اصول آرایش چشم برای مهمانی به همراه 30 مدل جدید و خاص

اصول آرایش چشم برای مهمانی به همراه 30 مدل جدید و خاص

فهرست عناوین

چشم ها بدون شک یکی از گیراترین و تاثیرگذارترین اجزای صورت هر شخص است که می تواند تضمین کننده زیبایی هر شخص باشد. با یک آرایش چشم زیبا می توانید بسیار جذاب تر و متفاوت تر از قبل دیده شوید به شرط آن که اصول و ترفندهای آن را بدانید. در این مقاله شما را با مهم ترین اصول آرایش چشم برای مهمانی آشنا می کنیم تا در دورهمی ها و مهمانی هایتان، بیش از پیش بدرخشید. 

  اصول آرایش چشم برای مهمانی 

همانند هر بخش دیگر صورت، فرم چشم ها نیز در هر فرد متفاوت است. شما باید بتوانید هر چشم را متناسب با فرم و شکل آن آرایش کنید. اگر دوست دارید که چشم های شما از این به بعد حرفه ای تر و زیباتر میکاپ شود، این اصول را در نظر داشته باشید.

اصول استفاده از سایه چشم 

برای زدن سایه چشم متناسب با فرم آن ها بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید.

 اگر پلک شما افتاده است، برای آن که افتادگی آن ها کم تر به چشم بیاید از سایه های تیره برای آرایش چشم برای مهمانی یا جاهای دیگر استفاده کنید.

 اگر چشمان شما گود است، از یک سایه هلویی رنگ برای پلک بالایی استفاده کنید.

 اگر مهمانی شما رسمی است و به دنبال یک آرایش چشم ساده هستید، از سایه هایی به رنگ هلویی، یاسی، گلبهی و رنگ های مات استفاده کنید.

 اگر چشم های شما دارای فاصله کمی است، در گوشه داخلی آن ها از سایه های روشن مانند سفید و نقره ای استفاده کنید. همچنین در مهمانی می توانید نصف یک مژه مصنوعی ساده را روی قسمت انتهایی پلک بالا قرار دهید یا این قسمت را بیشتر ریمل بزنید.

 قبل از استفاده از سایه چشم، روی پلک هایتان کانسیلر بزنید تا هم یک دست شود و هم سایه زیبایی خود را روی آن به خوبی نشان دهد.

 توجه داشته باشید که زدن سایه روشن در میانه پلک بالا به چشم های شما بعد می دهد، زدن سایه در قسمت داخلی به چشم ها عمق و سرزندگی می دهد و استفاده از سایه روی استخوان چشم باعث می شود چشم ها درشت تر دیده شود.
 اگر به سایه های تیره علاقه مند هستید و دوست دارید چشم هایتان درشت تر دیده شود از این سایه فقط در قسمت بیرونی چشم استفاده کنید.
 اگر پلک های شما پف دار است به هیچ وجه سراغ سایه های قرمز رنگ و مشابه نروید. بهتر است از رنگ های سرد استفاده کرده و گوشه بیرونی چشم را سایه تیره تری بزنید.
 روش دیگر زدن سایه برای پلک های پف دار آن است که یک سایه تیره در پلک بالایی زده و آن را دنباله دار کنید. این کار باعث می شود که پف چشم ها کم تر دیده شود.
 برای چشم های گرد، حتما یک سایه روشن روی استخوان پلک و قسمت داخلی چشم بکشید. روی قسمت های میانی پلک رنگی از همان خانواده و کمی تیره تر بزنید و در نهایت در قسمت انتهایی چشم، سایه تیره رنگ بزنید.
 اگر چشم های شما بیش از اندازه طبیعی برجسته است، سایه تیره در پلک پایین می تواند چشمان شما را کوچک تر و زیباتر نشان دهد.

  اصول کشیدن خط چشم متناسب با فرم چشم ها 

برای آن که کشیدن خط چشم منجر به زیباتر شدن چشم هایتان شود، باید آن را متناسب با فرم و رنگ چشم هایتان بکشید. رعایت اصول زیر می تواند به شما کمک کند.
• اگر فاصله ی چشم های شما از یکدیگر زیاد است، خط چشمی بکشید که نه زیادی پهن و نه زیادی نازک باشد. همچنین حتما به این نکته توجه کنید که خط چشم در گوشه داخلی چشم نازک تر از گوشه خارجی آن باشد.
• همیشه قبل از ریمل زدن، مژه های خود را فر کنید. این کار باعث می شود که مژه ها از یکدیگر باز شده و خوش حالت تر شوند.
• اگر فاصله چشم های شما از یکدیگر زیاد است، در قسمت داخلی چشم، دور تا دور آن را با مداد یا خط چشم مشکی بکشید. از یک برس ریمل نیز برای جدا کردن مژه هایتان از یکدیگر استفاده کنید.
• اگر دوست دارید آرایش چشم ها در مهمانی نسبت به زمان های دیگر متفاوت باشد، به جای استفاده از خط چشم همیشگی مشکی از رنگ های متضاد با رنگ چشم هایتان استفاده کنید. برای چشم های قهوه ای از خط چشم آبی تیره و برای چشم های آبی یا سبز از خط های قهوه ای یا مسی استفاده کنید.
  • اگر چشمان شما گود است، خط چشم را نه فقط در گوشه انتهایی پلک، بلکه به صورت کلی بکشید. 
• اگر چشم های شما ریز است، می توانید یک خط چشم نازک با کمی فاصله روی هر دو پلک بکشید و سپس فاصله ایجاد شده را با مداد سفید یا نقره ای پر کنید.
• اگر پلک شما افتاده است، از یک مداد یا خط چشم در قسمت داخلی چشم ها استفاده کنید تا درشت تر به نظر برسند.
• اگر کشیدن خط چشم برای شما سخت است، به جای آن که هنگام کشیدن خط چشم مستقیم نگاه کنید، زاویه دید خود را به پایین تغییر دهید.
• اگر مژه های شما کم پشت و نازک است، حتما برای آرایش چشم مهمانی از ریمل های حجم دهنده استفاده کنید تا زیبایی چشم هایتان چند برابر شود.
  • برای کشیدن خط چشم، پلک های پف دار، یک خط چشم ساده بکشید و آن را در گوشه خارجی پهن تر کنید. در گوشه داخلی خط چشم را کمی از پلک فاصله دار کنید و یا با یک مداد مشکی این قسمت را تیره تر کنید. 
• اگر چشم های شما گرد است، خط چشم گربه ای مناسب ترین انتخاب برای شما است. همچنین می توانید یک خط چشم را در امتداد پلک ها تا وسط آن بکشید. از وسط تا انتهای چشم به جای دنبال کردن فرم چشم، یک خط راست کشیده و فاصله بین خط و چشم را با مداد پر کنید.
• اگر انتهای چشم های شما حالت افتاده دارد، حتما از یک خط چشم رو به بالا، برای تغییر فرم چشم ها استفاده کنید.

30 مدل آرایش چشم زیبا مخصوص مهمانی 

بعد از آن که شما را با اصول و ترفندهای آرایش چشم مخصوص مهمانی آشنا کردیم، در این بخش 30 مدل آرایش چشم بسیار زیبا و خاص برای مهمانی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. با آرزوی بهترینها برای شما، برای انتخاب بهترین آرایشگاهها نیز همراه شما هستیم.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت