بهترین کیک و شیرینی فروشی های تهران برای سفارش کیک تولد، نامزدی و عروسی

بهترین کیک و شیرینی فروشی های تهران برای سفارش کیک تولد، نامزدی و عروسی

فهرست عناوین

شاید تا مدت ها پیش کم تر کسی به زیبایی کیک در مراسم تولد، نامزدی یا عروسی توجه می کرد. این مساله نه به خاطر بی سلیقه گی، بلکه به خاطر محدود بودن انواع کیک و تزئینات آن بود. بر خلاف سال های گذشته این روزها کیک های بسیار متنوع و البته زیبایی در جشن های عروسی، تولد و نامزدی می بینیم که خودشان به عنوان یک نوع تزئین نیز به شمار می روند. هر کیک را با توجه به مناسبت آن می توان در طرح ها و مدل های مختلف پخت و تزئین کرد. شیرینی فروشی و قنادی های بسیاری در تهران وجود دارد که شما می توانید کیک مراسم تولد و عروسیتان را به آن ها بسپارید. اگر کیفیت و زیبایی کیک نامزدی، تولد و عروسیتان برای شما مهم است، در ادامه لیستی از بهترین کیک فروشی های تهران را به شما معرفی خواهیم کرد، پس با ما همراه شوید. 

بهترین قنادی های تهران برای سفارش کیک تولد یا عروسی

همان طور که در بالا هم اشاره شد، کافی است جست و جوی کوتاهی در اینترنت کنید تا طرح های گوناگون و زیبای کیک های مجلسی را ببینید. اگر به دنبال یک مراسم ایده آل و لاکچری هستید، این قنادی های معروف در پایتخت می توانند رضایت خاطر شما را برای پخت و دیزاین کیک به دست آورند.

آکادمی کیک و شیرینی کاراملا

اکثر تیمهای تشریفات حرفه ای تهران، خانم مهدویه و استودیو کیک کاراملا را می شناسند و سفارهای کیک های عظیم الجثه و لاکچری را به ایشان می سپارند. شما هم اگر مدل و طرح خاصی مورد نظرتان است، قنادهای حرفه ای این مجموعه، کیکی درست مشابه با خواست و سلیقه شما تهیه می کنند تا شما از نتیجه کار رضایت کامل داشته باشید.

خانه کیک تهران

چه برای سفارش کیک های مجلسی، کاپ کیک و انواع دیگر کیک و چه برای گذراندن دوره های آموزشی پخت و دیزاین کیک و شیرینی، خانه کیک تهران یکی از بهترین مراکزی است که می توانید انتخاب کنید.
این مجموعه آمادگی این را دارد که هر سفارش کیک و شیرینی با هر مدل، دیزاین و وزن را در ساعت مقرر و با بهترین کیفیت به شما عزیزان تحویل دهد.

بوتیک کیک مانیا

کیفیت، تخصص و بهداشت در پخت انواع کیک و شیرینی را می توانید به راحتی در بوتیک کیک مانیا ببینید. این قنادی کادری متخصص و حرفه ای داشته و در پخت کیک و شیرینی های خود از بهترین مواد استفاده می کند.
کیک های تولد دخترانه و پسرانه، کیک های مجلسی با تم های فصلی یا عاشقانه، انواع کاپ کیک، کیک های چند طبقه، کیک خامه ای، میوه ای، فوندانت، کیک با چاپ عکس از خوراکی های خوشمزه و با کیفیت این قنادی است که می توانید سفارش دهید.

استودیو کیک هامیلی

قنادی هامیلی با مدیریت خانم جنتی فرد از بهترین های تهران در زمینه پخت کیک و شیرینی است. ایشان کیک پزی و تزیین کیک را به چشم هنر نگاه می کنند، نه حرفه. تخصص این مجموعه در پخت و دیزاین انواع کیک باعث شده است بسیاری از زوج های جوان این قنادی را برای سفارش کیک مراسم عروسی، عقد یا نامزدی خود انتخاب کنند. کیک هامیلی همچنین دوره های مختلف تاپرسازی، پخت کوکی و تزیین کیک نیز دارند.

قنادی الهیه ۳۳

قنادی الهیه ۳۳ دارای دو شعبه بسیار شیک و زیبا در فرشته و ولنجک تهران است. کافی است وارد این قنادی شوید تا خودتان را در دنیایی از انواع کیک، شیرینی و دسر ببینید!
می توانید از میان انواع کیک های مجلسی، مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید. اگر طرح خاصی نیز مد نظرتان است، کافی است عکس آن را به پرسنل این مجموعه نشان دهید تا کیک درست مطابق با سلیقه شما پخت و طراحی شود.

کیک انامور cake Enamor 

اگر برای کیک مراسم عقد، نامزدی و عروسی خود به دنبال یک کیک متفاوت هستید که تا کنون مشابه آن را هم ندیده اید، کیک انامور یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. کیک انامور، هنر و قنادی را به شکلی بسیار زیبا با یکدیگر ترکیب کرده است تا شما کیک هایی با طرح های هنری بسیار زیبایی ببینید. نمونه کارهای این قنادی بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد زیرا گردانندگان این مجموعه از قنادان بنام و مدرسین هنرمند و مطرح در حوزه کیک و شیرینی هستند.

کیک خامه ای پرایم

کارگاه کیک سازی پرایم دارای تخصص بالا در زمینه پخت و طراحی انواع کیک، دسر و شیرینی بوده و می تواند انتخاب مناسبی برای جشن های تولد و عروسی شما باشد. انواع کیک، کاپ‌کیک و دسرهای خاص را در پرایم پاستری می توانید تهیه کنید.همچنین ماکارونهای بسیار لطیف با فیلینگهای مختلف نیز در این مجموعه موجود است.

کیک دلچه

در دلچه کیک، شما می توانید برای هر سلیقه و هر مناسبت، کیک پیدا کنید. این خانه کیک آماده تهیه انواع کیک شکلاتی، میوه ای، خامه ای، ردولوت، دسر و شیرینی با فیلینگ های خامه، نوتلا، موز، گردو، نسكافه، آناناس و پرک بادام برشته، برای مراسم نامزدی، عروسی و تولد است تا کام شما را در بهترین روزهای زندگیتان شیرین تر کند. سفارش های این مجموعه به قدری بالا است که شما برای تحویل به موقع کیک خود باید از حداقل دو هفته قبل سفارش دهید.

کیک بی بی

شعبه اصلی کیک و شیرینی بی بی در خیابان یوسف آباد تهران واقع شده است و سال ها است طرفداران همیشگی خود را دارد. کافی است شما نیز تنها یک بار طعم یکی از شیرینی ها، دسرها و کیک های این قنادی را امتحان کنید تا به یکی از مشتریان همیشگی آن تبدیل شوید. سفارش انواع کیک در هر مدل و وزنی در این قنادی پذیرفته می شود. علاوه بر خرید حضوری، امکان خرید آنلاین نیز برای همشهریان تهرانی فراهم شده تا بدون نیاز به بیرون آمدن از منزل، کیک خود را درب منزل تحویل بگیرند.

قنادی سوئیت بلیس

اگر به دنبال طرح ها و مزه های متفاوت و واقعی هستید، قنادی سوئیت بلیس در نیاوران یک انتخاب ویژه برای شما خواهد بود. قنادی سوئیت بلیس یکی از بهترین قنادی های تهران است و سال ها تجربه و تخصص در این زمینه دارد.

قنادی ناتالی

در هر گوشه از تهران که باشید، یکی از شعب قنادی ناتالی در دسترس شما است تا بتوانید خرید کیک، شیرینی و دسر مورد علاقه خود را از آن انجام دهید. این قنادی در سهروردی، نیاوران، پاسداران، اشرفی، تهرانپارس، هروی، نازی آباد، چهار راه لشگر، فردوس و جنت آباد شعب متعددی داشته و سال ها است به مشتریان تهرانی در بالاترین سطح کیفیت و تخصص خدمت رسانی می کند.

قنادی لادن

قنادی لادن هم از جمله قنادی های معروف تهران است که می توانید کیک عروسی، تولد و نامزدی خود را به آن سفارش دهید. مواد با کیفیت و تخصص بالای قنادهای این مجموعه طعمی بی نظیر به شما هدیه کرده و خاطره بهترین روزهای زندگی شما را شیرین تر می کند.

کیک و شیرینی کوک

کیک و شیرینی کوک از دیگر مجموعه های قنادی پایتخت است که علاوه بر پخت و فروش، دوره های مختلف آموزشی نیز برگزار می کند. در صفحه اینستاگرام این قنادی می توانید مدل های مختلف کیک، شیرینی و دسرهای آن را ببینید تا کیفیت و تخصص این مجموعه را از نزدیک لمس کنید.

شیرینی الف

یکی از نام آشنا ترین قنادی های ایران که در شهرهای مختلف چندین شعبه فعال دارد، شیرینی الف است. کیفیت شیرینی و کیک های الف بدون شک در مقایسه با قنادی های دیگر بسیار بالا و قابل توجه است. علاوه بر شیرینی، می توانید پخت انواع کیک های مجلسی را به شعب مختلف الف بسپارید و خیالتان بابت نتیجه کار آسوده باشد.

کیک و شیرینی وانیلا

اگر گشت و گذاری در زعفرانیه تهران بزنید، ساختمان زیبای کیک و شیرینی وانیلا توجه شما را به خود جلب می کند. زیبایی تنها محدود به ساختمان این قنادی نشده و محصولات این مجموعه شامل کیک ها، دسر ها و شیرینی ها نیز بسیار زیبا و البته خوشمزه است.

قنادی لادن طلایی

یکی از قنادی هایی که به طور تخصصی در زمینه پخت و دیزاین کیک های عروسی و تولد فعالیت می کند، قنادی لادن‌ طلایی پایتخت است. این قنادی دو شعبه در شهرک گلستان و اقدسیه دارد و می تواند کیک های سفارشی را دقیقا مشابه با سلیقه شما طراحی کند. با مراجعه به سایت و صفحه اینستاگرام این قنادی هم می توانید به صورت آنلاین و غیر حضوری نیز کیک و شیرینی مورد نظرتان را سفارش دهید.

قنادی ماه بانو

بدون شک قنادی ماه بانو یکی دیگر از قنادی هایی است که در این لیست به شما معرفی خواهد شد. این قنادی در خیابان مرزداران واقع شده و سال ها است به صورت حرفه ای و تخصصی در زمینه کیک و شیرینی فعالیت می کند. اگر دوست دارید کیک مراسم عروسی و تولدتان شیک و خوشمزه باشد، سفارش کیک و شیرینی به ماه بانو شما را به خواسته تان می رساند.

قنادی سولدوش

یکی از قدیمی ترین قنادی های پایتخت که زوج های زیادی از پدر بزرگ و مادربزرگ ها و جوانان امروزی با آن خاطره دارند، قنادی سولدوش هروی است. این قنادی بیش از ۳۵ سال فعالیت داشته و در هر دوره فعالیت خود جز بهترین ها بوده است. مواد مورد استفاده با کیفیت، تخصص در پخت، هنر در دیزاین، برخورد مناسب پرسنل و بهداشت در پخت و ارائه شیرینی ها از مواردی است که سال ها این قنادی را محبوب تهرانی ها کرده است.

قنادی پاپیون

آخرین موردی که در لیست بهترین قنادی های پایتخت به شما معرفی خواهیم کرد، قنادی پاپیون در پاسداران است. پخت و طراحی انواع دسر، کیک و شیرینی در این قنادی به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی انجام شده و سخت پسند ترین افراد را از نتیجه کار راضی خواهد کرد.
  این مقالات را هم بخوانید:
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت