صفر تا صد برگزاری مراسم عقد در سالن عقد به همراه معرفی سالن عقدهای شمال تهران

صفر تا صد برگزاری مراسم عقد در سالن عقد به همراه معرفی سالن عقدهای شمال تهران

فهرست عناوین

امروزه پس از طی کردن دوران کرونا، عروسی های چندصد نفری جای خود را به مراسم های کوچک در محیط های صمیمی و خانوادگی داده اند و مفهوم مینی ودینگ بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. عروس و دامادها بیشتر به سمت عقدهای کوچک و فامیلی می‌روند و مراسم خود را هر چند مختصر در دفاتر ازدواج و سالنهای عقد برگزار می‌کنند.

این روزها ترکیب زیبای باغ و محضر باعث شده که سالن‌های عقد در جای جای شهر ایجاد شود، سالن عقدهایی که به صورت باغ و یا خانه‌های ویلایی تمام امکانات لازم را برای برگزاری یک جشن عقد لوکس فراهم ساخته و باعث شده سالن عقدهای لوکس و لاکچری در کلان‌شهرها ایجاد شود.
بسیاری از عروس و دامادها به دلیل کاهش تعداد مهمانها و کاهش هزینه ها و در نتیجه کاهش استرس، اعلام کرده اند برگزاری مراسم عقد در دفاتر عقد و یا سالن عقد با کمترین دغدغه همراه خواهد بود. در این صورت شما دیگر درگیر تزئینات سفره عقد در منزل و اتلاف وقت نمی‌شوید و کل برنامه‌های جانبی بر عهده سالن عقد است و شما با خیالی راحت از مراسم خود لذت می‌برید.

تفاوت دفاتر عقد و ازدواج با سالن‌های عقد

در گذشته مراسم عقد در خانه‌ها برگزار می‌شد و عاقد را برای خواندن خطبه عقد به منزل دعوت می‌کردند اما رفته رفته با گذشت زمان و تغییر سبک زندگی و آپارتمان‌نشینی، مراسم عقد به دفاتر ازدواج منتقل شد. برگزاری مراسم عقد در دفاتر عقد و یا سالن عقد معایب و محاسنی دارد که در وضعیت دشوار اقتصادی می‌توان گفت برگزاری مراسم عقد در سالن‌های عقد بسیار منطقی‌تر است و برای زوجینی که تحت فشار این موقعیت سخت زمانی قرار گرفته‌اند و خواستار مراسمی شیک و کامل هستند بهترین گزینه عکاسی فرمالیته (برای یادگاری) و گرفتن مراسم در دفاتر عقد و سالن ازدواج است.
سالن‌های عقد هم از نظر هزینه و هم از نظر ظاهری بسیار ایده‌آل هستند. عروس و داماد می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌های هنگفت مراسم عروسی در باغ تالارها که در بسیاری از مواقع به علت هزینه‌های گزاف به تاخیر هم می‌افتاد، مراسم خود را به زیباترین شکل ممکن در سالن‌های عقد به همراه گروه صمیمی از فامیل و دوستان برگزار کنند.
برگزاری جشن در سالن عقد بسیار راحت‌تر از گرفتن مراسم در خانه است، کل چیدمان و پذیرایی از مهمانان بر عهده سالن عقد است و بدون هیچ دلهره‌‌ای در مکانی شیک و امن که به همین مراسم اختصاص داده شده مراسم شما اجرا می‌شود. دفتر عقد هم می‌تواند گزینه خوبی باشد ولی از آنجایی که دفاتر عقد بیشتر در آپارتمان و یا مکان‌های اداری واقع شده است بیشتر برای ثبت عقد مناسب است تا دعوت کردن مهمان، بنابراین بهترین پیشنهاد در شرایط کنونی اجرای مراسم در سالن‌های لوکس عقد است که بسیار مورد توجه زوجها قرار گرفته.

تفاوت تالارعروسی و سالن عقد

تا همین چند سال پیش باغ تالارها حرف اول را برای مراسم عقد و ازدواج می‌زدند؛  مطمئنا جشن عروسی در تالار بسیار با شکوه و زیبا اجرا می شود ولی متاسفانه بابت یک مراسم ازدواج، زوج‌ها مجبور بودن هزینه بسیار زیادی را صرف کنند، هزینه‌ای که می‌توانستند در زندگی مشترک خود از آن استفاده کنند. در ثانی تعداد مهمانان در تالارها گاهی به قدری زیاد است که خیلی‌ها یکدیگر را نمی‌شناختند و برای عروس و داماد هم بسیار مشکل بود تا بتوانند از تمام مهمانان خود قدردانی کنند و مطمئن شوند که از همگی مهمانان به خوبی پذیرایی به عمل آمده است. حتی در بعضی از مواقع تا چند ماه بعد از مراسم دلخوری‌های اقوام عروس و داماد از دور نزدیک شنیده می‌شد.
اما در مراسم‌های کوچک و خودمانی خیلی به ندرت این اتفاق‌ها رخ می‌دهد. تعداد کم مهمان‌ها مدیریت مراسم را برای افراد بسیار آسان می‌کند و بهترین پذیرایی را می‌توانند با هزینه مناسب انجام دهند و یک روز خاطره انگیز برای عروس و داماد و عزیزان آنها به یادگار می‌ماند.

ویژگی‌های یک دفتر عقد و یا سالن عقد لوکس چیست؟

برنامه ریزی دقیق
نظم و برنامه ریزی یکی از ویژگی‌های ممتاز هر سالن عقدی است. در زمان انتخاب سالن عقد حتما به این نکته توجه کنید که برنامه ریزی در زمان را بطور کامل رعایت کنند. مواردی دیده شده که در یک زمان مشخص چند عروس و داماد حاضر می‌شوند و این اختلال باعث معطلی مهمانان می‌شود.

چیدمان فضای سالن عقد

اولین گزینه‌ای که عروس و دامادها به آن بسیار توجه می‌کنند فضای داخلی سالن است، زیرا می‌خواهند عاشقانه‌ترین روز زندگی خود را در فضایی رمانتیک و بدون نقص برگزار کنند. برای یافتن سالن عقدهای لوکس و لاکچری می‌توانید به سایت بزمینه مراجعه کنید.

هزینه برگزاری جشن عقد در دفتر ازدواج و یا سالن عقد

هزینه اولیه و پایه‌ای اجرای عقد در محضر مبلغ مشخصی است و آنچنان قابل توجه نیست. اما سالن‌ عقد و دفاتر ازدواج با توجه به خدمات و پکیج‌های متفاوتی که برای عروس و داماد در نظر می‌گیرند قیمت را مشخص می‌کنند. به همین علت با توجه به لوکس بودن مراسم عقد قیمت‌ها متفاوت هستند. یکی از مراسمی که امروزه بسیار در میان جوانان باب شده است خواندن عقد آریاییست که معمولا برای آن مراسم هم هزینه‌ای جداگانه در نظر گرفته می‌شود. همچنین شما مختارید که طبق سلیقه خود گل‌آرایی سفره را انتخاب کنید ولی به شما پیشنهاد می‌شود که سالن عقدی را انتخاب کنید که متناسب با بودجه شما باشد .
در ادامه 5 سالن عقد تاپ شمال تهران را بررسی می کنیم.

سالن عقد ژابیز (نیاوران)

به جرات میتوان گفت سالن عقد ژابیز یکی از متفاوت ترین و لوکس ترین سالن عقدهای شمال تهران است. سالن عقد ژابیز با فضایی شیک و متفاوت، رویایی ترین مراسم عقد را برای شما دوستان برگزار می‌کند.
سالن عقد ژابیز در نیاوران، نمونه ای پیشرو در میان سالنهای عقد مجلل و لوکس می باشد. از ویژگیهای این مکان دسترسی راحت، پارکینگهای اختصاصی و دکوراسیونی بسیار خاص و رمانتیک، با امکان پخش موزیک های متنوع است.
اقتصادی بودن قیمت منوهای این مجموعه باعث استقبال بسیاری از زوج های جوان شده است و این سالن عقد را به مکانی رویایی برای یکی شدن و بستن پیوندی ماندگار، برای زوج های نازنین مبدل شده است .
ظرفیت مهمان در این سالن عقد 70 نفر می باشد.
برای اطلاعات بیشتر درباره سالن عقد ژابیز  با شماره 09121405714 تماس بگیرید.

سالن عقد الین

این مجموعه با ظرفیت 50 نفر در یک محیط شیک در منطقه جردن تهران فعال است. گل آرایی مجلل و پذیرایی شیک از ویژگی های مجموعه سالن عقد الین است. فضای باز این سالن عقد، در تابستان ها برای برگزاری عقد در فضای باز ایده آل است.

سالن عقد ژوان

سالن عقد ژوان یک فضای رمانتیک برای جشن عقد شما ایجاد کرده است که به ندرت سالن عقدی مشابه آن پیدا می کنید. پذیرایی ممتاز، گل آرایی درجه یک و رقتار حرفه ای از ویژگی های این خانه عقد در محله جردن تهران است.

سالن عقد تشریفاتی

یک خانه ویلایی شیک و زیبا و رویایی با مدیریت یک بانوی هنرمند می تواند انتخابی درست برای جشن عقد شما باشد. سالن عقد تشریفاتی از سالنهای عقد شیک شمال تهران محسوب می شود.


به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت