متولدین کدام ماه‌ها با هم سازگار هستند؟ (فال ازدواج و عشق بخش اول-نیمه اول )

متولدین کدام ماه‌ها با هم سازگار هستند؟ (فال ازدواج و عشق بخش اول-نیمه اول )

فهرست عناوین

از ایام قدیم تا امروز طالع بینی و فال یکی از تجربه های جذاب میان افراد است که بیشتر جنبه سرگرمی و تفریح دارد. طالع بینی با توجه به وضعیت و حرکت ماه و خورشید، سیارات و ستاره ها به پیشگویی اخلاق و شخصیت هر فرد و آینده او می پردازد. در این بخش می خواهیم به شما بگوییم که طالع بینی افراد برای ازدواج اساس ماه تولد آنها چگونه است؟ و با ویژگی های عمومی شخصیتی متولدین هر ماه آشنا شویم. با ما همراه باشید تا خواندن این مقاله جذاب را از دست ندهید ولی توصیه می کنیم به این مقاله به چشم سرگرمی نگاه کنید و تصمیم های مهم زندگی خود را با فال و طالع بینی پیش نبرید.

  ویژگی مردان و زنان فروردین ماهی  

مردان فروردین ماهی حسود و عاشق پیشه هستند. آنها اهل لذت بردن از زمان حال بوده و چندان در قید و بند گذشته نیستند. مردان فروردین ماهی از بودن در کنار زنان شاد و پر انرژی لذت می برند.
زنان متولد فروردین افرادی مستقل هستند. این زنان از عهده هر کاری بر آمده و بیشتر از متولدین ماه های دیگر خوشبین، مثبت‌نگر و مهربان هستند.

  ازدواج متولدین فروردین با ماههای دیگر  

فروردین با فروردین: متولدین این ماه با یکدیگر سازگاری بالایی دارند. می توانند با ویژگی‌ های منفی یکدیگر کنار آمده و مثبت ها را تقویت کنند.
فروردین با اردیبهشت: متولدین هر دو ماه میل زیادی به استقلال و دستور دادن دارند، خودپسند بودن و از خود راضی بودن هر دوی آنها می تواند کمی دردسر ساز شود اما کمی مدیریت در احساسات و رفتار می تواند نتیجه خوبی در ازدواج داشته باشد.
فروردین با خرداد: متولدین خردادماه افرادی تنوع طلب، بی قرار و پر جنب و جوش هستند. ازدواج فروردین ماهی ها با این افراد چندان آینده خوشایندی در پی نخواهد داشت.
فروردین و تیر: متولد تیرماه افرادی ایده آل گرا و محافظه کار هستند. احتمال زیاد برونگرا بودن و محافظه کار بودن متولدین این دو ماه دردسر ساز می شودو
فروردین با مرداد: اگر دختر و پسر متولدین این دو ماه از سال باشند، از آنجا که ویژگی‌ های شخصیتی آنها تا حد زیادی مشابه با یکدیگر است ازدواج خوبی خواهد بود.
فروردین با شهریور: متولد شهریور ماه افرادی جسور و جاه طلب هستند و ازدواج آنها و افراد فروردین ماهی ممکن است به خوبی پیش نرود.
فروردین و مهر: متولدین این دو ماه با یکدیگر اشتراکات زیادی داشته و می توانند یک زندگی ایده آل و عالی را در کنار یکدیگر داشته باشند.
فروردین و آبان: ازدواج متولدین این دو ماه نیز چندان خوشایند پیش ‌بینی نخواهد شد، زیرا هر دو زوج افرادی سلطه ‌گر و آزادیخواه بوده و میل به حاکمیت دارند.
فروردین و آذر: معمولاً بدون هیاهو و مشکل پیش خواهد رفت و طرفین می ‌توانند به خوبی هم دیگر را درک کرده و زندگی رو به پیشرفتی داشته باشند.
فروردین و دی: هر دو مرموز و محافظه کار هستند. از این رو ممکن است زوج ها احساس کنند همسرشان به آن ها خیانت کرده و زندگی با مشکل مواجه شود.
فروردین و بهمن: ازدواج چندان ازدواج موفقی پیش ‌بینی نخواهد شد زیرا هر دو زوج سلطه ‌گر و حاکم بوده و نمی‌ توانند زورگویی های طرف مقابل را تحمل کنند.
فروردین و اسفند: ازدواج تا حد بسیار زیادی به مدیریت رابطه بستگی دارد. احتمال وقوع مشکل در این ازدواج بسیار کم است.

ویژگی های شخصیتی مردان و زنان متولد اردیبهشت 

مردان اردیبهشتی افراد قدرشناس و محتاط هستند. این افراد بسیار وفادار بوده و نسبت به شریک زندگی شان متعصب اند، دست و دل باز، نجیب و اهل خانواده بوده و می توانند یک مرد ایده آل برای هر زنی باشند.
زنان متولد اردیبهشت همسران عاشق پیشه و مادرانی سختگیر خواهند بود. اردیبهشت ماهی ها ساده، دور از دروغ و ریاکاری هستند.

طالع بینی ازدواج اردیبهشت ماهی ها با ماه های دیگر

اردیبهشت و فروردین: از نظر طالع بینی ازدواج، متوسط پیش بینی خواهد شد. یعنی اگر مشکلات نیز در این راه به وجود آید، زوجین می توانند آن را حل کرده و زندگی خوبی داشته باشند.
اردیبهشت و اردیبهشت: هر دو زوج افرادی مغرور و لجباز هستند ازدواج آنها می ‌تواند فراز و نشیب زیادی داشته باشد.
اردیبهشت و خرداد: می تواند آینده خوبی داشته باشد. متولدین هر دو ماه بسیار کنجکاو و تیزهوش بوده و اگر بتوانند یکدیگر درک کنند ازدواج خوبی خواهد شد.
اردیبهشت و تیر: هر دو افرادی مهربان، خونگرم و خانواده دوست هستند. معمولاً کمترین اختلاف در میان آنها وجود داشته و ازدواجی ایده آل خواهد شد.
اردیبهشت و مرداد: این ازدواج نیز ازدواجی ایده‌آل خواهد بود. متولدین هر دو ماه به یکدیگر کاملاً وفادار بوده و زندگی را برپایه صداقت، عشق و آرامش بنا خواهند کرد.
اردیبهشت و شهریور: ازدواج بدون دردسر و خوب خواهد بود. هر دو زوج پرتلاش، مددکار و با سخاوت بوده و برای بهبود زندگی تلاش می ‌کنند.
اردیبهشت و مهر: ازدواج از نظر طالع بینی متوسط ارزیابی می ‌شود. هر دو زوج افراد خوش مشرب و احساساتی بوده و می توانند مشکلات را مدیریت کنند.
اردیبهشت و آبان: ممکن است جذابیت و تنوع طلبی آبان ماهی ها کمی ازدواج را شک برانگیز کند. اما در مجموع ازدواج خوبی پیش‌بینی می ‌شود.
اردیبهشت و آذر: هر دو افرادی پر تلاش و خوشبین هستند. این ازدواج می تواند خوب و کم فراز و نشیب باشد.
اردیبهشت و دی: متولدین این دو ماه افرادی هستند که تا آخرین لحظه پای قول و قرار خود می مانند. از این رو ازدواج آن ها با یکدیگر بسیار خوب پیش بینی می شود.
اردیبهشت و بهمن: هر دو زوج در این ازدواج آزادیخواه، آرمانگر و کنجکاو هستند. از این رو ممکن است استقلال طلبی آنها منجر به عدم سازگاری و جدایی شود.
اردیبهشت و اسفند: این ازدواج از نظر طالع بینی خوب پیش بینی می شود. زیرا افراد آرام، محتاط و مهربان بوده و با یکدیگر سازگاری بالایی دارند.

ویژگی های شخصیتی مردان و زنان متولد خرداد 

مردان متولد ماه خرداد کمی حسود هستند و معمولاً با کنایه و زخم زبان حرف می ‌زنند، اما اگر بخواهند دل زنی را به دست آورند آنقدر خوش صحبت و خوش رفتار خواهند شد که هر زنی جذب آن ها می شود.
زنان متولد ماه خرداد افرادی با چند شخصیت متفاوت، دارای قوه تخیل بسیار قوی و افرادی مستقل هستند. زنان خرداد ماهی مادرانی مهربان خواهند شد که می توانند فرزندانی بسیار خوب تربیت کنند.

  طالع بینی ازدواج متولدین خرداد با ماه های دیگر 

خرداد و فروردین: ازدواج از نظر طالع‌ بینی چندان خوشایند پیش ‌بینی نمی ‌شود، زیرا سرشت بی قرار، ناسازگار و پر جنب و جوش فروردین ماهی ها با خرداد ماهی های آرام چندان تناسبی ندارد.
خرداد و اردیبهشت: اگر خرداد ماهی هستید و می خواهید با یک اردیبهشتی ازدواج کنید احتمال بروز مشکل در ازدواج شما کم است. شما می توانید زندگی آرام و خوبی با یکدیگر داشته باشید.
خرداد و خرداد : آن ها می‌ توانند به یکدیگر به خوبی مشورت داده و مشکلات را با یکدیگر حل کنن. یکدیگر را به خوبی درک خواهند کرد و ازدواج آنها خوب پیش بینی می شود.
خرداد و تیر: ازدواج متوسط پیش بینی می ‌شود. هرچند روحیه تنوع طلب و نا آرام تیر ماهی ها می تواند کمی مشکل ساز شود.
خرداد و مرداد: هر دو افرادی اجتماعی با صفت ها و ویژگی های مشترک هستند. ازدواج آنها می تواند ازدواجی عالی و ایده آل شود.
خرداد و شهریور: ازدواج متولدین این دو ماه با یکدیگر شاید چندان مشکل نداشته باشد، اما رابطه آنها نیز چندان رابطه پر هیجان و شوق و ذوقی نخواهد بود.
خرداد و مهر: هر دو افرادی با نشاط، هنردوست و تا حدی خونسرد هستند. ازدواج آن ها می تواند ازدواج ایده‌آل و عالی شود.
خرداد و آبان : می توانند برای رسیدن به یک زندگی ایده‌آل تلاش کرده و مشکلات احتمالی به وجود آمده را با یکدیگر حل کنند.
خرداد و آذر: اگر خرداد ماهی هستید ازدواج با یک آذرماهی برای شما یک گزینه عالی به شمار می رود. زندگی شما سرشار از نشاط و هیجان خواهد بود.
خرداد و دی: دی ماهی ها افرادی سیاستمدار، خویشتندار با سازگاری بالا هستند. این ازدواج یک ازدواج خوب پیش بینی می شود.
خرداد و بهمن: متولدین دو ماه افرادی نوع دوست و مهربان هستند و می توانند برای یکدیگر همسرانی بسیار عالی باشند.
خرداد و اسفند: متولدین این دو ماه احتمالا نمی توانند به خوبی یکدیگر را درک کرده و ازدواج آن ها خوب پیش‌بینی نمی ‌شود.

ویژگی های شخصیتی مردان و زنان متولد تیرماه  

مردان تیرماه افرادی اقتصادی، کمی خسیس و اهل پس انداز هستند. تیر ماهی ها معمولاً همسرانی کم حرف، درونگرا، عاشق پیشه، وفادار و عاشق بچه خواهند شد.
زنان متولد تیر ماه زنانی اهل کتاب، موسیقی و افرادی رمانتیک و عاشق پیشه هستند. اگر عاشق شوند عشق خود را بدون حد و مرز به طرف مقابل نشان داده و در زندگی مشترک متعهد، دلسوز و مهربان خواهند بود.

  طالع بینی ازدواج متولد تیر ماه با ماه های دیگر 

تیر و فروردین: ازدواج آن ها متوسط همراه با مشکلات خواهد بود. برونگرا بودن و ایده آلیست بودن فروردین ماهی ها می‌تواند دردسرساز شود.
 تیر و اردیبهشت: آن ها ویژگی های مشترک زیادی با یکدیگر دارند و می ‌توانند ازدواج بسیار خوب و موفق با یکدیگر داشته باشند.
تیر و خرداد: شور و انرژی خرداد ماهی ها به همراه مهربانی تیرماهی ها می تواند یک تعادل ایجاد کرده و ازدواجی ایده آل شود.
تیر و تیر: اختلافات میان متولدین این ماه با یکدیگر زیاد خواهد بود، اما اگر بتوانتد این اختلاف ها را مدیریت کنند و ازدواج خوبی خواهد شد.
تیر و مرداد: سازگاری متولدین این ماه ها بسیار بالا بوده و می توانند ازدواج موفقی با یکدیگر داشته باشند.
تیر و شهریور: طرز تفکر هر دو در امور مالی مشابه با یکدیگر بوده و ازدواج آن ها می توانند یک ازدواج موفق و ثروت ساز شود.
تیر و مهر: متولدین هر دو ماه، انسان هایی توانمند، مهربان و انسان دوست هستند و می توانند به خوبی همدیگر را درک کنند.
تیر و آبان: ممکن است در مسائل مالی با یکدیگر دچار اختلاف شوند، اما هوشمندی تیر ماهی ها می تواند این مشکلات را مدیریت کند.
تیر و آذر: تیر ماهی ها اجتماعی، اهل گردش و عاشق سفر هستند. ازدواج آنها با آذر ماهی های درونگرا می‌ تواند دردسرساز شود.
تیر و دی: از نظر اخلاقی، ویژگی های شخصیتی و امور مالی تا حد زیادی مشابه بوده ازدواج خوبی با یکدیگر خواهند داشت.
تیر و بهمن: این ازدواج می تواند ازدواج خوبی شود، به شرطی که دو زوج برای بهبود رابطه خود تلاش کنند .
تیر و اسفند: متولدین هر دو ماه در عشق و وفاداری و صداقت پیشرو بوده و می توانند زندگی ایده ای با یکدیگر داشته باشند.

ویژگی های شخصیتی مردان و زنان متولد مرداد ماه 

مردان مرداد ماهی افرادی بسیار دست و دل باز و عاشق پیشه هستند که دلشان با همه صاف و ساده است. این افراد اهل مسافرت و رفیق بازی بوده، خیلی دیر اما سخت از عصبانی می شوند.
زنان متولد مرداد زنانی باهوش، مستقل جذاب و دوست داشتنی هستند که روحیه آنها ریاست طلبانه است. زنان مرداد ماهی معمولاً افرادی تجمل گرا و بلند پرواز بوده و به مادیات علاقه زیادی دارند.

طالع بینی ازدواج مرداد ماهی ها با ماه های دیگر

مرداد و فروردین: شخصیت متولدین این دو ماه با یکدیگر تناسب بالایی داشته و ازدواج آن ها خوب خواهد شد.
مرداد و اردیبهشت: هر دو فرد افرادی مهربان، خانواده دوستان و اهل تفریح بوده و می توانند زندگی ایده آل و عالی با یکدیگر داشته باشند.
مرداد و خرداد: سازگاری این دو زوج با یکدیگر بسیار بالا است و ازدواج آنها نیز ازدواج ایده آل پیش بینی خواهد شد.
مرداد و تیر: متولدین این دو ماه دیگر می توانند به خوبی هم دیگر را درک کرده و اختلاف سلیقه های آنچنانی با یکدیگر ندارند. ازدواج آن ها با یکدیگر خوب پیش ‌بینی می ‌شود.
مرداد و مرداد: ویژگی های مشترک آن ها زیاد است، از این او می توانند ازدواج و زندگی خوبی با یکدیگر داشته باشند.
مرداد و شهریور: متولدین شهریور ماه افرادی منضبط و قانونمند هستند، که ممکن است با هیجان و بی پروا بودن متولدین مرداد کمی مشکل ساز شود.البته اگر هر دو مراقب رفتارهای خود باشند ازدواج آن ‌ها کم دردسر خواهد بود.
مرداد و مهر: مهم ترین ویژگی آن ها در ازدواج باید دیگر آرامش و مهربانی است. از این رو می توانند یک زندگی آرام و عالی با یکدیگر داشته باشند.
مرداد و آبان: متولدین آبان ماه عاشق توجه و محبت هستند و مرداد ماهی ها این محبت را به آنها خواهند. داد از این رو ازدواج آن ها می تواند خوب باشد.
مرداد و آذر: آذر ماهی ها پر شور و هیجان هستند. اگر زن و مرد بتوانند ویژگی های شخصیتی خود را با یکدیگر همسو کنند، ازدواج خوبی خواهند داشت.
مرداد و دی: اگر بتوانند حس برتری جویی و حاکمیت خود را کنترل کنند، می توانند ازدواج خوب و بدون چالشی را با یکدیگر داشته باشند.
مرداد و بهمن: هر دو افراد آرمان گرا و به دنبال پیشرفت هستند. این ازدواج هم می تواند یک ازدواج موفق بوده و هم به آن ها در رشد و پیشرفت شخصی کمک کند.
مرداد و اسفند: می ‌توانند نیازهای عاطفی یکدیگر را به خوبی برطرف کرده و ازدواج عالی با یکدیگر داشته باشند.

ویژگی های شخصیتی مردان و زنان متولد شهریور

مردان شهریور ماهی افراد مستقل، منظم، باهوش و اهل ورزش هستند. این افراد دوست داشتنشان را بیشتر در عمل انجام داده و چندان قابلیت بروز آن را ندارد. بسیار اهل سازش هستند.
زنان متولد شهریور تعادل را در هر چیزی رعایت می ‌کنند. به دنبال بحث و دعوا نیستند. شیک پوشی، سادگی در کنار جذابیت، قدرت تخیل بالا، با نشاط بودن از دیگر ویژگی‌ های آن ها به شمار می ‌رود.

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور ماه با ماه های دیگر

شهریور و فروردین: متولدین فروردین افرادی جسور و جاه طلب هستند و ازدواج آن ها با شهریور ماهی های آرام چندان خوش آیند پیش‌ بینی نمی ‌شود.
شهریور و اردیبهشت: ویژگی‌ های شخصیتی مشترکی داشته و می توانند ازدواج خوبی داشته باشند.
شهریور و خرداد: خرداد ماهی ها عاشق پیشه و عاطفی و شهریور ماهی ها اهل نظم و برنامه ‌ریزی هستند. زوجین در صورتی که بتواند تعادل در رفتارهای خود برقرار کنند، می توانند ازدواج موفقی داشته باشند.
شهریور و تیر: هر دو در امور مالی و ویژگی‌ های شخصیتی نقاط مشترک بسیار زیادی با یکدیگر داشته و می توانند یک ازدواج ایده‌آل و عالی با یکدیگر داشته باشند.
شهریور و مرداد: اگر چه متولدین هر دو ماه افرادی خود رای و لجباز هستند، اما توانایی کنترل این رفتارها می تواند منجر به یک ازدواج موفق و خوب شود.
شهریور و شهریور: می توانند به خوبی با یکدیگر کنار آمده و زندگی گرم، شاد و آرامی در کنار دیگر تجربه کنند.
شهریور و مهر: مشورت پذیری و عدم لجباز بودن متولدین این دو ماه باعث می شود که بتواند به خوبی با یکدیگر کنار آمده و زندگی خوبی داشته باشند.
شهریور و آبان: هر دو بی پروا، جسور و پر از انرژی هستند. می توانند زندگی خوب و رو به پیشرفتی با یکدیگر داشته باشند.
شهریور و آذر: تنوع طلبی آذر ماهی ها و محافظه کار بودن و منظم بودن شهریور ماهی ها به احتمال زیاد در ازدواج مشکل ساز و دردسر ساز خواهد بود.
شهریور و دی: مهربانی، سازش و وفاداری متولدین دی ماه باعث ایجاد یک زندگی خوب و آرام خواهد شد.
شهریور و بهمن: متولدین این دو ماه با یکدیگر اختلاف های شخصیتی دارند اما این اختلاف ها قابل حل است.
شهریور و اسفند: طرفین در این ازدواج افرادی با صبر و حوصله هستند که می توانند مشکلات زندگی را حل کرده و ازدواج خوبی با یکدیگر داشته باشند.
اگر متولد نیمه دوم سال هستید مقاله بعدی را مطالعه کنید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت