مدل لباس و آرایش خواهر عروس و داماد مناسب همه سنین (به همراه 20 مدل جذاب 2020)

مدل لباس و آرایش خواهر عروس و داماد مناسب همه سنین (به همراه 20 مدل جذاب 2020)

فهرست عناوین

شما به عنوان خواهر عروس و یا داماد از جمله افرادی هستید که بیش از دیگران احتمالا در آمد و شد خواهید بود و توجه به سمت شما زیاد است. از این رو آرایش و مدل لباس خواهر عروس و داماد معمولا باید شیک، خاص و زیبا باشد. در این مقاله می خواهیم با یکدیگر راجع به این مساله صحبت کنیم که مناسبت ترین انتخاب برای مدل لباس و آرایش خواهر عروس و داماد چیست؟

  شینیون مناسب خواهر عروس و داماد چیست؟ 

خواهر عروس و داماد از جمله پر کار ترین افراد در روز عروسی هستند. شما به عنوان خواهران عروس و داماد مدام مشغول انجام کارهای مختلف هستید و از این سو به سوی دیگر می روید! اگر شینیون خوب نباشد، تنها چند ساعت بعد از شروع مراسم موهای شما از هم باز شده و خراب می شود. از آن جا که شما به عنوان خواهر عروس و داماد احتمالا دفعات زیادی در فیلم عروسی دیده خواهید شد، احتمالا دوست ندارید که ظاهری با موهای نامرتب داشته باشید!
شینیون خواهر عروس و داماد با توجه به نوع لباس و فرم صورت او می تواند متفاوت باشد و برای آن الزام خاصی وجود ندارد. البته اگر دوست ندارید در این روز چندان ساده دیده شوید، بهتر است از براشینگ موهای خود خودداری کرده و حتما آن ها را به شکل باز و یا نیمه باز شینیون کنید.
می توانید از مدل های مختلف شینیون که موها را پایین، کنار و یا بالای گردن جمع می کند، استفاده کنید. همچنین موهای نیمه باز و یا همراه با بافت نیز می تواند انتخاب زیبایی برای شما به شمار رود. همان طور که در بالا نیز اشاره شد، انتخاب نوع شینیون خواهر عروس و داماد بهتر است متناسب با لباس و فرم صورت آن ها انجام شود.
شما همچنین می توانید از اکسسوری هایی مانند گیر سرهای مجلسی، گل و یا نگین استفاده کرده و زیبایی موهای خود را چند برابر کنید. در صورتی که موهای شما رنگ شده است، حتما آن ها را یک دست کنید. 
برای دخترخانمهای کوچک هم چون در عکس های عروسی در مرکز توجه خواهند بود می توان از مدلهای شیک و دخترانه برای لباس و مو استفاده کرد.

  میکاپ و آرایش خواهر عروس و داماد 

بعد از انتخاب یک شینیون مناسب، نوبت به یک میکاپ زیبا است. به عنوان خواهر عروس و داماد به این نکته توجه داشته باشید که میکاپ شما نه باید آن قدری ساده باشد که به چشم نیاید و نه آن قدری غلیظ که حالت طبیعی چهره شما را بگیرد.
انتخاب نوع میکاپ و رنگ آن نیز با توجه به فرم صورت شما متفاوت است. می توانید از مدل های مختلف میکاپ لایت یا اروپایی و یا مدل های پر رنگ تر استفاده کنید. بهتر است در این روز رنگ های شاد را برای میکاپ انتخاب کرده و از استفاده رنگ های تیره بپرهیزید.

تناسب لباس خواهر عروس و خواهر داماد با عرف خانواده ها 

قبل از آن که به عنوان خواهر عروس و یا داماد به دنبال انتخاب لباس باشید، به این نکته توجه داشته باشید که شما بیش از هر مهمان دیگری باید عرف خانواده ها را در نظر گرفته و با توجه به آن لباس انتخاب کنید. برای مثال اگر خانواده خودتان و یا خانواده عروس و یا داماد مذهبی هستند، بهتر است شما برای احترام به جمع آن ها لباسی مناسب انتخاب کنید. شاید لباس نامناسب دختر عمه شما چندان مورد توجه قرار نگیرد، اما لباس شما به عنوان خواهر عروس و یا داماد حتما توجه زیادی به خود جلب می کند.

  رنگ لباس خواهر عروس و داماد 

انتخاب رنگ لباس خواهر عروس و داماد تا حد زیادی سلیقه ای است. ممکن است شما یک لباس مجلسی مشکی بپوشید که زیبایی آن منحصر به فرد باشد، همچنین می توانید یک لباس رنگ روشن انتخاب کنید که بسیار زیبا باشد. در صورتی که میان دو یا چند رنگ مختلف شک دارید، رنگی را انتخاب کنید که بیشتر به شما می آید و جلوه بیشتری دارد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است لباس با کفش و آرایش شما همخوانی داشته باشد. پس برای انتخاب این نکته را نیز در نظر داشته باشید.

مدل لباس خواهر عروس و داماد 

اکنون به انتخاب مدل برای لباس خواهر داماد و عروس می رسیم. انتخاب مدل لباس نیز تا حد زیادی هم به سلیقه شما و هم به سن و سالتان بستگی دارد. در صورتی که سن شما کم تر از 25 سال است، می توانید از لباس های کوتاه و فانتزی تر استفاده کنید. لباس های رنگی که می توانید آن را با کفش و یا اکسسوری هایی که در شینیون و رنگ میکاپتان به کار رفته ست کرده و شیک و زیبا باشید.
در صورتی که سن شما بالای 25 سال است. می توانید از مدل های مختلف پیراهن های بلند استفاده کنید. متناسب با سلیقه و سنتان می توانید از سنگ کاری و نگین کاری نیز روی لباس استفاده کرده تا ظاهری شیک تر و پر زرق و برق تر به لباستان بدهید. استفاده از لباس شب با شنل چسبیده به شانه این روزها بسیار متداول است.
اگر از لباس های دنباله دار خوشتان می اید، می توانید مقداری دنباله به دامن و یا پیراهن بلندتان اضافه کنید. البته به این نکته توجه داشته باشید که رفت و آمد و فعالیت شما در روز عروسی زیاد است و آیا با دنباله لباس راحت هستید یا خیر؟

  از تاج استفاده نکنید 

یکی از کارهای اشتباهی که بسیاری از خواهران عروس و داماد در جشن ازدواج عزیزانشان انجام می دهند استفاده از تاج است! به این نکته توجه داشته باشید که تاج بهتر است در روز عروسی تنها مختص به عروس باشد و استفاده از ان به عنوان خواهر عروس و یا داماد می تواند دلخوری هایی را به دنبال آورد. شما می توانید از اکسسوری های مختلف و زیبای دیگر استفاده کنید، اما هر چقدر هم که تاج شما کوچک باشد بهتر است آن را نپوشید.

مدل های خاص و زیبا برای لباس خواهر عروس و داماد 

برای آن که بتوانید یک لباس خاص و زیبا به عنوان خواهر عروس و داماد داشته باشید، حتما به مزون ها لباس شب و فروشگاه های مختلف سر زده و مدل های متنوعی را ببینید تا بتوانید یک انتخاب زیبا و مناسب داشته باشید.
لباس هایی با یقه دکلته، لباس های حریر و گیپور، لباس های دانتل سنگ کاری شده، مدل ماهی و یا دامن های کلوش و چند تکه و لباس ها با طرح های جدید و به روز می توانند یک انتخاب خاص و زیبا برای شما به عنوان خواهر عروس و یا داماد به شمار روند.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت