معرفی 30 مدل از جدیدترین حلقه ست عروس و داماد (به همراه عکس)

معرفی 30 مدل از جدیدترین حلقه ست عروس و داماد (به همراه عکس)

فهرست عناوین

حلقه ازدواج یک انتخاب همیشگی برای زوج های جوان است و آن را نشانه عشق و تعهد به یکدیگر می دانند. در حال حاضر حلقه های ازدواج بسیاری هم به صورت جداگانه و هم به صورت حلقه ست در گالری های مختلف موجود بوده که شما می توانید متناسب با سلیقه تان آن ها را انتخاب کنید. در این مقاله ابتدا نکات مهمی راجع به خرید حلقه ست عروس و داماد در اختیار شما قرار داده و سپس چند مدل از جدید ترین مدل های حلقه ست را به شما نشان خواهیم داد. 

  نکاتی که قبل از خرید ست حلقه عروس و داماد باید بدانیم 

بسیاری از زوج های جوان ترجیح می دهند که حلقه خریداری شده توسط آن ها ست و مشابه با یکدیگر باشد. اگر شما نیز به دنبال خرید این نوع حلقه و یا حتی مدل های دیگر هستید، بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید.

جنس حلقه های ست

یکی از مهم ترین مواردی که قبل از انتخاب و خرید حلقه ست عروس و داماد باید در نظر داشته باشید، جنس حلقه است. احتمالا اکثریت افراد به دنبال خرید حلقه طلا هستند اما افراد دیگری ممکن است به دلایلی از جمله مشکل مالی به دنبال خرید حلقه نقره هم باشند. حلقه های ست نقره بسیاری نیز در گالری های نقره فروشی وجود دارد که شما می توانید از میان آن ها طرح دلخواهتان را انتخاب کنید.
پلاتین نیز انتخاب دیگری است که این روزها طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است. پلاتین یک فلز بسیار زیبا و گران قیمت تر از طلا است که میزان دوام و ماندگاری آن بسیار بالا است. برای آن که روز خرید در میان جنس های مختلف حلقه های ازدواج سردرگم نشوید، بهتر است از قبل جنس حلقه را انتخاب کرده باشید.

تناسب حلقه ست  

نکته دیگری که حتما و حتما باید قبل از خرید حلقه ست ازدواج به آن توجه کنید، تناسب حلقه ها است به طوری که مدل آن هم برای عروس خانم و هم آقای داماد مناسب باشد. برای مثال اگر دست های آقای داماد بزرگ است، انتخاب یک حلقه ست که ظرافت آن زیاد است، چندان مناسب دست های آقای داماد نخواهد بود. از آن جا شما دوست دارید حلقه ازدواج شما مشابه با یکدیگر باشد، بهتر است حلقه هایی را انتخاب کنید که در مدل های مردانه و زنانه آن اختلاف هایی وجود دارد تا متناسب با دست های عروس و داماد شده باشد.

  طلای زرد و یا سفید 

بهتر است قبل از آن که عازم خرید حلقه ازدواج شوید، سفید و یا زرد بودن آن را نیز نزد خودتان تعیین کرده باشید. شما احتمالا برای خرید همیشگی ترین زیورآلات زندگیتان وسواس زیادی به خرج داده و مدل های مختلفی را خواهد دید. بنابراین برای آن که بتوانید انتخابی ساده تر داشته باشید، از همان اول زرد یا سفید بودن طلا را در نظر گرفته تا بتوانید مدل های مورد نظر را محدود تر کرده و انتخاب راحت تری داشته باشید.

ساده و یا نگین دار بودن 

حلقه های ست و یا تکی در مدل های مختلفی از رینگ ساده تا مدل های پر زرق و برق نگین دار در بازار موجود هستند و برای هرکس با هر سلیقه راه برای انتخاب باز است. همانند رنگ طلا، برای آن که بتوانید انتخاب راحت تر و سریع تری داشته باشید، بهتر است ساده و یا نگین دار بودن حلقه ست ازدواج را نیز برای خود تعیین کنید. اگر حلقه ساده دوست دارید، رینگ ازدواج یا حلقه هایی با طرح هایی ساده روی آن انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. همچنین اگر به دنبال خرید حلقه ست عروس و داماد نگین دار هستید، در نظر داشته باشید که مدل مورد نظر شما انگشتر تک نگین و یا انگشترهایی با نگین های زیاد و سنگین است؟

محدوده مالی مورد نظرتان را تعیین کنید 

نکته بسیار مهم دیگری که باید قبل از آن که عازم خرید عروسی شوید، راجع به آن با نامزدتان صحبت کنید، میزان بودجه ای است که می خواهید برای خرید حلقه خرج کنید. در حال حاضر گالری ها و طلا فروشی های بسیاری تنوع بالایی هم در مدل و هم در وزن طلا دارند تا افراد با بودجه های مختلف بتوانند زیورآلات و طلای مورد نظرشان را انتخاب و خریداری کنند. بنابراین بهتر است از همان ابتدا بدانید تا چه مقدار توانایی خرید داشته و به دنبال حلقه هایی مناسب بروید.

  مدل های مختلف را در اینترنت ببینید 

هر چقدر که بخواهید برای خرید حلقه ست ازدواجتان طلا فروشی ها و گالری های زیادی را ببینید، باز هم صدها و شاید هزاران طلا فروشی دیگر وجود دارد که شما به آن ها نمی توانید سر بزنید. برای ان که بتوانید در کوتاه ترین زمان بهترین جست و جو را داشته و بهترین حلقه را انتخاب کنید، بهتر است قبل از مراجعه حضوری به گالری ها، به صفحات مجازی آن ها سر زده و حلقه های ازدواج آن ها را ببینید. در این حالت شما می توانید تنها در یک ساعت صدها مدل حلقه که ممکن است یکی در شرق و دیگری در غرب باشد را ببینید، در حالی که این کار در مراجعه حضوری به ساعت ها زمان نیاز داشته و شما را خسته می کند.
بهتر است ابتدا مدل های مورد نظرتان را انتخاب کرده، از میان ده ها گالری که دیدید، گالری هایی که حلقه ست عروس و دامادهای آن را پسندید، برای مراجعه حضوری انتخاب کنید. توصیه می کنیم حتما در سایت بزمینه نمونه کار طلافروشی های معتبر را ببینید. البته در حال حاضر گالری های بسیاری خدمات فروش آنلاین نیز داشته و شما می توانید خرید خود را به صورت غیر حضوری نیز انجام دهید.

سفارش ساخت بدهید 

ممکن است شما یک طرح و ایده خاص برای حلقه ازدواجتان داشته باشید اما آن را در هیچ طلا فروشی و گالری ندیده باشید. در این شرایط آیا مجبور هستید که برخلاف سلیقه تان یک حلقه انتخاب کرده و تا آخر زمان که به دستانتان نگاه می کنید، حسرت انگشتر دلخواهتان را بخورید؟! قطعا خیر! در حال حاضر گالری های طلا فروشی و طلا سازی بسیاری وجود دارند که کافی است شما طرح مورد نظرتان را به آن ها داده تا زیورآلات و یا حلقه مورد نظر شما را بسازند. نکته مهم آن که ظرافت و دقت در ساخت طلا حرف اول را می زند، بنابراین قبل از انتخاب طلا سازی حتما نمونه کارهای آن را دیده و از کیفیت کار آن ها مطمئن شوید.

درج حرف اول اسم ها و یا تاریخ ازدواج 

یکی از کارهای جذابی که بسیاری از عروس و دامادها انجام می دهند، درج حرف اول نام یکدیگر و تاریخ ازدواج داخل حلقه است. اگر شما نیز می خواهید این کار را روی حلقه ست عروس و داماد خود انجام دهید، حتما به این نکته توجه داشته باشید که قسمت داخلی حلقه این قابلیت را داشته باشد. برای مثال اگر حلقه شما تمام نگین باشد، نمی توان روی نگین ها حکاکی انجام داده و این موارد را روی آن ها نوشت.

خرید از طلا فروشی های قدیمی و یا گالری های جدید 

سوال دیگری که بهتر است قبل از خرید حلقه ست ازدواج از خودتان بپرسید ان است که بهتر است خرید را از بازارهای قدیمی و چند ساله طلا فروش ها و یا گالری های جدید و به نام انجام دهید. انتخاب این مساله تا حد زیادی هم به بودجه و هم سلیقه شما بستگی دارد. گالری های جدید طلا فروشی معمولا مدل های جدید، به روز و یونیکی را در طرح های زیورآلات خود داشته و یا با برندهای مختلفی همکاری می کنند. در نتیجه در این مواقع معمولا اجرت ساخت طلا در مقایسه با جاهای دیگر بیشتر است. بنابراین شما در قبال خرید یک حلقه جدید و متفاوت هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد.

معتبرترینها را در بزمینه ببینید

در بازارهای طلا فروشی قدیمی معمولا اجرت ساخت طلا کم تر بوده و شما هزینه کم تری پرداخت خواهید کرد، اما ممکن است مدل های تمامی مغازه های طلا فروشی مشابه با یکدیگر باشد و شما نتوانید مدل دلخواه خود را از میان آن ها انتخاب کنید.

30 مدل از جدیدترین حلقه ست عروس و داماد 

بعد از آن که با نکات مهم خرید حلقه ست عروس و داماد آشنا شدید، در این بخش 30 مدل از جدیدترین حلقه های ست را با شما به اشتراک می گذاریم تا اگر قصد خرید حلقه ازدواج دارید بتوانید انتخابی زیبا، خاص و ماندگار داشته باشید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت