بهترین انواع رنگ موهای فانتزی و فرمول ترکیبی آن ها

بهترین انواع رنگ موهای فانتزی و فرمول ترکیبی آن ها

فهرست عناوین

رنگ موهای فانتزی می تواند چهره شما را تا حد بسیار زیادی تغییر داده و شما را بسیار زیباتر و شیک تر کند. رنگ موهایی از صورتی و سبز تا هلویی و ماهگونی، باعث می شود چهره شما بازتر و شاداب تر شده و جوان تر به نظر برسید. رنگ موهای فانتزی مورد علاقه بسیاری از خانم ها و دختر خانم های جوان است اما شاید نحوه ترکیب رنگ های مخلتف را برای به دست آوردن رنگ مورد علاقه آن ها را ندانند. در این مقاله شما را با فرمول ترکیب رنگ های اصلی برای به دست آوردن رنگ فانتزی مورد علاقه تان آشنا خواهیم کرد. توصیه می کنیم مقالات راهنمای رنگ کردن مو را هم بخوانید.

  رنگ موی بنفش روشن  

رنگ بنفش یکی از زیباترین و پر طرفدارترین رنگ های فانتزی است که خانم های جوان نسبت به آن توجه ویژه ای دارند. این رنگ برای خانم هایی که پوست روشن دارند، بسیار مناسب و جذاب خواهد بود. اگر موهای شما دکلره شده است، این ترکیب به زیبایی روی موهای شما می نشیند، اما اگر موهای شما کمی تیره است، بنفشی که به دست خواهد آمد تیره بوده و شما باید حداقل دو بار این رنگ مو را تکرار کنید.
برای تهیه این رنگ فانتزی کافی است نصف تیوپ رنگ شماره 6 بنفش را با یک پیمانه پودر دکلره، یک و نیم بند انگشت واریاسیون بنفش و یک بند انگشت واریاسیون آبی با یکدیگر ترکیب کرده و اجازه دهید 45 دقیقه روی موهایتان بماند.

  رنگ موی پاییزی یا نارنجی 

از دیگر رنگ های پر طرفدار به خصوص در میان خانم های میانسال، رنگ موی نارنجی و پاییزی است که روی موهایی که دکلره نشده اند اما پایه آن ها روشن تر از 5 است، به خوبی در خواهد آمد. البته برای تهیه این رنگ مو دقت کافی داشته باشید زیرا، کوچک ترین اشتباه می تواند رنگ مو را به رنگ هویچی تغییر دهد!
دستور تهیه و ترکیب این رنگ موی فانتزی یک تیوپ رنگ مسی پایه 6، نصف تیوپ رنگ کاپوچینو، یک چهارم تیوپ رنگ عسلی پایه 8، یک چهارم تیوپ رنگ هایلایت پیازی و اکسیدان 9 درصد است.

رنگ موی یخی نقره ای 

از دیگر رنگ های پر طرفدار و البته بسیار شیک فانتزی می توان به رنگ موی یخی اشاره کرد. اگر موهای شما دکلره شده و یا پایه آن روشن تر از 7 است، می توانید دقیقا این رنگ مو را روی موهای خود داشته باشید. در نظر داشته باشید که این رنگ موی فانتزی ممکن است کمی سن شما را بالاتر از چیزی که هست نشان دهد.
برای تهیه این رنگ مو می توانید از یک تیوپ رنگ بلوند نقره ای شماره C9، 3 سانتی متر واریاسیون نقره ای 22 درصد، 3 سانتی متر واریاسیون خاکستری و اکسیدان شماره یک به اندازه مورد نیاز استفاده کنید.

  رنگ موی سرمه ای 

رنگ موی فانتزی سرمه ای رنگی پر طرفدار میان تمامی خانم ها است و استفاده از آن هیچ محدودیت سنی و یا رنگ پوست ندارد. یعنی این رنگ به تمامی خانم ها در هر سن و با هر رنگ پوست می آید و زیبایی آن ها را دو چندان خواهد کرد.
برای ترکیب این رنگ مو می توانید نصف تیوپ رنگ دودی پایه 7، 3 بند انگشت واریاسیون آبی، یک و نیم پیمانه پودر دکلره آبی، 1 بند انگشت واریاسیون نقره ای را با مقدار کافی اکسیدان 9 درصد ترکیب کرده و اجازه دهید رنگ بین نیم ساعت تا 45 دقیقه روی موهایتان بماند.

  رنگ موی سبز 

رنگ موی فانتزی سبز از دیگر رنگ موهایی است که برای داشتن آن روی موهایتان نیازی به دکلره کردن آن ها ندارید. البته لازم است بدانید بار اول احتمالا رنگ حدود 60 تا 70 درصد مشابه چیزی که می خواهید به دست خواهد آمد اما با تکرار آن می توانید دقیقا رنگ سبزی که می خواهید را روی موهایتان داشته باشید.
تهیه رنگ موی سبز نسبت به رنگ های دیگر کمی ساده تر است. برای این کار شما لازم است نصف تیوپ رنگ زیتونی شماره 7 را دو پیمانه پودر دکلره سبز، دو بند انگشت واریاسیون سبز و اکسیدان 9 درصد ترکیب کرده و روی موهای خود بزنید.

  رنگ موی بادمجانی 

رنگ موی فانتزی بادمجانی از دیگر رنگ موهای فانتزی بسیار پر طرفدار در میان خانم ها است که چهره شما را ملیح و بسیار زیبا خواهد کرد. به این نکته توجه داشته باشید که چون در ترکیب این رنگ موی فانتزی از رنگ شرابی استفاده می شود، احتمالا شما تا مدت ها نمی توانید بدون دکلره کردن رنگ موهایتان را تغییر دهید.
برای تهیه این رنگ مو فانتزی زیبا کافی است 60 میلی لیتر رنگ شرابی روشن، 60 میلی لیتر رنگ بادمجانی روشن، 30 میلی لیتر رنگ آلبالویی و 40 میلی لیتر رنگ دودی را با اکسیدان شماره 2 ترکیب کرده و روی موهای خود بگذارید. اگر پایه موهای شما روشن تر از 6 باشد، رنگ دلخواه شما دقیقا به دست خواهد آمد.

رنگ موی یاسی

اگر دوست دارید چهره شما بعد از رنگ زدن مو به طور کامل تغییر کرده و بسیار باکلاس تر و شیک تر شود، حتما برای یک بار هم که شده رنگ موی یاسی را امتحان کنید. این رنگ مو فانتزی بسیار زیبا بوده و حالتی دخترانه و ملیح دارد.
فرمول تهیه این رنگ مو چنین است: یک تیوپ رنگ یاسی، یک پیمانه پودر دکلره یاسی، دو سانتی متر واریاسیون نقره ای، 2 بند انگشت واریاسیون بنفش را با رنگ موی شماره 10 ترکیب کرده و روی موهایتان بگذارید.

  رنگ شرابی صورتی 

همان طور که از نام این رنگ موی فانتزی پیدا است، این رنگ ترکیبی از رنگ های شرابی و صورتی است و شما می توانید هاله هایی از هر دو رنگ را به خوبی در آن ببینید. زیبایی این رنگ در آن است که متناسب با نور محیطی که در آن قرار می گیرد، رنگ می تواند متفاوت دیده شده و زیبایی موها را دو چندان کند.
برای تهیه این رنگ مو در منزل می توانید یک تیوپ رنگ شرابی پایه 6، سه چهارم تیوپ رنگ هایلایت یاسی، یک پیمانه پودر دکلره صورتی فانتزی، یک بند انگشت واریاسیون آبی و بنفش را با مقدار کافی اکسیدان 9 درصد ترکیب کرده و رنگ مو را به مدت 45 دقیقه روی سر خود قرار دهید.

  رنگ موی قرمز 

رنگ موی فانتزی قرمز رنگی است که شاید بسیاری از خانم ها آن را با رنگ شرابی و یا بادمجانی اشتباه بگیرند! اما این رنگ خودش دنیایی متفاوت از رنگ های دیگر است. اگر رنگ پوست شما روشن است، کافی است یک بار رنگ قرمز را امتحان کرده تا خودتان از زیبایی نتیجه کار شگفت زده شوید!
ساخت و ترکیب این رنگ مو در منزل نیز ساده است. برای تهیه آن کافی است رنگ بلوند قرمز تیره شماره 6.66 را با 30 سانتر متر واریاسیون قرمز و 30 سانتی متر اکسیدان شماره 1 ترکیب کرده و روی موهای خود بزنید.

رنگ موی آبی 

از دیگر رنگ موهای فانتزی بسیار پر طرفدار به خصوص در میان دختر خانم های جوان، رنگ آبی است که به چهره شما زیبایی و نشاط خاصی می دهد. این رنگ مو برای خانم هایی با پوست گندمی، سبزه و روشن مناسب است. نکته مثبت آن که این رنگ مو نیز بر روی موهای دکلره نشده به خوبی جواب خواهد داد.
برای تهیه این رنگ مو فانتزی یک تیوپ رنگ بلوند نقره ای شماره 9، دو پیمانه پودر دکلره ابی فانتزی، سه پیمانه پودر دکلره خاکستری، سه بند انگشت واریاسیون نقره ای، نصف تیوپ رنگ دودی شماره 8 را مقدار کافی اکسیدان شماره 9 ترکیب کنید.

  رنگ موی دودی 

رنگ موی دودی را نیز می توان تا حدی در طیف رنگ موهای فانتزی در نظر گرفت که محبوبیت بسیاری در میان خانم های جوان و میانسال دارد.
تهیه این رنگ مو در منزل ساده است. شما می توانید نصف تیوپ رنگ بلوند دودی روشن شماره 8 را با 5 سانتی متر واریاسیون دودی 11 درصد و 40 سانتی متر اکسیدان شماره 1 ترکیب کرده و روی موهای خود قرار دهید.
این مقاله را هم بخوانید:
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت