مدل های متنوع مانتو عقد که می توانید در مراسم عقد محضری بپوشید (20 مدل جدید)

مدل های متنوع مانتو عقد که می توانید در مراسم عقد محضری بپوشید (20 مدل جدید)

فهرست عناوین

این روزها مراسم عقد محضری با تشریفات بیشتری توسط زوج های جوان برگزار می شود. در این گونه مراسم ها عروس خانم ها ترجیح می دهند که به جای پوشیدن لباس های مجلسی از مانتوهای شیک و زیبایی که مخصوص مراسم عقد است استفاده کنند. این مانتوها مدل های متنوع و مختلفی دارند که می توانید بر اساس سلیقه تان از آن ها انتخاب کنید. در این بخش شما را با مدل های مختلف و متنوع مانتو عقد محضری آشنا می کنیم.

مانتوهای عقد محضری چه مدل هایی دارند؟

مانتوهای عقد مدل های متنوعی دارند، از مدل های ساده و کتی مانند گرفته تا مدل هایی که شبیه به پیراهن های مجلسی. اگر شما نیز دوست دارید در مراسم عقد خود یک مانتوی شیک و زیبا بپوشید، مدل های معرفی شده در ادامه می تواند راهنمای مناسبی برای خرید شما باشد.

مانتوهای منجوق کاری و سنگ کاری شده

مانتوهای عقد بسیاری در بازار موجود است که روی آن ها سنگ و منجق به کار رفته است. این مانتوها معمولا سفید رنگ، کالباسی یا گلبهی رنگ هستند و متناسب با رنگ پارچه روی آن ها سنگ دوزی شده است. اگر طرفدار استایل کلاسیک یا لاکچری هستید مانتوهای پرکار مناسب شما هستند.

مانتوهای گیپور

از دیگر مدل های مختلف مانتو عقد محضری که طرفداران خاص خود را دارد، مانتوهای گیپور است. در اکثر این مدل ها، گیپور در قسمت های خاصی از مانتو مانند سر آستین و یا قسمت جلویی آن به کار رفته است.

مانتوهایی با تکه های گل برجسته

بسیاری از مانتوهای مجلسی که در بازار موجود هستند، طرح هایی ساده با گل هایی برجسته دارند. این گل ها از جنس های مختلفی ساخته شده و می توانند همرنگ پارچه یا رنگ های دیگر باشند. در مدل های بسیاری رنگ این گل ها با رنگ طرح های به کار رفته روی پارچه یکی است.

مانتوهای کتی

عروس خانم های بسیاری ترجیح می دهند به جای پوشیدن مانتو عقد محضری پر زرق و برق، مدل های کتی ساده بپوشند. اگر شما نیز به این مدل مانتوها علاقه دارید، مانتوهای کتی خوش رنگ زیبایی در بازار موجود است که می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. این مانتوها کوتاه تا متوسط هستند و شما می توانید با توجه به قد و استایل خود آن ها را انتخاب کنید.

مانتوهای عقد شبیه پیراهن

اگر دوست دارید مانتوی عقدی که می پوشید شبیه به پیراهن های مجلسی باشد، مدل های مختلفی در بازار موجود است که طرح هایی بسیار شیک و زیبا دارند. این مانتوها معمولا سایز کامل تن بوده و استایلی شبیه به پیراهن های مجلسی دارند.

مانتوهای توری

در بسیاری از مانتوهای عقد، از تورهای سفید یا خوش رنگی استفاده شده است که زیبایی مانتوی شما را دو چندان می کند. این مانتوها یا تمام تور هستند یا در بخشی از آن ها تورهای زیبایی به کار رفته است.

مانتوهای پفکی

اگر اندام لاغری دارید و یا لباس های گشاد و پف دار مورد علاقه شما است، مانتوهای پفکی و چین دار بسیاری در مزون ها طراحی می شوند که بدون شک مورد پسند شما واقع خواهد شد. با توجه به مدل این مانتوها یا جنس تمامی پارچه های پفکی است یا بخش هایی از آن مانند آستین ها یا یقه چین دار و پف دار است.

مانتوهای طرح سنتی

اگر شما نیز دوست دارید که مانتوهای عقد شما طرح های سنتی و یا ترمه دوزی باشد، می توانید مدل مورد نظرتان را از مزون هایی که مانتوهایی خاص و یونیک دارند، انتخاب کنید. این طرح ها نیز بسیار زیبا و منحصر به فرد هستند و می توانند استایل شما در روز عقدتان را زیبا و جذاب کنند.

مانتوهایی با آستین های گشاد

مدل های بسیاری از مانتو عقد محضری وجود دارند که قالبی ساده دارند اما آستین های آن ها از آرنج به پایین گشاد می شوند. این مانتوها زیبایی خاص خود را دارند و عروس خانم های بسیاری آن ها را به مدل های دیگر ترجیح می دهند.

مانتوهای حریر

اگر دوست دارید مانتو عقد محضری شما، سبک و زیبا باشد، مانتوهای حریر انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این مانتوها طرح های مختلف و متنوعی دارند و در رنگ های گلبهی، سفید، نباتی و کرم رنگ طراحی و دوخت می شوند.

مانتو همراه با دامن

همراه با مانتو عقد به جای شلوار می توانید از دامن های بلند نیز استفاده کنید. می توانید یک مانتو عقد با اندازه بلند یا متوسط را همراه با یک دامن همرنگ آن ست کنید تا لباس شما بیش از مانتوی همراه شلوار به چشم بیاید.

مانتو ساتن

مانتوهای عقد بسیاری در مزون ها و در بازار وجود دارند که جنس آن ها از ساتن های درجه یک است. این مانتوها می توانند ساده یا طرح دار باشند. اگر طراحی و دوخت این مانتوها حرفه ای و دقیق باشد، شما می توانید در روز عقد خود یک مانتو ساتن بسیار شیک و زیبا داشته باشید.

مانتوهایی با طرح های فانتزی

اگر لباس های شما همیشه طرح هایی خارج از مدل های مرسوم در بازار دارد و همیشه میان دوستانتان خاص و منحصر به فرد هستید، می توانید مانتو عقد محضری خودتان را هم از طرح هایی فانتزی و خاص انتخاب کنید. این طرح ها مزونی هستند و شما می توانید طرح و مدل مورد نظرتان را هم به خیاط گفته تا مانتو را درست مشابه سلیقه شما بدوزد.

20 مدل از جدیدترین و شیک ترین پیراهن های عقد

در قسمت بالا، شما را با مدل های متنوع مانتو عقد، رنگ و جنس های آن ها آشنا کردیم. در ادامه 20 مدل از جدیدترین و شیک ترین مدلهای لباس عقد را با شما به اشتراک می گذاریم تا اگر مراسم عقد شما نزدیک است و به دنبال یک مانتوی عقد زیبا هستید، بتوانید از ان ها ایده بگیرید. این مدلهای برای عکاسی فرمالیته هم عالی هستند و با سفارش و خرید آنها می توانید چند منظوره از آنها استفاده کنید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت