راهنمای خرید حلقه ازدواج مردانه

راهنمای خرید حلقه ازدواج مردانه

فهرست عناوین

خرید حلقه ازدواج مردانه بسیار سخت تر از حلقه ازدواج زنانه است. خانم ها می توانند از مدل های متنوعی که در طلا فروشی ها موجود است یک حلقه مناسب انتخاب کنند، اما انتخاب حلقه ازدواج مردانه محدودیت های بیشتری دارد. در این مقاله شما را با نکات مهمی که هنگام خرید حلقه ازدواج مردانه باید در نظر داشته باشید، آشنا می کنیم. 

  راهنمای خرید حلقه ازدواج مردانه 

حلقه ازدواج مردانه در جنس ها و طرح های مختلفی در گالری ها وجود دارد و آقای داماد باید متناسب با فاکتورهای مختلفی مانند سن، شرایط شغلی، ست کردن حلقه با حلقه عروس و غیره حلقه مناسب خود را انتخاب کند. برای ان که بتوانید یک حلقه ازدواج خوب و ایده آل بخرید، دانستن و رعایت کردن این موارد به شما کمک خواهد کرد.

راحتی استفاده 

به این مساله توجه داشته باشید که شما حلقه ازدواجتان را هر روز می پوشید، بنابراین اگر حلقه به شکلی باشد که شما را اذیت کند، مجبور می شوید بلاخره آن را در بیاورید. حلقه ازدواج مردانه ای که قسمت رویه یا بیرونی برجسته ای داشته باشد، معمولا دستان شما را اذیت می کند. سعی کنید حلقه ازدواج مردانه ای انتخاب کنید که به خوبی صیقل خوده باشد و لایه بیرونی صافی داشته باشد. پوشیدن انگشتر و حلقه برای بسیاری از آقایان سخت است و به آن عادت ندارند، اما اگر یک حلقه مناسب انتخاب کنید، می توانید آن را برای همیشه بپوشید.

توجه به حالت انگشتان 

مساله دیگری که هنگام خرید حلقه ازدواج مردانه باید به آن توجه کنید، حالت انگشتان شما است. اگر انگشتان شما کوتاه و تپل است، خرید یک حلقه پهن چندان برای شما مناسب نخواهد بود. حلقه های پهن مناسب افرادی است که انگشتان کشیده و بلندی دارند. اگر انگشتان شما کوچک است، می توانید یک حلقه ازدواج مردانه ظریف تر انتخاب کنید.

  توجه به شرایط شغلی 

به نظر شما حلقه مناسب برای مردی که کارمند اداری است و تنها با کاغذ و کامپیوتر کار می کند، انتخاب مناسبی برای یک جوشکار خواهد بود؟! بدون شک خیر. هنگام خرید حلقه مردانه باید به این نکته توجه داشته باشید که شرایط کاری شما چگونه است و متناسب با آن خرید کنید. حلقه دست شما باید مقاومت کافی برای شرایط کاری شما داشته باشد.

خرید حلقه ست 

تا سال های گذشته عروس و داماد حتما حلقه عروسی خود را ست تهیه می کردند، اما این روزها این مساله یک انتخاب شخصی و متناسب با سلیقه افراد است. اگر می خواهید حلقه عروسی خود را ست انتخاب کنید، باید حلقه ای مورد نظرتان باشد که طرح و مدل آن هم برای عروس خانم و هم برای داماد مناسب باشد. در این حالت خرید حلقه های اسپرت می تواند انتخاب مناسبی برای زوج های جوان باشد. مقاله مدلهای حلقه ازدواج ست را حتما ببینید.

ساده یا نگین دار 

برخلاف خانم ها که دوست دارند حلقه عروسی آن ها پر زرق و برق و همراه با نگین باشد، ترجیح بیشتر اقایان آن است که حلقه ای ساده بپوشند. اگر دوست دارید حلقه ازدواج مردانه شما خیلی هم ساده نباشد و یا به دنبال خرید حلقه ست هستید، حلقه ای انتخاب کنید که یک یا حداکثر 3 نگین دارد. شما می توانید در کنار حلقه نگین دار یک حلقه ساده یا رینگ نیز بخرید. برای استفاده روزمره حلقه ساده خود را بپوشید و برای مهمانی ها و مراسم های خاص از حلقه نگین دار خود استفاده کنید.

  خرید رینگ  

این روزها خرید رینگ ساده به عنوان حلقه ازدواج مردانه و زنانه بیش از هر زمان دیگری رایج شد است. این انگشترها در عین سادگی، بسیار زیبا و شیک هستند. شما می توانید در لبه داخلی این رینگ ها، حرف اول نام یکدیگر، نام کامل همسرتان و یا تاریخ ازدواحتان را حک کرده و حلقه ای خاص و متفاوت داشته باشید.

خساست به خرج ندهید! 

به این مساله توجه داشته باشید که حلقه ازدواج مردانه و زنانه شما چیزی است که تنها یک بار و برای همیشه می خرید، بنابراین در خرید آن خساست به خرج ندهید! منظور ما خرید حلقه های بسیار گران قیمت نیست، اما سعی کنید متناسب با توان مالی خود یک خرید مناسب انجام دهید.
در بسیاری از خانواده ها رسم بر این است که حلقه به شکل موروثی از پدر به پسر می رسد، اگر این رسم در خانواده شما نیز وجود دارد، حتما در خرید یک حلقه ازدواج مردانه با کیفیت دقت و وسواس کافی به خرج دهید.

انتخاب سایز بزرگ تر انگشتر 

به این مساله توجه داشته باشید که در ابتدای روز معمولا انگشتان شما کمی ورم می کند، همچنین در روزهای گرم انگشتان کمی ورم کرده و در روزهای سرد انگشتان کمی لاغرتر می شوند. بنابراین اگر بین دو سایز بزرگ تر و کوچک تر حلقه ازدواج مردانه و یا زنانه مردد ماندید، حتما حلقه بزرگ تر را انتخاب کنید، زیرا حلقه کوچک را نمی توانید تغییر دهید، اما حلقه بزرگ را می توانید با کمی دستکاری مناسب انگشتان خود کنید.

  مدل های مختلف حلقه ازدواج مردانه 

حلقه ازدواج مردانه به سبک ها و مدل های مختلفی طراحی شده و در بازار موجود می باشد. معروف ترین و محبوب ترین این سبک ها شامل موارد زیر می باشد:

حلقه ازدواج مردانه کلاسیک 

این مدل حلقه ازداواج مردانه یکی از قدیمی ترین مدل های حلقه ازدواج است که بیشتر افرادی که سبک کلاسیک و مردانه دوست دارند سراغ آن می روند. هر دو سطح داخلی و خارجی این حلقه گرد است.

حلقه ازدواج مردانه D شکل 

این حلقه ازدواج تا حد زیادی مشابه با حلقه کلاسیک است با این تفاوت که سطح داخلی آن به جای گردف تخت است. این حلقه بسیار راحت بوده و برای آقایانی که فعالیت زیادی دارند و یا به دنبال یک حلقه راحت هستند، مناسب است.

  حلقه ازدواج مردانه تخت 

همان طور که از نام این حلقه ازدواج مردانه پیدا است، هر دو سطح داخلی و خارجی این حلقه تخت است. این نوع حلقه برای آقایانی که فعالیت زیادی دارند، چندان مناسب نمی باشد.

حلقه ازدواج مردانه کلاسیک تخت 

سطح داخلی این حلقه گرد بوده و سطح بیرونی آن تخت است. این نوع حلقه در میان آقایان بسیار محبوب بوده و یک انتخاب مناسب برای حلقه های ست به شمار می رود.

جنس حلقه ازدواج مردانه 

تا سال ها گذشته، حلقه ازدواج مردانه و زنانه تنها محدود به طلا بود، اما این روزها حلقه ها با جنس های مختلفی در بازار موجود هستند و شما متناسب با سلیقه، بودجه و البته شرایط کاری خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. در ادامه با جنس های مورد استفاده برای حلقه ازدواج مردانه و ویژگی های آن ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

طلای سفید 

طلای سفید یکی از پر طرفدارترین حلقه های ازدواج در میان خانم ها و آقایان است که جلوه ای بسیار زیبا و شیک دارد. این طلا، آلیاژ خاصی از طلای سفید بوده و برای آن که درخشش کافی داشته باشد، باید همراه با پوشش رودیوم ساخته شود. البته بدون این پوشش نیز، طلای سفید یک تن زرد خاص و زیبا دارد که بسیاری از افراد ان را می پسندند.

  طلای زرد 

طلای زرد رنگ نیز یکی از قدیمی ترین انتخاب ها برای انواع حلقه ازدواج مردانه و زنانه است که در طرح های مختلفی در بازار موجود است. اگر پوست دست شما سبزه تند است، این رنگ حلقه چندان به دستان شما نخواهد آمد!

پلاتین 

اگر به دنبال خرید یک حلقه ازدواج مردانه بسیار مقاوم، درخشان و زیبا هستید، پلاتین بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. پلاتین ضد حساسیت بوده، در برابر خوردگی مقاوم است و سفید ترین، بادوام ترین و محکم ترین فلزات نیز به شمار می رود. اگر برای خرید حلقه طلا به دلایل مذهبی مشکل دارید، این حلقه ازدواج مردانه انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

رزگلد 

یکی از فلزات جدیدی که در ساخت جواهرات مختلف به کار می رود، رزگلد است. این فلز ترکیبی از طلا و آلیاژهای نقره و مس بوده و رنگی با تن قرمز و صورتی بسیار خاص و زیبا دارد.

  نقره 

اگر بودجه مالی شما برای خرید حلقه ازدواج مردانه کم است، خرید حلقه نقره یک انتخاب مناسب برای شما به شمار می رود. حلقه های نقره نیز در مدل ها و طرح های مختلفی موجود هستند و شما محدودیتی از نظر طرح و مدل نخواهید داشت.

الماس 

درست است که حلقه و انگشتر الماس، بیشتر برای خانم ها تعریف شده است اما اگر شما دوست دارید حلقه ازدواج مردانه تان الماس باشد، از تغییر نگران نباشید. می توانید یک حلقه مردانه زیبا برای خودتان انتخاب کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت