فرمول رنگ موی نسکافه ای، شکلاتی و عسلی

فرمول رنگ موی نسکافه ای، شکلاتی و عسلی

فهرست عناوین

بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند به جای آن که هزینه زیادی را برای رنگ کردن موهایشان در سالن های زیبایی صرف کنند، خودشان بتوانند رنگ موی مورد نظرشان را در خانه ترکیب کرده و موهای خود را رنگ بزنند. برخلاف تصوری که بسیاری از افراد دارند، ترکیب رنگ موها کار چندان پیچیده ای نیست و شما با داشتن چند فرمول ساده می توانید رنگ موی مورد نظرتان را تهیه کنید. رنگ موی نسکافه ای، شکلاتی و عسلی از جمله رنگ های پر طرفدار در میان خانم ها است که در این مقاله قصد داریم، فرمول های مختلف تهیه آن ها را با شما به اشتراک بگذاریم. 

  فرمول رنگ مو بدون دکلره و با دکلره 

همان طور که می دانید زمانی که یک رنگ مو را در کاتالوگ آن نگاه می کنید، این رنگ در واقع بر روی موی رنگ پایه یعنی موی دکلره زده انجام شده است. بنابراین اگر موهای شما دکلره نشده است، معمولا رنگ انتخابی شما با کاتالوگ کمی تفاوت خواهد داشت. اما به این نکته نیز توجه داشته باشید که دکلره کردن مداوم مو باعث آسیب شدید به آن ها می شود.
ما در این مقاله فرمول های رنگی مختلف را روی موهای دکلره شده و موهای غیر دکلره برای شما آورده ایم تا در هر دو حالت بتوانید خودتان رنگ موی مورد نظرتان را ترکیب کنید. توصیه می کنیم حتما مقاله صفر تا صد آموزش رنگ مو را بخوانید.

فرمول های بدون دکلره 

در این بخش ابتدا ترکیب رنگ ها را برای موهای غیر دکلره خواهیم گفت.

فرمول رنگ موی نسکافه ای تیره 

ساخت و تهیه رنگ های تیره در مقایسه با رنگ های روشن تقریبا راحت تر است. اگر شما به دنبال یک رنگ نسکافه ای تیره هستید، نیازی به ترکیب کردن رنگ های مختلف ندارید، کافی است رنگ نسکافه ای شماره 5 را با اکسیدان 6 یا 9 درصد ترکیب کرده و آن را روی موهای خود قرار دهید. به این نکته توجه داشته باشید که اکسیدان 6 درصد رنگ نسکافه ای تیره تر و 9 درصد رنگ روشن تری ایجاد خواهد کرد.

  فرمول رنگ موی نسکافه ای روشن  

برای ساخت این رنگ مو، نصف رنگ نسکافه ای شماره 8 را با یک چهارم رنگ دودی پایه 8 مخلوط کنید. 2 سانت واریاسیون بنفش و نقره ای و 2 سانت واریاسیون سبز به آن اضافه کرده و آن را با یک چهارم تیوپ رنگ شامپاینی ترکیب کنید. مخلوط رنگ مورد نظر را با اکسیدان 9 درصد ترکیب کرده و به موهای خود بزنید.

فرمول رنگ موی نسکافه ای کاپوچینو براق 

از دیگر ترکیب رنگ های بسیار زیبا و محبوب، رنگ موی نسکافه ای کاپوچینو براق است. برای ساخت این ترکیب رنگ کافی است، دو سوم تیوپ رنگ نسکافه ای شماره 6 را با یک سوم تیوپ رنگ نسکافه ای بلوند، 3 سانت واریاسیون نقره ای ترکیب کرده و به ان اکسیدان پایه 9 اضافه کنید.

فرمول رنگ موی نسکافه ای دودی 

رنگ نسکافه ای دودی یک رنگ بسیار شیک و با کلاس است. برای تهیه این رنگ مو کافی است نصف تیوپ رنگ نسکافه ای 8، یک چهارم تیوپ رنگ دودی 8، یک چهارم تیوپ رنگ هایلایت کنفی، 2 سانت واریاسیون بنفش و نقره ای را با مقدار کافی اکسیدان 9 درصد ترکیب کرده و موهای خود را با آن رنگ کنید.

فرمول رنگ موی نسکافه ای روشن و کنفی 

از دیگر رنگ های مورد علاقه بسیاری از خانم ها، رنگ نسکافه ای روشن و کنفی است که شباهت زیادی به رنگ های صدفی دارد. برای ساخت این رنگ مو کافی است دو سوم تیوپ رنگ موی بلوند شکلاتی شماره 8 را یک سوم تیوپ رنگ کاراملی ترکیب کرده و به آن اکسیدان شماره 1 اضافه کنید.

فرمول رنگ موی شکلاتی تیره 

رنگ موی شکلاتی تیره از دیگر رنگ های بسیار پر طرفدار در میان دختر خانم های جوان است. تهیه این رنگ مو در منزل بسیار ساده است. کافی است نصف تیوپ رنگ شکلاتی شماره 4 را با نصف تیوپ رنگ شکلاتی شماره 6 با دو سانت واریاسیون بنفش ترکیب کرده و آن ها را با اکسیدان 6 درصد مخلوط کنید.

  فرمول رنگ موی شکلاتی سوخته 

رنگ موی شکلاتی سوخته نیز رنگی بسیار گرم و شیک است و چهره شما را بسیار زیباتر خواهد کرد. فرمول ساخت این رنگ مو شامل نصف تیوپ شکلاتی شماره 6، نصف تیوپ رنگ دودی پایه 7، دو سانت واریاسیون بنفش و اکسیدان شماره 2 است.

فرمول رنگ موی شکلاتی فندقی 

اگر شما نیز دوست دارید روی موهای خود رنگ شکلاتی فندقی را امتحان کنید فرمول ساخت آن بسیار ساده است. برای تهیه آن می توانید نصف تیوپ رنگ شکلاتی پایه 7، یک چهارم تیوپ رنگ مسی پایه 6، یک چهارم تیوپ رنگ طبیعی پایه 7 را با دو سانت واریاسیون بنفش و آبی ترکیب کرده و به آن اکسیدان 2 درصد اضافه کنید.

فرمول رنگ موی شکلاتی کاکائویی 

از دیگر انواع رنگ موی شکلاتی رنگ کاکائویی است که رنگی بسیار زیبا و ملیح است. فرمول ساخت این رنگ مو شامل یک چهارم تیوپ رنگ شکلاتی پایه 7، نصف تیوپ رنگ کاکائویی پایه 7، یک چهارم تیوپ رنگ دودی شماره7، دو سانت واریاسیون بنفش و آبی و اکسیدان شماره دو است.

فرمول رنگ موی شکلاتی قرمز 

بسیاری از رنگ های شکلاتی تم قرمزی داشته و چیزی میان رنگ شرابی و شکلاتی هستند. اگر شما نیز به چنین رنگ موهایی علاقه مند هستید می توانید یک چهارم تیوپ رنگ شکلاتی شماره 6 را سه چهارم تیوپ رنگ شرابی، دو سانت واریاسیون بنفش و آبی و اکسیدان شماره 2 ترکیب کرده تا رنگ مورد نظرتان آماده شود.
 

فرمول رنگ موی عسلی تیره

رنگ موی عسلی تیره چهره شما را بسیار زیبا و جوان خواهد کرد. فرمول ساخت این رنگ مو ساده است. می توانید سه چهام تیوپ رنگ عسلی شماره 5 را یک چهارم تیوپ رنگ نسکافه ای شماره 6، یک هشتم تیوپ رنگ دودی خاکستری شماره 7، دو سانت واریاسیون بنفش و نقره ای ترکیب کرده و مخلوط رنگی به دست آمده را با اکسیدان شماره یک ترکیب کنید.

فرمول رنگ موی عسلی متوسط 

اگر دوست دارید رنگ موهای شما شبیه به بازیگران هالیوود شود، می توانید رنگ موی عسلی متوسط را برای موهای خود انتخاب کنید. برای تهیه این رنگ می توانید نصف تیوپ رنگ پایه شماره 8، نصف تیوپ رنگ مسی پایه7، یک هشتم تیوپ رنگ دودی پایه 7 را دو سانت واریاسیون بنفش و آبی ترکیب کرده و به ان اکسیدان دو درصد اضافه کنید.

فرمول رنگ موی عسلی گرم 

برای تهیه این رنگ مو کافی است نصف تیوپ بلوند طلایی و بلوند شکلاتی را با یکدیگر ترکیب کرده و به آن اکسیدان شماره یک اضافه کنید. این رنگ مو افراد با پوست های گندمی و روشن بسیار می آید.

  فرمول رنگ برای موهای دکلره شده 

موهای دکلره شده موهایی هستند که به پایه رنگ رسیده اند و به دست آوردن رنگ مورد نظر روی آن ها بسیار ساده تر است. اگر موهای شما دکلره شده است، با فرمول های زیر می توانید رنگ های مورد علاقه تان را تهیه کنید.

فرمول رنگ موی عسلی نسکافه ای

برای تهیه این رنگ مو شما باید یک چهارم تیوپ رنگ عسلی شماره 7، نصف تیوپ رنگ نسکافه ای شماره 8، یک چهارم تیوپ رنگ ارغوانی پایه 7، یک چهارم تیوپ رنگ بلوند دودی را یک بند انگشت واریاسیون نقره ای و دودی ترکیب کرده و به آن به مقدار کافی اکسیدان اضافه کنید.

فرمول رنگ موی نسکافه ای زیتونی

از دیگر رنگ های به روز و زیبا که هیچ گاه از مد نمی افتد، رنگ نسکافه ای زیتونی است. برای تهیه این رنگ باید یک چهارم تیوپ بلوند زیتونی شماره 8، سه چهارم تیوپ رنگ شیر نسکافه ای پایه 8، یک هشتم تیوپ بلوند ارغوانی شماره 8، یک هشتم تیوپ رنگ طبیعی شماره 7 را با دو سانت واریاسیون دودی و نقره ای و اکسیدان 6 درصد ترکیب کنید.

  فرمول رنگ موی عسلی روشن  

اگر موهای عسلی روشن دوست دارید و موهای شما دکلره شده است، تهیه این رنگ مو بسیار ساده است. برای ساخت آن کافی است یک چهارم تیوپ رنگ طلایی پایه 8، یک چهارم تیوپ رنگ بژ پایه 7، نصف تیوپ رنگ مسی پایه 7، دو سانت واریاسیون بنفش را با اکسیدان شماره 1 ترکیب کنید.

فرمول رنگ موی عسلی دودی 

برای تهیه این رنگ موی بسیار شیک و زیبا شما باید یک چهارم تیوپ رنگ طلایی شماره 8، یک چهارم رنگ بژ پایه 7، یک چهارم رنگ مسی پایه 7، یک چهارم رنگ دودی پایه 7، دو سانت واریاسیون بنفش، نقره ای و دودی را با مقدار کافی اکسیدان ترکیب کرده و رنگ به دست آمده را به موهای خود بزنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت