مزایای خرید ملزومات چوبی از فروشگاه اینترنتی دکوچید

مزایای خرید ملزومات چوبی از فروشگاه اینترنتی دکوچید

فهرست عناوین

امروزه می توان تمام محصولات مورد نیاز را بدون مراجعه حضوری به فروشگاه ها به صورت اینترنتی خریداری نمود حتی می توانید ملزومات چوبی مورد نیاز خود را از طریق سایت و فروشگاه اینترنتی خریداری نمایید.
دکوچید دارای مصنوعات چوبی مختلف مانند سرویس خواب، کمد ریلی، جاکفشی، کتابخانه، میز ال سی دی، دراور و ... می باشد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. همچنین دکوچید این امکان را به شما می دهد که به صورت اینترنتی از طریق سایت و فضای مجازی محصولات چوبی دکوچید را مشاهده و خریداری نمایید.

میز آرایش

امروزه میز آرایش ساده یکی از اجزء تشکیل دهنده دکوراسیون اتاق خواب می باشد. در طراحی میزآرایشی دخترانه دکوچید از کشو های شبکه بندی شده جهت تفکیک لوازم مختلف استفاده شده است همچنین کمد و طبقات قابل برداشتی هم برای در اختیار داشتن فضای بیشتر در نظر گرفته می شود. میز آرایش عروس دکوچید در طرح ها و رنگ های مختلف همراه آینه قدی و آینه رومیزی طراحی و تولید می شود. انواع میز آرایش دکوچید به دلیل یکسان بودن جنس و رنگ آن ها با مابقی محصولات می تواند به تکمیل شدن و زیبایی اتاق خواب شما کمک کند. جهت خرید میز آرایش دکوچید می توانید آن ها را همراه تخت خواب و سرویس خواب های دیگر دکوچید انتخاب نمایید. قیمت میز آرایش دکوچید با توجه به کیفیت تولید آن بسیار به صرفه است.

دراور

دراور ها برای هر فضایی از دکوراسیون اتاق مناسب هستند . دراور مدرن می‌تواند دکوراسیون اتاق شما را به فضایی متفاوت تبدیل کند. خرید دراور می تواند به فضای اتاق شما نظم و ترتیب دهد تا با استفاده از آنها به دپو و جمع آوری هرچه بهتر لوازم و وسایل خود بپردازید. انواع دراور شامل دو کشو، سه کشو، چهار کشو و ... می باشد تا با توجه به فضای مورد نیاز خود آن را انتخاب نمایید. دراور های دکوچید دارای کشوهایی با عمق مناسب می باشد و برای استحکام و مقاومت بیشتر کشوها زیر آن های تماماً قید کار شده است. فروش دراور های دکوچید به همراه محصولات دیگر امکان پذیر می باشد و به دلیل یکسان بودن رنگ محصولات دکوراسیون زیبا و منظمی خواهید داشت. قیمت انواع دراور دکوچید با توجه به کیفیت و مواد اولیه مورد استفاده و نسبت به نمونه های مشابه بسیار مناسب می باشد.

میز کنار تخت (میز پاتختی)

میز پاتختی یکی از اجزاء تکمیل کننده سرویس خواب می باشد. میز کنار تخت در سایز ها، رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شود. پاتختی ساده و شیک علاوه بر اینکه می تواند جنبه تزئینی داشته باشد با قرار دادن آباژور،شمع، ساعت و ... روی آن می تواند باعث زیبایی دکوراسیون اتاق خواب شما شود. قیمت میز پاتختی دکوچید با توجه به مواد اولیه و کیفیت مرغوب آن بسیار مناسب است. خرید میز پاتختی دکوچید می تواند به صورت تکی و یا همراه تخت خواب و سرویس خواب های دکوچید باشد. جهت خرید پاتختی، انواع پاتختی سرویس خواب های دکوچید را مشاهده نمایید.

کمد ریلی

کمد یکی از ضروری ترین نیاز های هر اتاق خواب می باشد. کمد های لباس دکوچید در عرض های 60، 90، 120 سانتی متر طراحی و تولید می شوند. کمد درب ریلی یکی از جادارترین کمد ها می باشد که درب آن به صورت ریلی باز می شود و با داشتن کشو، طبقات و آویز لباس می تواند تمامی لباس ها و لوازم شما را در خود جای دهد. همچنین می توانید به فروشگاه دکوچید مراجعه کرده و کمد مورد نیاز خود را طبق سلیقه خود و در سایز، طرح و رنگ دلخواه خود سفارش دهید تا منحصراً برای شما طراحی و تولید گردد.

جاکفشی

یکی از بهترین و راحت ترین راه ها برای نگه داری و مرتب سازی کفش، جا کفشی می باشد. جاکفشی های دکوچید در مدل های متنوع طراحی و تولید می شوند. قیمت جاکفشی ها بر اساس مدل های آن متفاوت می باشد. در هنگام خرید جاکفشی داشبوردی و ایستاده به محل قرار گیری آن و فضای مورد نیاز جهت قرار دادن کفش های خود توجه نمایید. جاکفشی داشبوردی یکی از جاکفشی های تولیدی مجموعه دکوچید می باشد که درب های آن به صورت داشبوردی باز می شود و دارای طبقات قابل برداشت می باشد تا کفش هایی با سایز بزرگتر به راحتی در آن جای گیرند. مدل دیگر جاکفشی دکوچید جاکفشی ایستاده می باشد که تماماً طبقه بندی شده است و تعداد بیشتری کفش در آن جای می گیرد.

مزایا و خدمات پس از فروش دکوچید

یکی از مزایای خرید محصولات دکوچید شرکتی بودن آن است. محصولات فروشگاه دکوچید از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه موجود در بازار تولید می شوند که بعد از تست کیفیت و استحکام مواد اولیه مورد استفاده قرار می گیرد تا تولیدات محصولات با بهترین و بالاترین کیفیت انجام شود. کلیه محصولات تولید شده توسط مجموعه دکوچید دارای خدمات پس از فروش و شش ماه گارانتی می باشد تا اگر در زمان جا به جایی و یا در صورت بروز مشکلات مختلف محصول شما آسیب دید بدون نگرانی آن را حل نمایند. همچنین یکی از مزایای دکوچید امکان سفارش محصولات به سلیقه و طبق نیاز شما می باشد تا همان محصول مد نظر شما مطابق نیاز شما طراحی و تولید گردد.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت