با بهترین برندهای لباس عروس ترکیه آشنا شوید

با بهترین برندهای لباس عروس ترکیه آشنا شوید

فهرست عناوین

این روزها دنیای مجازی باعث شده است که انتخاب های ما در محدوده بسیار متنوع تر و بزرگ تری در تمامی جنبه های زندگی انجام شود. انتخاب و خرید لباس عروس یکی از مواردی است که تحت تاثیر دنیای اینترنت قرار گرفته تا شما بتوانید با برندها و مدل های مختلف در سراسر جهان آشنا شده و آن ها را انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم برندهای لباس عروس ترکیه که در سراسر جهان طرفداران زیادی دارند را به شما معرفی کنیم تا اگر به دنبال یک لباس عروس خاص و زیبا هستید، بتوانید یک انتخاب شیک و عالی داشته باشید.

چرا برندهای لباس عروس ترکیه؟

قبل از آن که با برندهای لباس عروس ترکیه آشنا شویم، بهتر است بدانیم این برند توسط طراحان لباس مشهوری طراحی شده و از جدیدترین طرح ها و الگوها در طراحی آن ها استفاده می شود. برندها و طرح های لباس های عروس ترک، بسیار متنوع هستند، بعضی از آن ها بسیار ساده بوده و از پارچه های حریر یا ساتن برای دوخت استفاده می کنند. بعضی دارای مدل های فشن و بسیار متفاوت با طرح های دیگر هستند. در بعضی از برندهای لباس عروس ترک، عنصر اصلی طراحی، سبک کلاسیک است تا عروس ظاهری بسیار شیک و متفاوت داشته باشد.
نکته مهم آن که قبل از انتخاب لباس عروس خود، حتما سبک غالب در طراحی آن ها را دیده و مطمئن شوید که مدل آن به شما و استایلتان می آید. ممکن است طراحی یک لباس برند ترکیه بسیار شیک و زیبا باشد، اما به فرم و استایل بدن شما نیاید! بنابراین بهتر است زیبایی را به برند لباس اولویت قرار داده و لباسی را انتخاب کنید که به شما می آید.
نکته بعدی آن که حتما سبک کار برند لباس عروس ترکیه یا هر برند دیگر را با سبک کت و شلوار داماد نیز هماهنگ کنید. اگر لباس عروس شما یک لباس کلاسیک و ساده باشد، احتمالا قرار گرفتن آن در کنار دامادی که کت و شلواری اسپرت و امروزی پوشیده است، جلوه و هماهنگی خود را از دست خواهد داد.

معرفی بهترین برندهای لباس عروس ترکیه

ممکن است شما تنها نام تعدادی از برندهای لباس عروس ترکیه را شنیده باشید اما این برندها تعداد زیادی هستند که بهتر است قبل از انتخاب با آن ها آشنا شده و سپس لباس مورد نظرتان را تهیه کنید. در ادامه با تعدادی از این برندهای لباس عروس ترک بیشتر آشنا خواهیم شد.

برند لباس عروس ترک Tarik ediz

یکی از معروف ترین برندهای لباس عروس ترکیه، برند تاریک ادیز است که در ایران نیز شناخته شده و مطرح است. یکی از ویژگی های بارز لباس های این برند، دوخت بسیار ظریف آن متناسب با انواع سایزها و فرم های مختلف بدن است. یعنی اگر شما لباس عروس مورد نظرتان را از این برند و در سایز مناسب خود پیدا کنید، لباس چنان به تن شما می نشیند که انگار یک خیاط حرفه ای آن را درست برای شما دوخته است.
علاوه بر لباس عروس این برند سال ها است در زمینه طراحی و دوخت لباس های شب و مجلسی نیز فعالیت کرده و بسیاری از لباس های آن در مزون های اروپا به فروش می رسد. طراحان این برند تا حد زیادی سبک کلاسیک لباس ها را حفظ کرده اند و در بسیاری از لباس عروس های این برند از پارچه های گپیور با کیفیت و مرغوب استفاده شده است.

برند لباس عروس ترک Dovita bridal

از دیگر برندهای لباس عروس ترکیه که هم در این کشور و هم در کشورهای اروپایی و آسیایی زبانزد خاص و عام است، باید به برند dovita bridel اشاره کرد. تنوع در سبک ها و طرح های این لباس های عروس به اندازه ای است که هر دختر خانم با هر سلیقه ای می تواند لباس عروس مورد نظرش را انتخاب کند.
در طراحی و دوخت لباس های عروس این برند فرهنگ ترک نیز به خوبی مشاهده می شود. از آن جا که ترکیه و ایران در بسیاری از موارد دارای فرهنگ مشترک هستند، این لباس ها برای ایران و حتی مراسم عروسی مذهبی و محجبه نیز می تواند انتخاب مناسب و شیکی به شمار رود. طراح اصلی این برند خانم ویکتوریا مدرک تخصصی خود را در رشته مد از آکادمی هنرهای روسیه گرفته و بیش از 10 سال است که در این زمینه به صورت حرفه ای فعالیت می کند.
شعار این برند به عنوان یکی از معروف ترین برندهای لباس عروس ترکیه آن است که ما تنها لباس نمی دوزیم، بلکه با لباس ها جادو می کنیم! در طراحی و دوخت لباس های عروس ترک این برند سبک های کلاسیک و فشن با یکدیگر به شکل کاملا ظریف و زیبایی ترکیب شده تا سبک کارها متفاوت و بسیار زیبا باشد. این برند سالانه در فستیوال های مختلفی مانند در کشورها و شهرهای مختلفی مانند میلان، جشنواره هفته عروس بارسلونا، بازار عروس ملی در شیکاگو و غیره شرکت کرده و طرفداران زیادی در کشورهای اروپایی دارد.

برند لباس عروس ترک Dai wedding

بدون شک یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین برندهای لباس عروس ترکیه برند dai wedding است که بسیاری از سلبریتی ها و هنرپیشه های ترک برای روز عروسی خود، این برند لباس عروس را انتخاب کرده اند. زمان آغاز به کار این برند لباس عروس ترک به سال 2005 باز می گردد و این کمپانی بیش از 15 سال سابقه فعالیت تخصصی در این زمینه را دارد.
شعار این برند لباس ترک، این است که ما به آرزوهای عروس های جوان واقعیت می بخشیم! طراحان این مجموعه چنان در کار خود ماهر هستند که می توانند از طرح هایی بسیار زیبا و خاص استفاده کرده و لباس هایی منحصر به فرد و رویایی داشته باشند. لباس های dai wedding به عنوان یکی از معروف ترین برندهای لباس عروس ترکیه، به لوکس بودن مشهور است و در بسیاری از مراسم های عروسی لاکچری، اولین و آخرین انتخاب عروس خانم می باشد.

برند لباس عروس ترک AKAY

یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین برندهای لباس عروس ترکیه که همواره در جشنواره های مختلف در زمینه مد درخشیده است، برند آکای است. این برند در سال 1974 پایه گذاری شده است و بیش از 40 سال است که در زمینه مد و فشن فعالیت حرفه ای دارد. این برند در در حال حاضر بزرگ ترین و موفق ترین برند لباس عروس ترکیه است و شعار او آن است که ما همیشه چند قدم از تکامل و پیشرفت جلوتر هستیم!
این برند به عنوان یکی از بهترین برندهای لباس عروس ترکیه، بزرگ ترین کارگاه خیاطی این کشور نیز به شمار می رود. با وجود طراحان و خیاطان متعدد و بسیار حرفه ای در این کارگاه، در برند آکای می توانید طرح ها و مدل های مختلف از کلاسیک تا سبک های کاملا فشن، ساده و پر زرق و برق را پیدا کرده تا هر کس بتواند متناسب با سلیقه خود یک انتخاب عالی داشته باشد.

برند لباس عروس ترک vakko wedding

در این بخش از مقاله بهترین برندهای لباس عروس ترکیه، vakko wedding است که در کنار لباس عروس در زمینه طراحی و ساخت اکسسوری های مربوط به لباس عروس و مراسم عروسی نیز فعالیت می کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید تاریخچه آغاز به کار این برند به سال 1934 باز می گردد بیش از 80 سال فعالیت حرفه ای! بدون شک این تاریخ طولانی نشان دهنده کیفیت بسیار بالای محصولات این برند است که توانسته است همچنان یکی از بهترین برندهای لباس عروس ترکیه شمرده شود.
این برند در زمینه های مختلف مد و فشن مانند طراحی و دوخت لباس های شب، لباس های مردانه و زنانه، کیف و کفش، لباس عروس و غیره فعالیت می کند و بسیاری از محصولات او در کشورهای اروپایی در رقابت با برندهای مشهور جهانی است.

برند لباس عروس ترک Jasmine bridal

اگر از جمله عروس خانم هایی هستید که لباس عروس مورد علاقه شما طرح های پف پفی و شلوغ است، بهتر است این برند را از لیست انتخاب های خود حذف کنید. سبک کارهای برند لباس عروس ترک جاسمین بیشتر به دنبال الگوهای اروپایی، کلاسیک و ساده است و شما را به زیبایی در اوج سادگی خواهد برد.
معروف ترین طراح این برند لباس عروس ترک آقای جوزه دایاس است که مدرک تخصصی خود در رشته مد و طراحی لباس را از نیویورک آمریکا گرفته است. او بیش از 14 سال است که به طور تخصصی بر طراحی لباس عروس تمرکز کرده و شعار او این است که بی انتها و کلاسیک به نظر برسیم! این برند همچنین لباس های متنوع و بسیار زیبایی برای ساقدوش های عروس دارد. بنابراین اگر شما علاوه بر لباس خود می خواهید لباس ساقدوش هایتان نیز از این برند ترک باشد، دستتان برای انتخاب باز است.

برند لباس عروس ترک ENZOANI

نام دیگری که در لیست بهترین و معروف ترین برندهای لباس عروس ترکیه قرار می گیرد، برند انزوانی است که تنها چند سال است فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده است. با وجود آن که راه اندازی برند انزوانی به سال 2012 و در شهر استانبول باز می گردد، توانست در زمان بسیار کوتاهی گوی رقابت را از حریفان خود گرفته و به یکی از معروف ترین و جنجالی ترین برند های لباس عروس ترکیه تبدیل شود.
سبک کارهای این برند در لباس عروس و لباس های دیگر مدرن، فشن و امروزی است. این مساله باعث شده که انزوانی بتواند نه تنها در ترکیه و کشورهای مجاور، بلکه در امریکا و کشورهای اروپایی نیز جایی برای خود باز کرده و در بیش از 60 کشور جهان به نمایندگی داشته باشد.
طراح لباس این مجموعه فارغ التحصیل کالج مد لندن بوده و بیش از 20 سال است که به طور تخصصی در زمینه طراحی و دوخت لباس عروس فعالیت می کند. تمامی پارچه ها و وسایل مورد نیاز در دوخت لباس های عروس این برند ترکیه، از بهترین ها و با کیفیت ترین ها انتخاب می شود.

برند لباس عروس Riki Dadal

نام ریکی دادال نام دیگری است که بدون شک در لیست بهترین و زیباترین برندهای لباس عروس ترکیه قرار می گیرد. در صورتی که برای مراسم فرمالیته و یا مراسم نامزدی خود به دنبال یک لباس شیک و زیبا هستید، لباس های این برند می تواند بهترین انتخاب برای شما به شمار رود.
در حال حاضر این برند لباس عروس ترک یک برند جهانی به شمار می رود و دختر خانم ها در بسیاری از کشورها و شهرهای جهان مانند چین، فرانسه، آلمان، امریکا و غیره می توانند از نمایندگی های رسمی این برند برای انتخاب و خرید لباس خود استفاده کنند. در طراحی و دوخت این لباس، سبک مدرن به سبک کلاسیک غلبه پیدا کرده اما کارها صد در صد مدرن نیستند! تلفیقی جالب از سبک کلاسیک و مدرن که به سمت مد و فشن به روز گرایش دارد، این برند را به یکی از معروف ترین برندهای لباس عروس ترکیه تبدیل کرده است.

برند لباس عروس ترک Nova Bella

از دیگر برندهای لباس عروس ترکیه که نامی شناخته شده و مطرح در زمینه مد و فشن است، Nova Bella می باشد. سبک کارهای این برند بسیار به برندهای اروپایی نزدیک است. بنابراین اگر شما نیز به دنبال یک لباس عروس زیبا و ساده به سبک لباس های اروپایی هستید، این برند می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.
در کنار کیفیت بسیار بالای پارچه و اکسسوری ها، طراحی و تنوع بالا، دوخت بسیار ظریف و زیبا قیمت لباس های این برند ترک در مقایسه با برندهای دیگر مناسب تر بوده تا بتوانید با هزینه کم تری بهترین لباس را در شب عروسی خود پوشیده و مانند یک جواهر زیبا بدرخشید.
سایر برندهای معروف ترک لباس عروس عبارتند از:
BLOMMA MODA
SEBNEM GELINLIK
ESPOSAMI
HENNA GELINLIK
BENAYS GELINLIK
DEFNE MODA
ROZE MODAEVI
CAGTEKS
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

۱۲۳۴ | 1401 تير 20


بله