گران قیمت ترین آرایشگر عروس ایران کیست؟

گران قیمت ترین آرایشگر عروس ایران کیست؟

فهرست عناوین

میکاپ و آرایش عروس به سبک های مختلف و توسط میکاپ آرتیست های مختلف انجام می شود. رنج قیمت میکاپ عروس در تهران و شهرهای بزرگ به طور میانگین بین 2 میلیون تا 3.5 میلیون تومان است که متناسب با سبک کاری، مکان سالن زیبایی و غیره این نرخ متفاوت خواهد بود. در این قسمت قصد داریم گران قیمت ترین آرایشگر عروس ایران را به شما معرفی کنیم، عنوانی که شاید برای شما به عنوان کسی که در شرف ازدواج بوده و به دنبال میکاپ آرتیست و سالن زیبایی است، جذاب باشد.

گران قیمت ترین آرایشگر عروس ایران

همان طور که در بالا نیز راجع به آن صحبت کردیم، تفاوت قیمت در میکاپ عروس به عوامل مختلفی بستگی دارد که کیفیت کار بدون شک یکی از آن ها است. البته لازم به ذکر است که اگر میکاپ عروس در این سالن های زیبایی توسط دستیاران میکاپ آرتیست انجام شود، قیمت ها کم تر خواهد بود. گران قیمت ترین آرایشگر عروس ایران در سال 99، به ترتیب میکاپ آرتیست های زیر هستند:

سالن زیبایی مریم یکتا

گران قیمت ترین آرایشگر عروس ایران در حال حاضر مربوط به خانم مریم یکتا است که در الهیه تهران یک سالن زیبایی بسیار لوکس با خدمات متنوع دارد. به عنوان عروس این سالن زیبایی باید حداقل 7 میلیون تومان هزینه کنید. با توجه به خدمات عروسی که برای شما انجام خواهد شد، این قیمت بالاتر نیز خواهد رفت.
میکاپ های عروس این میکاپ آرتیست به سبکی کاملا اروپایی و زیبا انجام شده و شما در بهترین روز زندگیتان مانند ملکه ای زیبا خواهید درخشید. تمامی مواد مورد استفاده در میکاپ از بهترین مواد و برندهای آرایشی است تا آرایش به خوبی روی پوست شما بنشیند و ماندگار باشد.

سالن زیبایی عسل خباز

نام دوم در لیست گران قیمت ترین آرایشگر عروس ایران، مریم خباز است که پایه قیمت میکاپ های عروس او از 6 میلیون و 500 هزار تومان آغاز می شود. این سالن زیبایی در سعادت آباد تهران واقع شده و توسط خانم عسل خباز و خواهرشون اداره می شود. یکی از تفاوت های میکاپ این سالن زیبایی ترکیب سبک لایت و عربی با یکدیگر است. در واقع در این میکاپ سایه های عربی به شکلی محو و اروپایی استفاده می شود که ظاهری بسیار زیبا و خاص به چشم ها خواهد داد.
پکیج عروس این سالن زیبایی شامل طراحی ناخن، پاک سازی صورت، اصلاح و ابرو، رنگ ابرو، آرایش و شینیون مخصوص عروس است. قیمت پکیج عروس خواهر خانم عسل خباز کمی پایین تر از خود ایشان است، اما سبک و کیفیت کاری آن ها مشابه با یکدیگر و بسیار عالی است. شما می توانید آلبوم ها و نمونه کارهای هرکدام را به صورت جداگانه دیده و یکی از خواهران هنرمند را برای میکاپ عروس خود انتخاب کنید.

سالن زیبایی شبنم نظیف

نام سوم در لیست گران قیمت ترین آرایشگر عروس ایران، شبنم نظیف با سال ها فعالیت حرفه ای در این حوزه است. شبنم نظیف سال ها قبل فعالیت خود را در ولنجک تهران آغاز کرد و به سبب استقبال مشتریان دائمی و جدید خود توانست شعبه دوم سالن زیبایی خود را سعادت آباد تاسیس کند.
خدمات VIP پکیج های عروس در این سالن زیبایی از حدود 6 میلیون تومان آغاز می شود. اما اگر پرداخت این هزینه کمی برای شما سنگین است، نگران نباشید. در این سالن زیبایی پکیج های مختلف با قیمت های متنوعی به عروس خانم ها پیشنهاد داده می شود تا هر کس با هر میزان بودجه بتواند از آن ها استفاده کند. البته در این حالت ممکن است بخشی از میکاپ توسط دستیار های خانم نظیف انجام شود.
علاوه بر میکاپ عروس، در این سالن زیبایی خدماتی دیگری مانند رنگ و لایت های حرفه ای، اکستنشن مو و مژه، خدمات زیبایی ناخن، هاشور ابرو، اپیلاسیون و غیره در نهایت کیفیت انجام می شود.

سالن زیبایی مریم رئوف

نام چهارم در لیست گران قیمت ترین آرایشگر عروس ایران، مریم رئوف با بیش از 10 سال سابقه کاری حرفه ای است. این سالن زیبایی دو شعبه در اقدیسه و زعفرانیه داشته و طی سال ها فعالیت توانسته رضایت 100 در صدی مشتریان خود را به دست آورد. این رضایت باعث شده که این سالن زیبایی بتواند برای 3 سال پیاپی موفق به کسب تندیس مشتری مداری از وزارت صنعت و معدن شود.
خانم رئوف دارای مدرک های معتبر بین المللی در زمینه میکاپ است که از مهم ترین آن ها می توان به نشان رسمی لورآل پلاتین ایتالیا و کمپانی مک فرانسه اشاره کرد. خدمات VIP عروس در این سالن زیبایی به شکلی کاملا اروپایی و عالی برای شما انجام خواهد شد تا شما زیباتر از همیشه دیده شوید. شروع قیمت میکاپ عروس در سالن زیبایی مریم رئوف از 5 میلیون و 800 هزار تومان به بالا است.

سالن زیبایی لی لی رضایی

میکاپ آرتیست بعدی در لیست گران قیمت ترین آرایشگر عروس ایران، سالن زیبایی لی لی رضایی است که در بلوار ایران زمین در غرب تهران واقع شده است. این سالن زیبایی محیطی بسیار لوکس و گرم داشته و حدود 30 پرسنل در آن در حرفه تخصصی خود فعالیت می کنند. تمامی خدمات زیبایی مانند اکستنشن با موی طبیعی، اکستنشن مژه، رنگ و لایت، خدمات احیا و کراتین مو، کوتاهی، شینیون، میکاپ، خدمات زیبایی ناخن و غیره در این سالن زیبایی توسط کادری حرفه ای و با استفاده از بهترین مواد انجام می شود.
میکاپ عروس در این سالن آرایشی به شکلی کاملا اروپایی و بسیار زیبا به وسیله مواد اصل از برندهای اروپایی انجام می شود. کافی است سری به صفحه این سالن زیبایی در سایت بزمینه بزنید تا نمونه کارهای این بانوی هنرمند شما را شیفته خود کند. برای استفاده از پکیج های عروس این سالن زیبایی در سال 99 حداقل باید 4 میلیون و 800 هزار تومان هزینه کنید.

سالن زیبایی چیلای (فریال سلمانی)

سالن چیلای، از پرآوازه ترین سالنهای آرایشی در منطقه شمال شهر تهران است. سرکار خانم فریال سلمانی متخصص گریم و میکاپ عروس مالک این سالن زیبایی هستند. میکاپ جذاب همسر آقای پیمان قاسمخانی، خانم میترا ابراهیمی توسط این بانوی هنرمند انجام شد. هزینه میکاپ در این سالن در حدود 5 میلیون تومان است. 

سالن زیبایی سارا حسینی

نام آخر در لیست گران قیمت ترین آرایشگر عروس ایران، سالن زیبایی سارا حسینی است. این سالن زیبایی طی سال ها فعالیت خود به چنان محبوبیت و موفقیتی رسیده که در حال حاضر 4 شعبه فعال در تهران پارس، ولنجک، مرزداران و سعادت آباد دارد. میکاپ آرتیست این مجموعه دارای مدرک های بین المللی و تخصصی است و در کار خود یکی از بهترین ها می باشد.
خدمات پکیج عروس در سالن زیبایی سارا حسینی بسیار کامل و متنوع است و هر آنچه یک عروس به آن نیاز دارد را شامل می شود. مواد مورد استفاده با کیفیت، میکاپ اروپایی و لایت متناسب با فرم و شکل صورت، همچنین محیطی گرم، دوستانه و بسیار ریلکس این سالن زیبایی را به یکی از بهترین ها در تهران تبدیل کرده است. برای استفاده از خدمات این سالن زیبایی به عنوان یکی از گران قیمت ترین آرایشگر عروس ایران، باید حداقل 4 میلیون تومان هزینه کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت