محبوب ترین ترند طرح ناخن 2022

محبوب ترین ترند طرح ناخن 2022

فهرست عناوین

برای آن که یک تیپ و استایل خاص و متفاوت داشته باشید باید توجه شما به تمامی جزئیات باشد. یکی از مهم ترین جزئیات، زیبا بودن ناخن ها است. جدا از این که ناخن های شما کاشت، ژلیش و یا مانیکور باشد، طرحی که برای آن انتخاب می کنید، بسیار می تواند بر لاکچری و شیک بودن استایل شما تاثیر بگذارد. در این بخش قصد داریم شما را با ترند طرح ناخن 2022 آشنا کرده و در ادامه چندین مدل از جدیدترین طراحی های ناخن مدلینگ و فشن که در بهترین آرایشگاه ها اجرا می شود را در اختیار شما قرار خواهیم داد. 
برای دریافت خدمات ناخن با قیمت مناسب می توانید با آرایشگاه ژابیز تماس بگیرید.

  طرح های آمبره 

احتمالا اولین چیزی که بعد از شنیدن نام آمبره به ذهن شما خواهد آمد، مو است. اما جالب است بدانید که همان تکنیکی که از آن در رنگ زدن موها مورد استفاده قرار می گیرد، یک انتخاب دوست داشتنی و متفاوت برای ترند طرح ناخن 2020 نیز به شمار می رود. در این روش برای رنگ زدن ناخن ها از چند رنگ متفاوت اما هم خانواده استفاده می شود و ناخن ها به تدریج از تیره به روشن زنگ زده می شوند.

اشکال هندسی 

ترند طرح ناخن 2020 که در میان نوجوانان و استایل های خاص و مد روز بسیار محبوب و پر طرفدار شده است، طراحی اشکال هندسی بر روی ناخن هایی است که با رنگ اشکال هندسی تضاد دارند. کافی است چند مدل از این طرح ها را ببینید تا عاشقشان شوید! پر طرفدارترین این طراحی، طرح های هندسی مشکی بر روی ناخن های سفید رنگ است.
مثلا طراحی مربع های ساده و کوچک روی ناخن ها می تواند ظاهری کلاسیک و بسیار زیبا به دستان و البته استایل شما بدهد. برای استفاده از این طرح شما می توانید ناخن های خود را با یک رنگ ملایم مانند نیلی یا خاکستری رنگ زده و روی آن مربع هایی منظم با اندازه هایی یکسان یا متفاوت بکشید.

طرح های متالیک 

لاک ها و طرح های متالیک گویا هیچ زمان خیال از مد افتادن ندارند. رنگ های متالیک را می توان به راحتی با جواهرات مختلف ست کرده و ظاهری بسیار شیک و متفاوت خلق کنید.

  فرنچ هایی با طرح های بدون قرینگی 

فرنچ هایی با طرح های بدون قرینگی نیز از جمله ترند طرح ناخن 2020 است که بیشتر توسط مدلینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. برخلاف دیگر طرح های ناخن که به صورت منظم و طبق طرح و قاعده خاصی روی ناخن ها کشیده می شوند، در این مدل طراحی روی ناخن ها نظم و قانون خاصی نداشته و همین بی نظمی ظاهری متفاوت و جذاب به دستان شما می دهد.

  استفاده از مروارید  

اگر تصاویر مربوط به دنیای فشن و اکسسوری های آن ها را دنبال کنید، احتمالا در جدیدترین ترند طرح ناخن 2020 با دیزاین های ساده یا پیچیده مرواریدهای ریز مواجه شده اید. شما می توانید این مروارید های ریز را با استفاده از چسب های مخصوص روی ناخن هایتان بچسبانید. استفاده از تعداد و طرح مروارید ها به طور کامل به سلیقه شما مربوط می شود ولی زیاده روی در آن جالب نیست.

طرح مرمری

مدل دیگری که در ترند طرح ناخن 2020 بسیار مورد توجه قرار گرفته است، طراحی مرمری است. اشتباه نکنید، طراحی مرمری طراحی پیچیده و عجیب وغریب نیست! این طراحی ظاهر ناخن ها و دستان شما را بسیار جذاب و زیبا خواهد کرد.

 فرنچ گوشه های ناخن 

فرنچ اطراف ناخن شاید سال ها است که مورد توجه بسیاری از افراد، طراحان و علاقه مندان به مد و طراحی قرار گرفته باشد اما انتخاب بیش از پیش آن در سال اخیر نشان دهنده آن است که این مدل نیز یکی ترند طرح ناخن 2020 به شمار می رود. در این طراحی شما می توانید گوشه بالا یا پایین یا هر دو سمت ناخن را با رنگ دیگری به شکل هلال یا هر شکل دیگری که مورد نظرتان است، مشخص کنید.

  طراحی با رنگ ها و طرح های مختلف 

چند سالی است که استفاده از رنگ های مختلف برای هر ناخن یکی از محبوب ترین طراحی ها تبدیل شده است. اما در این مدل از ترند طرح ناخن 2020، نه تنها از رنگ ها بلکه از طرح های مختلفی برای هر ناخن استفاده می شود. اگر استایل شما از نوع شلوغ و شلخته است، این ترند می تواند برای شما انتخاب مناسبی به شمار رود.

کلمات 

استفاده از حروف و کلمات برای اولین بار در سال 2017 و توسط کیتی پری مورد توجه اهالی مد قرار گرفت. این طراحی در حال حاضر نیز به یک ترند طرح ناخن 2020 تبدیل شده و افراد معروف زیادی از آن برای نوشتن کلمات الهام بخش استفاده می کنند.

  طرح سه بعدی و برجسته 

دنیای مد و فشن همواره به دنبال تغییرات چشمگیر و متفاوت است. استفاده از طرح های سه بعدی در دیزاین ناخن ها یکی از این تغییرات چشمگیر است که در مدت کوتاهی توانست طرفداران بسیاری را به خود جلب کند.

40 طرح زیبا و شیک از ترند ناخن 2020 

در بخش بالا به صورت کلی با ترندهای ناخن امسال آشنا شدیم. در این بخش نیز 40 تصویر از طراحی های جدید ناخن ها را با شما به اشتراک گذاشته تا بتوانید از آن ها برای دیزاین و طراحی ناخن هایتان الهام بگیرید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت