ترندهای آرایش 2021 چیست؟ (بررسی کامل به همراه عکس)

ترندهای آرایش 2021 چیست؟ (بررسی کامل به همراه عکس)

فهرست عناوین

همان طور که می دانید در ابتدای هر سال فعالان حوزه مد و زیبایی ترندهایی را برای میکاپ و پوشش معرفی می کنند. با توجه به شیوع ویروس کرونا و آغاز سال به شکل کاملا متفاوت نسبت به سال های دیگر، ترندهای آرایش سال 2021 با سال های دیگر تفاوت های زیادی پیدا کرده است. این ترندها بیش از هر زمان دیگر بر روی زیبایی چشم ها زوم کرده اند تا با زدن ماسک، زیبایی صورت شما دیده شود. با ما همراه شوید تا با ترندهای میکاپ سال 2021 بیشتر آشنا شویم.

ترندهای آرایش سال 2021

اگر دوست دارید میکاپ و آرایش شما به روز و همراه با فشن و مد روز باشد، می توانید از ایده های زیر به عنوان ترندهای میکاپ 2021 استفاده کنید.

تکنیک رنگ برای سایه چشم

یکی از ترندهای میکاپ سال 2021 استفاده از تکنیک رنگ ها برای سایه زدن چشم ها است. استفاده از سایه های پر رنگی مانند بنفش، صورتی، آبی و یا سبز و تلفیق آن ها یکی از مدهای فشن سال 2021 است که شما می توانید آن ها را با یک خط چشم نازک استفاده کنید.

خط چشم پهن و گربه ای

همان طور که در مقدمه نیز اشاره شد، ترندهای آرایش سال 2021 بیش از هر بخش دیگری، روی چشم ها تاکید کرده است. از میان این ترندها می توان به کشیدن خط چشم های پهن و گربه ای اشاره کرد که جلوه ی بیشتر و زیباتری به چشم های شما می دهد.

آرایش بدون کرم پودر

دیگر دوران آرایش های سنگین و استفاده از چندین لایه کرم به پایان رسیده است. در ترند آرایش سال 2021 شما می توانید تنها از یک کرم مرطوب کننده و یا ضد آفتاب استفاده کرده و روی آن یک آرایش ساده و ملیح انجام دهید. البته برای انجام این کار باید از قبل به فکر مراقبت و زیبایی پوست خود باشید. سعی کنید زیبایی و شادابی پوستتان را حفظ کرده تا نیازی به استفاده از کرم پودر نداشته باشید.

آرایش کلاسیک

یکی دیگر از ترندهای میکاپ سال 2021 آرایش کلاسیک است که مربوط به زمانی است که شما از ماسک استفاده نمی کنید. اگر شما چهره ای زیبا و خاص دارید، این سبک آرایش باعث می شود که زیبایی خود را به رخ بکشید. در آرایش کلاسیک شما تنها از یک لایه نازک کرم یا کرم پودر، کمی ریمل چشم و یک رژ لب کم رنگ استفاده می کنید. با این کار هم صورت شما رنگ و لعاب می گیرد هم زیبایی طبیعی شما بیش از هر چیز به چشم می آید.

ریمل های رنگی

اگر از جمله افراد جسور در میکاپ هستید، می توانید از این ترند آرایش 2021 در میکاپ صورتتان استفاده کنید. استفاده از ریمل های رنگی یکی از ترندهای میکاپ 2021 است که بسیاری از مدل ها از آن استفاده می کنند. هنگام استفاده از این ریمل های رنگی بهتر است از خط چشم استفاده نکنید.

استفاده از نگین برای میکاپ چشم

برای آن که در کنار ماسک صورت، آرایش چشم شما بیش از هر زمان دیگر دیده شود، یکی از ترندهای "های فشن" آرایش سال 2021 استفاده از نگین در اطراف چشم است. مدلها با اضافه کردن چند نگین ساده در گوشه چشمان می توانند ظاهری زیبا و متفاوت داشته باشند. این سبک به عنوان میکاپ مجلسی پیشنهاد نمی شود. 

بازگشت به اوایل قرن

در اوایل سال 2000 سبک آرایش خانم ها همراه با ابروهای پهن و لب هایی پر به رنگ های تیره و قهوه ای بود. بعد از چند سال این سبک آرایش جای خود را به مدل های دیگر داد. اما این روزها کافی است کمی در میکاپ سلبریتی ها و مدلینگ ها توجه کنید تا متوجه بازگشت به این سبک آرایش شوید. یکی دیگر از ترندهای میکاپ 2021 استفاده از خط لبهای پر رنگ، رنگ های قهوه ای همراه با ابروهای پر پشت است. در ادامه پیشنهاد رنگهای خاص رژلب برای موقعیت های مختلف را می بینید.

اکستنشن و کاشت مژه

در صورتی که مژه های شما پرپشت، بلند و زیبا باشد، جلوه چشم و صورت شما چند برابر خواهد بود. این رو یکی از ترندهای آرایش 2021 داشتن مژه هایی بلند و پرپشت است. اگر مژه های شما فاقد این ویژگی است می توانید از روش های کاشت و اکستنشن استفاده کرده و زیبایی چشمان خود را چند برابر کنید. توصیه می کنیم مقاله فیبروز ابرو چیست و هزینه آن چقدر است؟ را هم برای زیبایی بیشتر بخوانید.

شکاف در ابرو

تا مدت ها پیش زدن خط و ایجاد شکاف در ابرو مخصوص جوانان و نوجوانان بود اما جالب است بدانید این کار به یکی از ترندهای میکاپ سال 2021 تبدیل شده است. این ترند میکاپ نه تنها مخصوص خانم ها بوده بلکه آقایان نیز می توانند از آن استفاده کنند.

آرایش اسموکی

از دیگر ترندهای آرایش سال 2021 آرایش اسموکی است که یک انتخاب مناسب برای خانم هایی با چشم هایی درشت و پوست روشن است. در این سبک آرایش شما می توانید از سایه های تیره و رژ لب های قرمز و پررنگ استفاده کنید تا چشم ها و لب شما بیش از قسمت های دیگر دیده شود.

خط چشم گرافیکی

برای کسانی که همواره دوست دارند که میکاپی متفاوت و خاص داشته باشند، خط چشم گرافیکی یک انتخاب مناسب به شمار می رود. در این ترند آرایش 2021 خط چشمی که روی پلک بالایی خود می کشید با چشم شما فاصله دارد. شما می توانید این فاصله را همین طور بگذارید و یا آن را با سایه چشم پر کنید.

آرایش پر زرق و برق و طلایی

یکی دیگر از ترندهای میکاپ 2021 استفاده از رنگ های متالیک طلایی و پر زرق و برق برای آرایش صورت به خصوص چشم ها است. در این سبک آرایش می توانید از سایه های متالیک طلایی و یا یک خط چشم طلایی رنگ استفاده کنید. اگر دوست دارید آرایشتان کمی از حالت کلاسیک و روتین نیز خارج شود می توانید روی رژ لبتان نیز اکلیل طلایی زده تا میکاپتان خاص و زیبا شود.

چشم هایی اکلیلی

از دیگر ترندهای آرایش سال 2021 که از سال 2020 آغاز شده است، می توان به میکاپ چشم با اکلیل های پر رنگ و پر زرق و برق اشاره کرد. شما می توانید از سایه های اکلیلی نقره ای و یا طلایی بر روی پلک بالا یا پایین خود استفاده کنید. همچنین چهره های مدل های سال 2021 نشان می دهد که به شکل نامنظمی روی گونه، پیشانی و بینی آن ها اکلیل ریخته شده است.

خط چشم بال دار

از دیگر ترندهای آرایش سال 2021 که تمرکز بیشتری روی چشم ها ایجاد می کند، کشیدن خط چشم بال دار است. در خط چشم بالدار شما گوشه انتهایی چشم را هم از بالا و هم از پایین به شکل نامتعارفی به سمت بیرون می کشید. برای کشیدن این خط چشم شما نیازی به کشیدن خط از گوشه ابتدایی چشم ندارید، کافی است خط را از وسط چشم خود آغاز کرده و به تدریج آن را ضخیم تر کنید.

ابروهای کرکی و لیفت شده

داشتن ابروهای کرکی و لیفت شده از سال 2020 آغاز شده و به سال 2021 نیز وارد شده است. داشتن ابروهایی پرپشت و لیفت شده یکی دیگر از ترندهای میکاپ سال 2021 است که شما را از گرفتن زیر ابروهایتان بی نیاز می کند! 

آرایش مونوکروم

از دیگر ترندهای آرایش 2021 باید به آرایش مونوکروم نیز اشاره کرد که چهره ای گرم و بسیار زیبا به شما خواهد داد. در این سبک آرایش، شما از یک تناژ رنگ و یا یک نوع رنگ برای سایه چشم، رژ گونه و رژ لب استفاده می کنید. این کار باعث می شود که چهره شما گرم و زیباتر دیده شود.

خط چشم نقره ای

اگر دوست دارید یکی دیگر از ترندهای میکاپ سال 2021 را که چهره شما را خاص و فشن می کند، انتخاب کنید، خط چشم نقره ای انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. شما می توانید خط چشم نقره ای را به طور کامل روی پلک ها کشیده و یا در کنار یک خط چشم مشکی، خط چشم نقره ای دنباله دار را گوشه بیرونی چشم بکشید.

آرایش فرانسوی

در آرایش فرانسوی از یک خط چشم گربه ای همراه با رژ لب قرمز پر رنگ استفاده می شود. این سبک آرایش یکی از ترندهای قدیمی و کلاسیک فرانسه در دهه های گذشته است که به یکی از ترندهای میکاپ 2021 نیز تبدیل شده است.

کانتور صورت

زاویه سازی صورت این روزها به یکی از عمل های زیبایی پر طرفدار در میان خانم ها و آقایان تبدیل شده است. در ترند آرایش 2021 شما می توانید از کانتورها و هایلایترهای مختلف استفاده کرده و بدون هیچ عمل زیبایی به صورتتان زاویه بدهید. بعد از استفاده از کانتور، سعی کنید از یک میکاپ ساده استفاده کنید.
در ادامه چند مدل میکاپ 2021 را ببینید:

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت