50 مدل لباس نامزدی 2020

50 مدل لباس نامزدی 2020

فهرست عناوین

هر دختر خانمی دوست دارد در روز نامزدی و عروسی خود همچون نگینی زیبا بدرخشد. از این رو به دنبال آن است که زیباترین لباس، میکاپ، شینیون و جواهرات را برای خود انتخاب کند. دنیای مد و فشن روز به روز در حال تغییر است و اگر شما دوست دارید لباس نامزدی متفاوت و به روز داشته باشید، باید مدل های جدید لباس های شب و نامزدی را ببینید تا بتوانید یک لباس زیبا و شیک داشته باشید. در این مقاله شما را با مدل های مختلف لباس نامزدی آشنا کرده و در انتها 50 مدل لباس نامزدی سال 2020 را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. 

  انتخاب لباس نامزدی با توجه به عرف و فرهنگ 

قبل از آن که به دنبال انتخاب رنگ و مدل لباس نامزدی بگردید، باید به این نکته توجه کنید که لباس متناسب با فرهنگ و عرف جامعه و آداب و رسوم خودتان و خانواده همسرتان باشد. اگر خانواده شما یا همسرتان مذهبی هستید و مراسم مختلط است، بهتر است در مزون هایی دنبال لباس بگردید که لباس های پوشیده دارند و وقت خود را گشتن در مزون هایی که لباس مورد نظر شما را ندارند، هدر ندهید.
دوم آن که استایل شخصی خودتان را در انتخاب لباس در نظر بگیرید. ممکن است شما دوست داشته باشید در شب نامزدی خود پیراهن کوتاه یا بلند یا حتی کت و شلوار بپوشید. در نظر داشته باشید برای انتخاب لباس نامزدی هیچ محدودیتی ندارید. این روزها در مزون های مختلف، مدل های متنوعی از لباس های نامزدی وجود دارد که می توانید از میان آن ها لباس مورد نظرتان را انتخاب کنید.
مورد بعدی اینکه اگر می خواهید جهت صرفه جویی اقتصادی، لباس نامزدیتان را بعدا در عکاسی فرمالیته یا مراسم دیگری نیز بپوشید، می توانید لباس ساده تری انتخاب کنید و در انتخاب رنگ آن نیز دقت کنید.

انتخاب لباس بر اساس فرم بدن 

نکته دیگری که قبل از انتخاب لباس نامزدی یا هر لباس دیگری باید به آن توجه کنید، توجه به فرم و استایل بدن است. لباس های گشاد و پف دار شما را چاق تر از آن چه که هستید نشان می دهد و لباس هاس تنگ نیز شما را معذب خواهد کرد. لباسی را انتخاب کنید که متناسب با فرم بدنتان باشد و بتواند ایرادهای احتمالی آن را بپوشاند.
اگر فرم بدن شما گلابی است، لباس های تنگ و مدل ماهی چندان برای شما مناسب نیستند. می توانید لباس هایی با مدل پرنسسی و یا لباس هایی با کمر افتاده انتخاب کنید.
اگر قد شما بلند است، لباس های تنگ و بلند نیز شما را لاغرتر و بلندتر از چیزی هستید نشان می دهد. لباس هایی با پف متوسط، دامن های چین دار، بلوز و دامن می توانند انتخاب هایی زیبا و منحصر به فرد برای شما باشد.
اگر نیم تنه شما بلند یا کوتاه است، حتما هنگام انتخاب لباس، به خط کمر آن ها توجه کرده و لباسی را انتخاب کنید که متناسب با فرم بدن شما باشد.

پیراهن، اورال، کت و دامن و یا کت و شلوار؟

بسیاری از خانم ها برای انتخاب لباس نامزدی بین پیراهن های کوتاه یا بلند، کت و دامن و یا کت و شلوار مردد هستند. همان طور که در بالا نیز اشاره شد، این روزها معمولا لباس های نامزدی طیف های متنوعی دارند و هر دختر خانمی متناسب با سلیقه و استایل خود یکی از آن ها را انتخاب می کند. در حالت کلی می توان گفت پیراهن متداول ترین و محبوب ترین لباس برای نامزدی است، اما انتخاب نهایی تنها وابسته به سلیقه و نظر خودتان است. اگر به جز این مراسم، مراسم عروسی نیز دارید می توانید جسارت پوشیدن اورال و کت و شلوار را امتحان کنید و اگر این مراسم تنها مراسم رسمی شماست، شاید پوشیدن پیراهن انتخاب بهتری باشد.

انتخاب رنگ لباس نامزدی 

خوب در این جای کار به انتخاب رنگ مناسب برای لباس نامزدی می رسیم. بسیاری از دختر خانم های جوان تصور می کنند که لباس نامزدی آن ها حتما باید سفید، کرم یا شیری رنگ باشد، در حالی که این باور کاملا غلط است. این رنگ ها در طیف رنگ لباس هاس عروس است و بهتر است رنگی را انتخاب کنید که شما را از شب عروسی متفاوت نشان دهد.
شما می توانید رنگ سال را برای رنگ لباس نامزدیتان انتخاب کنید و آن را با رنگ کراوات داماد ست کنید. بسیاری از دختر خانم ها نیز لباس هایی با رنگ های ملایم مانند سبز، آبی، صورتی و غیره را ترجیح می دهند. نکته مهم آن که لباسی را انتخاب کنید رنگ آن به رنگ پوست شما بیاید تا زیبایی شما در روز نامزدیتان بیش از پیش شود.
هر چند انتخاب رنگ نیز مانند انتخاب طرح به سلیقه شما بستگی دارد اما شاید لباس هایی با رنگ های تند مانند نارنجی و یا سبز فسفری انتخاب مناسبی برای چنین روزی نباشد. بیشتر دختر خانمها رنگهای صورتی یا آبی را برای لباس نامزدی انتخاب می کنند. 

لباس ساده یا پر زرق و برق؟ 

سوال بعدی که برای انتخاب لباس نامزدی برای شما پیش خواهد آمد، آن است که لباس و پارچه ای را انتخاب کنیم که ساده یا پر زرق و برق باشد؟ انتخاب این مساله کاملا به سلیقه شما وابسته است. شما می توانید از پارچه های پر زرق و برق سنگ کاری شده و یا پارچه های ساده مانند ساتن و یا حریر استفاده کنید. سعی کنید کسی نظرش را به شما تحمیل نکند تا بعدا از انتخاب خود پشیمان نشوید.

خرید یا دوخت؟ 

اگر طرح و مدل مورد علاقه تان را پیدا کردید، ممکن است از خود بپرسید که آن را بخرید و یا بدوزید. اگر لباس مورد نظرتان دقیقا در همان طرح و رنگ در مزون موجود باشد و سایز آن دقیقا برای شما مناسب باشد، خرید لباس انتخاب بهتری برای شما به شمار خواهد رفت. اگر نتوانستید لباس مورد نظرتان را پیدا کنید، می توانید آن را بدوزید تا هم سایز آن دقیقا برای شما مناسب باشد و هم رنگ و مدل لباس دقیقا همان چیزی باشد که می خواهید. قبل از انتخاب خیاط، حتما نمونه کارهای آن را ببینید تا از کیفیت کار آن مطمئن شوید.

پیراهن کوتاه یا بلند؟ 

اگر دوست دارید لباس نامزدی شما پیراهن باشد، مدل های مختلفی از پیراهن های کوتاه، میدی، بلند و یا دنباله دار موجود است که می توانید از میان آن ها مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید. چند نکته در انتخاب پیراهن به شما کمک می کند، اول آن که به مکانی که برای جشن گرفتن انتخاب کرده اید، توجه کنید. اگر شما یک جشن کوچک در خانه می گیرید، یک لباس بلند با دنباله فقط شما را اذیت خواهد کرد، اما اگر مراسم شما در تالار است، می توانید این لباس را انتخاب کنید.
اگر قصد دارید لباس عروسیتان دنباله دار باشد، بهتر است پیراهن نامزدی را میدی یا کوتاه انتخاب کنید تا ظاهری متفاوت در هر دو روز داشته باشید. در نظر داشته باشید لباس شما باید به گونه ای باشد که وقار و متانت شما به عنوان عروس خانم حفظ شود. از ست کردن لباس با زیورآلات و کفش ها نیز غافل نشوید. سعی کنید همه چیز با یکدیگر متناسب باشد و کاملا زیبا و شیک پوش باشید.

جنس پارچه 

مساله دیگری که قبل از انتخاب لباس نامزدی باید به آن توجه کنید، جنس پارچه است. در انتخاب جنس پارچه نیز شما محدودیتی ندارید. می توانید از لباس هایی با جنس حریر، ساتن، تور، گیپور و یا جنس های دیگر استفاده کنید به شرط آن که لباس ظاهری شیک و زیبا داشته باشد.

50 مدل لباس نامزدی 2020 

در بخش بالا با تمام نکاتی که قبل از خرید لباس نامزدی باید مورد توجه قرار دهید، آشنا شدیم. در ادامه 50 مدل مختلف لباس نامزدی 2020 را با شما به اشتراک می گذاریم تا بتوانید از آن ها برای انتخاب لباسی زیبا و شیک ایده بگیرید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت