بهترین دیزاینرهای عروسی و نامزدی در ایران

بهترین دیزاینرهای عروسی و نامزدی در ایران

فهرست عناوین

اگر در چیدمان سفره عقد، میز بله برون، تهیه غذا، گل آرایی، تزئین ماشین عروس و هر کار دیگری که در تشریفات عروسی به آن نیاز دارید با مشکل مواجه هستید و یا می خواهید همه چیز در مراسم عقد و عروسی شما شیک و لاکچری باشد، می توانید انجام صفر تا صد مراسم خود را به دیزاینرهای عروسی و مراسم بسپارید. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین دیزاینرهای ایران آشنا کنیم. پس با ما همراه شوید.

بهترین دیزاینرهای عروسی و مراسم در ایران

دیزاینرهای عروسی در انجام کلیه تشریفات از شمع آرایی و گل آرایی جایگاه تا چیدمان و پذیرایی را انجام می دهند و حتی برای انتخاب استایل مناسب و آتلیه های عکاسی نیز به شما پیشنهاد ارائه داده و مدیریت کارهای لازم را به بهترین نحو انجام می دهند. تعدادی از بهترین این دیزاینرهای عروسی در ایران، شامل افراد و گروه های هنری زیر هستند:

گروه هنری نها

یکی از بهترین دیزاینرهای عروسی و مراسم در ایران، گروه هنری نها با چند سال سابقه کاری حرفه ای است. علاوه بر تشریفات عروسی شما می توانید چیدمان سفره های هفت سین، مراسم تولد و یا سفره یلدای خود را به این گروه سپرده تا همه چیز به لوکس ترین شکل ممکن چیده شود. در چیدمان میزهای تولد، میز بله برون، سفره عقد و دیزاین های دیگر از لوکس ترین و خاصترین اکسسوری ها استفاده می شود و طراحان نها، جدید ترین ایده ها را برای چیدمان به کار می برند.
فرقی نمی کند که مراسم شما در فضای باز و یا در سالن های سر بسته انجام شود، گروه هنری نها برای هر کدام از آن ها ایده های خاص خود را داشته و با گل آرایی، شمع ارایی، میوه آرایی و دیگر اکسسوری های زیبا، ظاهری شکیل و لوکس به مراسم شما خواهد بخشید.

گروه تشریفات فلورا

تشریفات عروسی فلورا نیز بدون شک نامی است که در لیست بهترین دیزاینرهای عروسی و مراسم ایران قرار می گیرد. این گروه هنری با تعداد زیادی از سالن های پذیرایی، باغ ها و ویلاهای اطراف تهران قرارداد دارد تا شما متناسب با بودجه و سلیقه خود یکی از آن ها را برای برگزاری مراسم خود انتخاب کنید.
همه چیز با کمک فلورا به شکلی زیبا و لوکس برگزار می شود. شما می توانید دیزاین ماشین عروس و دسته گل را به فلورا بسپارید. می توانید یک ورودی سالن عروس و داماد رویایی داشته باشید تا زمان ورود به سالن یک لحظه خاطره انگیز برای شما شود. فلورا کارهای دیزاین و چیدمان میز بله برون، سفره عقد و جایگاه عروس و داماد را به شکلی زیبا به همراه شمع آرایی، گل آرایی و استفاده از وسایل لوکس و گران قیمت انجام می دهد تا همه چیز بهترین باشد. شما همچنین می توانید پذیرایی مراسم خود را از شیرینی و دسر تا فینگر فود و غذاهای ایرانی به این تیم بسپارید.

لیلا اوحدی

خانم لیلا اوحدی و تیم او نیز یک گروه حرفه ای و بدون شک یکی از بهترین دیزاینرهای عروسی و مراسم در ایران هستند که به شما کمک می کنند مراسمی رویایی و عالی برگزار کنید. پذیرایی از مهمان ها به بهترین شکل ممکن، مدیریت و انتخاب یک گروه موسیقی عالی، چیدمان و دیزاین میز تولد، میز بله برون، جایگاه عروس و داماد، سفره هفت سین و غیره توسط تیم لیلا اوحدی به شکلی بسیار زیبا و با شکوه برگزار شده که می تواند دل سخت پسند ترین افراد را نیز ببرد!

تشریفات مهسا عظیمی

خانم مهسا عظیمی یکی از با سابقه ترین و بهترین دیزاینرهای عروسی و مراسم در ایران است که در شهر زیبای مشهد فعالیت می کند. اگر شما به دنبال برگزاری یک مراسم همه چیز تمام هستید، می توانید با خیال اسوده صفر تا صد کار را به مهسا عظیمی و تیم او بسپارید. تمامی کارها شامل دیزاین و طراحی فضا و میز، دیزاین ورودی عروس و داماد، پذیرایی از مهمانان، گروه موسیقی و نوازندگان، آتش بازی و نور افشانی، گل آرایی، شمع آرایی و میوه آرایی و هر آنچه شما به آن برای مراسم خود نیاز دارید، توسط این تیم با تجربه و حرفه ای انجام شده و شما هیچ نگرانی بابت بهترین روز زندگی خود نخواهید داشت.

 تشریفات فرشته اکبرپور

فرشته اکبر پور نام دیگری در لیست بهترین دیزاینرهای عروسی و مراسم در ایران است که به داشتن ایده های جدید و خاص در میان همکاران خود معروف است. فرشته اکبرپور به طور تخصصی در زمینه طراحی دیزاین مراسم عقد و بله برون و مراسم تولد فعالیت می کند. همچنین شما می توانید همراه با تیم حرفه ای اکبرپور فرمالیته های خود را برگزار کرده تا از ایده های این تیم برای ساخت یک کلیپ عالی و حرفه ای بهره مند شوید.
در طراحی و دیزاین گروه اکبرپور، همه چیز از گل آرایی، بادکنک آرایی، میوه آرایی، شمع آرایی و استفاده از وسایل و اکسسوری ها از بهترین ها و لوکس ترین ها انتخاب شده تا رضایت خاطر شما به طور کامل به دست آورده شود.

فرزان مرزبان

اگر می خواهید مراسم عقد و یا عروسی خود را به شکلی اروپایی و بسیار لوکس برگزار کنید، فرزان مرزبان به عنوان یکی دیگر از بهترین طراحان داخلی و دیزاینرهای عروسی و مراسم در ایران یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود.
تیم این مجموعه، سالن و یا فضای عقد و عروسی شما را به شکلی رویایی و زیبا دیزاین کرده و برای بهترین روز شما ایده هایی خاص هنگام ورود عروس و داماد اجرا می کند. علاوه بر موارد فوق شما همچنین می توانید برای دیزاین سفره های یلدا و یا جشن های تولد و بیبی شاور روی کمک آنها حساب کنید. دید هنری وی باعث می شود میزهای پذیرایی از مهمانان را با سلیقه و وسواس خاصی تزئین کند و از مهمانان با منوهای مختلف غذاهای سنتی و فینگر فود و انواع دسر و شیرینی پذیرایی می کند.

تشریفات خانه عقد گلستانه

تشریفات خانه عقد گلستانه با مدیریت مرضیه غلامی نیز یکی دیگر از بهترین دیزاینرهای عروسی و مراسم در شهر رشت ایران است که برگزاری تمامی مراسم تولد، بله برون، نامزدی، عقد و عروسی را به ان ها بسپارید. شما می توانید دیزاین حلقه های نامزدی و کادوهای عروس خانم و یا گیفت های عروسی را به طراحان خانه عقد گلستانه بسپارید. پذیرایی از مهمانان با غذاهایی که شما می خواهید به بهترین شکل ممکن توسط گروه خانه عقد گلستانه برگزار می شود.
همانند دیگر دیزاینرهای عروسی و مراسم، شما می توانید دیزاین میز و مراسم نامزدی، عقد، تولد و عروسی خود را به این تیم حرفه ای بسپرید. این تیم حرفه ای همچنین در صورت درخواست شما،دیزاین سفره یلدا و سفره های هفت سین را نیز انجام می دهد. کافی است سری به صفحه بزمینه خانه گلستانه بزنید تا با دیزاین های حرفه ای که تا کنون انجام داده اند بیشتر آشنا شوید. سبک کار این تیم بدون شک می تواند سخت پسند ترین افراد را نیز مجذوب خود کند.

رضا جلوه گر

اگر برای برنامه ریزی مراسم عقد و عروسی خود در شهر مشهد به دنبال انتخاب بهترین ها در کنار صرفه جویی در هزینه ها هستید، تشریفات رضا جلوه گر یکی از بهترین دیزاینرهای عروسی و مراسم در مشهد را می توانید انتخاب کنید. این تیم حرفه ای به مراجعان خود منوهای متنوع و مختلف با رده های قیمتی مختلف ارائه می کند تا شما بتوانید متناسب با بودجه خود آن ها را انتخاب کنید.
دیزاین و طراحی در تمامی رنج های قیمت این مجموعه به شکلی مدرن و بسیار زیبا برگزار می شود. این تشریفات عروسی با باغ ها و تالارهای مختلفی در بخش های گوناگون قرارداد دارد. با کمک تشریفات رضا جلوه گر می توانید در یک محضر شیک مراسم بگیرید، یک کیک عالی و میز کیک و فینگرفود داشته باشید. محیط و میز عقد، بله برون، نامزدی و عروسی شما چه در سالن و چه درفضای باز توسط تیم آقای رضا جلوه گر به شکلی خلاقانه و چشم نواز دیزاین می شود، پذیرایی در شان خود و مراسمتان خواهید داشت و همه چیز به بهترین شکل ممکن مدیریت می شود.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت