معرفی 5 سالن عقد فضای باز لاکچری در تهران

معرفی 5 سالن عقد فضای باز لاکچری در تهران

فهرست عناوین

این روزها زوج های بسیاری ترجیح می دهند که مراسم عقد خود را در سالن های عقد برگزار کنند. این سالن های عقد، محیط های بسیار زیبا و لاکچری دارند و شما می توانید از تعداد محدودی مهمان معمولا تا سقف 150 نفر، به صرف شیرینی و یک وعده غذایی پذیرایی کنید. شما می توانید به جای برگزاری یک مراسم عروسی پر هزینه، تمامی تدارکات آن را در یک سالن عقد زیبا به شکل محدودتری داشته باشید تا هم در هزینه هایتان صرفه جویی کرده و هم مراسمی رویایی و خاطره انگیز داشته باشید.
در این مقاله قصد داریم در ابتدا شما را با ویژگی های یک سالن عقد در فضای باز آشنا کرده و سپس 5 مورد از بهترین سالن های عقد فضای باز تهران را به شما معرفی کنیم. پس اگر مراسم عقد شما نزدیک است، حتما این مطلب را تا انتها بخوانید.

برگزاری یک مراسم عقد رویایی در سالن عقد فضای باز

احتمالا تصاویر مراسم عقد و عروسی سلبریتی های اروپایی بسیاری را دیده باشید که مراسم عقد و عروسی خود را در یک فضای باز با دیزاینی شیک و لاکچری برگزار کرده اند. اگر شما نیز دوست دارید، مراسم عقد خود را در چنین محیط های زیبایی برگزار کنید، می توانید یک سالن عقد فضای باز را انتخاب کنید.
این سالن ها سفره عقدی بسیار زیبا و لاکچری دارند که آن در فضای باز و در محیطی بسیار شیک چیده اند. دیزاین محیط، گل آرایی، شمع آرایی محیط آن را بسیار زیباتر کرده است. شما می توانید به راحتی در زمان ورود به سالن و یا هنگام بله گفتن آتش بازی داشته باشید و مهم ترین لحظه زندگیتان را زیباتر و درخشان تر کنید.
این سالن ها معمولا دارای ظرفیت مشخصی برای پذیرایی از مهمان هستند و شما می توانید عزیزان و دوستانتان را نیز در این ضیافت خود مهمان کنید. پذیرایی در این سالن ها در بهترین شکل انجام شده و شما می توانید سلف سرویس داشته باشید و انواع غذاها، فینگر فود، دسرها و نوشیدنی ها را سرو کنید.
سال عقد فضای باز یک محیط بسیار زیبا و متفاوت برای عکاسی است. اگر دوست دارید عکس هایی متفاوت و زیبا از مهم ترین روز عروسی خود داشته باشید، در این سالن ها بخش های متنوع و زیبایی وجود دارد که می توانید عکس های زیبایی در آن ها بگیرید.
این سالن های عقد معمولا علاوه بر سالن های فضای باز دارای سالن های عقد سرپوشیده نیز هستند و عروس و داماد با توجه به شرایط آب و هوا و سلیقه شان می توانند آن ها را انتخاب کنند.

معرفی 5 سالن عقد فضای باز لاکچری در تهران

اگر ساکن پایتخت هستید و یا دوست دارید مراسم عقد خود را در یک محیط زیبا و متفاوت برگزار کنید، ما در این بخش شما را با 5 سالن عقد فضای باز تهران آشنا می کنیم.

خانه عقد ایدن (روف گاردن)

یکی از مجلل ترین سالن های عقد تهران که می تواند مراسمی رویایی برای شما رقم بزند، خانه عقد ایدن است. این خانه عقد دارای روف گاردن لاکچری و مجلل با دکوراسیون هایی متفاوت است که شما می توانید در آن ها عکس هایی زیبا بگیرید. علاوه بر این، خانه عقد ایدن فضایی بسیار گرم و دلنشین دارد و یک سالن بسیار زیبا با لوسترهایی خاص دارد که به تیم عکاسی اجازه هنرنمایی و خلق تصاویری خاص و زیبا خواهد داد.
این سالن، دارای سفره عقدی بسیار زیبا به همراه ظروف و اکسسوری هایی برند است که توسط متخصصان طراحی دیزاین شده است. امکان نور پردازی در سالن ها و فضای باز نیز وجود دارد تا عکس ها و فیلم مراسم شما به بهترین شکل ممکن از آب در بیاید. ظرفیت مهمان های این سالن عقد بین 50 تا 70 نفر است.

عمارت عقد بارگه

عمارت عقد بارگه از دیگر سالن های عقد لاکچری تهران، در منطقه درکه واقع شده است. این عمارت بارگه دارای دو فضای باز عقد جداگانه، یک استخر بزرگ و شیک و یک سالن سرپوشیده است. شما می توانید مراسم عقد خود را در فضای باز، در محیطی بسیار زیبا و شیک و در کنار استخر برگزار کنید.
در دیزاین سفره های عقد این سالن از زیباترین و بهترین ظروف و اکسسوری ها استفاده شده است و زیبایی دیزاین آن شما را مجذوب خود خواهد کرد. این سالن عقد فضای باز علاوه بر پذیرایی به صرف شیرینی و نوشیدنی، تمامی امکانات را برای پذیرایی شام و ناهار دارد و شما می توانید از عزیزانتان در این روز زیبا به بهترین شکل ممکن پذیرایی کنید.

خانه عقد پدرخوانده

اگر دوست دارید، مراسم عقد خود را در محیطی لاکچری و زیبا در غرب تهران بگیرید، بدون شک خانه عقد پدرخوانده اولین انتخاب شما خواهد بود. یکی از سالن های عقد خانه عقد پدرخوانده دیوارهای شیشه ای در کنار آب نما دارد که محیطی زیبا و دلنشین را هم برای مراسم و هم برای عکاسی شما فراهم آورده است. این سالن عقد فضای باز دیزاینی اروپایی و بسیار زیبا دارد و سفره عقد آن در این محیط زیبا به بهترین شکل ممکن چیده شده است.
علاوه بر سالن عقد فضای باز، خانه عقد پدرخوانده یک سالن سرپوشیده دارد که شما می توانید آن را برای برگزاری مراسم خود انتخاب کنید. این سالن عقد زیبا دارای ظرفیتی حداکثر 120 نفری است و شما می توانید با بهترین غذاها و نوشیدنی ها از آن پذیرایی کنید.
هنگام برگزاری مراسم می توانید از موسیقی زنده دف و سنتور لذت ببرید و صدای دل انگیز آب نما، لحظه عقد شما را رویایی تر کند.

سالن عقد رویای طلایی

پیدا کردن یک باغ شیک در شمال تهران تا چندی قبل امر سختی بود ولی با تاسیس سالن عقد رویای طلایی بسیاری از عروس و دامادها  برای استفاده از فضای یک گاردن شیک در شمال تهران، سالن عقد رویای طلایی را انتخاب کردند. سالن عقد رویای طلایی با تیم مجرب برگزاری جشن و گروه حرفه‌ای عکاسی و فیلمبرداری آماده برای اجرا و ثبت رویایی‌ترین لحظه‌های زندگی شما عزیزان هستند.

سالن عقد ژابیز

سالن عقد ژابیز از دیگر سالن های عقد لاکچری و زیبای تهران است که بیش از 15 سال سابقه فعالیت حرفه ای دارد. ژابیز دارای سالن عقد زیبا با دیزاین هایی کلاسیک و لاکچری است و شما می توانید از حدود 100 مهمان در این سالن پذیرایی کنید.
این سالن عقد چیدمانی سینمایی و بسیار زیبا دارد و شما می توانید عکس هایی متفاوت و زیبا در آن بگیرید. فضای باز آن نیز یک لوکیشن فوق العاده برای عکاسی به شمار می رود.
نورپردازی و گل آرایی از دیگر ویژگی های این سالن عقد فضای باز است که محیط سالن و سفره عقد را زیباتر کرده است. امکان آتش بازی و پخش موسیقی زنده نیز در این سالن وجود دارد تا شیرین ترین روز زندگی شما شیرین تر شود.


به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت