بهترین لوکیشن های عکاسی فرمالیته در ایران

بهترین لوکیشن های عکاسی فرمالیته در ایران

فهرست عناوین

این روزها ساخت کلیپ فرمالیته عروسی، جز جدایی ناپذیر برنامه های عروسی قرار گرفته است. آتلیه عروسی برای ساخت این کلیپ مکان های مختلفی از باغ های اطراف تا جاذبه های گردشگری متنوع و زیادی را به شما پیشنهاد می دهد. در صورتی که شما محدودیتی در پرداخت هزینه ها ندارید، می توانید برای ساخت کلیپ فرمالیته به چندین مکان منتوع رفته تا کلیپی متفاوت و زیبا بسازید. گاهی  عروس و دامادها برای ساخت این کلیپ، هزینه های زیادی متقبل شده و به خارج از کشور می روند، اما کشور خودمان جاذبه های توریستی بسیاری دارد که حتی تصورش را هم نمی کنید! در این مقاله بهترین لوکیشن های عکاسی فرمالیته عروسی در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد. 

دشت آفتاب گردان و شقایق کالپوش 

یکی از جاذبه های توریستی استان سمنان که آتلیه عروسی شما می تواند کلیپ فرمالیته را آن جا بسازد، دشت آفتاب گردان و شقایق کالپوش در میامی است. در فصل بهار به خصوص اردیبهشت ماه این دشت پر از گل های شقایق و در اواخر شهریور و اوایل فصل پائیز غرق گل های آفتاب گردان می شود.
عکاسی و فیلم برداری در این دشت قرمز یا زرد رنگ، ظاهری بهشتی و بسیار زیبا به عکس و فیلم عروسی شما می دهد. تنها کافی است چند نمونه عکس های فرمالیته این دشت زیبا را در آلبوم های آتلیه های عروسی ببینید تا از زیبایی آن شگفت زده شوید.

جنگل های هیرکانی 

اگر دوست دارید کلیپ فرمالیته خود را به سبک امپراطوری های رومی، بسیار متفاوت و لاکچری بسازید، به عکاس و آتلیه عروسیتان پیشنهاد جنگل های هیرکانی را بدهید.
این جنگل های وسیع که مردم بومی به آن جنگل های شمال می گویند، متراکم ترین جنگل در ایران بوده و شهرهای بسیاری از جمله رودبار، چالوس، هراز از گیلان تا مازندران را پوشش داده است.
بسیاری عمر این جنگل زیبا و منحصر به فرد را زمان دایناسورها می دانند. این قدمت چندین هزار ساله باعث شده بتوانید در آن طبیعت بسیار زیبا و منحصر به فردی ببینید. در صورتی که آتلیه عروسی این لوکیشن را انتخاب کرده است، بهتر است هلی شات و عکس از نماهای مختلف را جز برنامه های خود قرار دهد.

آسمان سرا 

اگر دوست دارید در ساخت کلیپ فرمالیته خود با یک تیر چند نشان بزنید، یکی از بهترین لوکیشن های انتخابی شما می تواند شهر زیبای رودبار و ارتفاعات آسمان سرا باشد.
ابرهای پنبه مانند و بسیار زیبایی که در این ارتفاعات آسمان را در برگرفته است، ظاهری بسیار رویایی و زیبا به تصاویر و عکس های شما می دهد. می توانید در کنار برکه ای که کمی پایین تر قرار دارد، عکاسی کنید و تصاویری زیبا و منحصر به فرد بگیرید.
این ارتفاعات در روستای گلدیان رودبار واقع شده است و تنها ظرف چند ساعت می توانید به آن جا بروید. علاوه بر تمامی جاذبه های گردشگری زیبایی که در این منطقه خواهید دید، یک گودال وسیع در این نزدیکی وجود دارد که در زمستان پر از پرف شده که عکاس آتلیه عروسی شما می تواند تصاویری منحصر به فرد بگیرد.

دشت گل بابونه اردبیل 

دشت گل بابونه اردبیل یکی دیگر از لوکیشن های عکاسی برای ساخت کلیپ فرمالیته است که می توانید آن را انتخاب کنید. این دشت در فاصله ۱۰ کیلومتری شهر نمین واقع شده و میان استان های اردبیل و گیلان واقع شده است.
این دشت زیبا تلفیقی از زیبایی ها و آب و هوای هر دو استان را در خود جای داده است. حجم زیبایی های این دشت به قدری زیاد است که شما را شیفته خود می کند. بوته های وحشی، درختان میوه، دشت های پر از گل و پوشش گیاهی متنوع این دشت باعث شده آتلیه عروسی این منطقه را برای ساخت کلیپ فرمالیته به عروس و دامادها پیشنهاد دهد.

آبشار باران کوه 

آبشار باران کوه یکی از جاذبه های گردشگری و طبیعی استان گلستان و یک لوکیشن جذاب برای عکاسی به خصوص فرمالیته است. در صورتی که آتلیه عروسی شما این مکان رویایی را پیشنهاد دهد، بدانید عکس هایی زیبا و منحصر به فرد خواهید داشت. برای رسیدن به این آبشار باید یک پیاده روی طولانی داشته باشید.
پوشش سنگ های این آبشار از نوع خزه ای است و برخورد آب بر روی آن ظاهری بسیار زیبا و ماورایی جلوی چشمان شما نمایان خواهد کرد. این آیشار زیبا در ۱۸ کیلومتری گرگان و در یک پارک جنگلی به نام باران کوه واقع شده است.
بهترین زمان برای عکاسی در این آبشار زیبا فصل بهار و غروب آفتاب است. رنگ زیبای غروب خورشید و تلالو آن در قطرات آب شما را به بهشتی روی زمین می برد.

دریاچه و سد طالقان 

از دیگر لوکیشن های عکاسی فرمالیته که به عروس دامادهای تهرانی هم نزدیک است، دریاچه و سد طالقان است. علاوه بر دریاچه بسیار زیبا این منطقه پر از کوه، آبشار و یک دشت بسیار وسیع است که لوکیشن های زیبایی برای عکاسی در اختیار شما قرار می دهد.
آبشار کرکبود نیز تنها در فاصله ۳۰ دقیقه ای از این سد واقع شده و شما می توانید بعد از عکاسی در محوطه سد، سری هم به آبشار بزنید. صبح زود و یا زمان غروب آفتاب بهترین زمان ها برای عکاسی فرمالیته در این منطقه زیبا می باشد.

دریاچه سقالکسار گیلان 

اگر دوست دارید کلیپ فرمالیته عروسیتان منحصر به فرد باشد، تصاویر دریاچه سقالکار گیلان را ببینید. این دریاچه تنها ۱۵ کیلومتر از رشت فاصله دارد و شما می توانید به راحتی با ماشین سواری آن جا بروید.
چشم انداز این دریاچه با هر دریاچه دیگری که دیده اید، بسیار متفاوت است. این رودخانه به پاک ترین رودخانه ایران شهرت دارد و با ورود به محوطه آن آرامش، سبکی و انرژی مثبت را با تمام وجودتان حس خواهید کرد.
این رودخانه تا مدت ها قبل بسیار بکر بود اما این روزها بازدید کنندگان زیادی دارد. بهتر است همراه با پرسنل آتلیه عروسی یک زمان نسبتا خلوت را برای عکاسی و ساخت کلیپ فرمالیته خود انتخاب کنید.

دریاچه نمک حوض سلطان قم 

از دیگر بهترین لوکیشن های عکاسی فرمالیته عروسی، بدون شک باید به دریاچه نمک حوض سلطان قم اشاره کرد. این دریاچه با شهر قم ۴۰ کیلومتر و از تهران ۸۵ کیلومتر فاصله دارد و دسترسی به آن نیز بسیار ساده است.
در این دریاچه دو چاله بزرگ و بسیار جذاب به نام های حوض سلطان و حوزه مره وجود دارد که تلالو و انعکاس تصاویر در آن ها، ظاهری فوق العاده زیبا و خاص به محیط می دهد. اگر به دنبال یک کلیپ فرمالیته خاص و متفاوت هستید، این دریاچه یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.

کویر بافق 

از دیگر لوکیشن های معروف و پرطرفدار برای عکاسی و ساخت کلیپ فرمالیته، کویرهای زیبایی است که در بخش های مختلف کشورمان واقع شده اند. یکی از زیباترین این کویرها، کویر بافق یزد با طبیعتی بسیار جادویی است.
تراکم گیاهی در بخش های مختلف این کویر متفاوت است و شما می توانید، عکس های متنوعی در آن بیاندازید. در صورتی که آتلیه عروسی شما این لوکیشن یا کویرهای دیگر را به شما پیشنهاد داد، مطمئن باشید عکس هایی خاص و متفاوت خواهید داشت.

بندر مقام 

بسیاری از زوج های جوان برای ساخت کلیپ فرمالیته خود، سفر چند روزه به کشورهای حاشیه خلیج فارس را با قیمت های بسیار بالا انتخاب می کنند، در حالی که شهرهای جنوبی ایران جاذبه های توریستی فوق العاده ای دارد که در هیچ کشور دیگری پیدا نخواهید کرد.
یکی از این جاذبه های گردشگری، بندر مقام بوشهر است. تلاقی موج با ساحل و غروب بسیار زیبای خورشید شما را شگفت زده خواهد کرد. این منطقه علاوه بر ساحل و بندر، کوه ها و صخره هایی با ظاهری بسیار متفاوت و البته زیبا دارد که می توانید از آن ها نیز برای لوکیشن های عکاسی فرمالیته خود استفاده کنید.

جزیره هرمز 

جزیره هرمز یکی از بی نظیرترین لوکیشن های فرمالیته است که می توانید در یک سفر یک یا دو روزه با کادر آتلیه عروسی خود به آن جا بروید. مهم ترین ویژگی این جزیره زیبا، قرمز بودن خاک است که در بخش های بسیار زیبایی خاک ها در چند رنگ متفاوت وجود دارند.
در این جزیره زیبا، علاوه بر عکاسی در ساحل، می توانید قایق های زیبایی رزرو کرده و روی آب نیز عکاسی کنید. عکاسی و ساخت کلیپ فرمالیته در این ساحل زیبا می تواند خاطره جشن عروسیتان را برای همیشه ماندگار کند.

سواحل چابهار 

بسیاری از افراد اهل سفر، چابهار را کالیفرنیای ایران می دانند، که انتخابی بسیار مناسب برای آن است. تپه های صخره ای، دریا و موج های خروشانش، فیتوپلانگتون ها، لاک پشت ها، فواره ها و شب های چراغانی این ساحل شما را مجذوب خود خواهد کرد.
طلوع و غروب این ساحل به قدری زیبا است که چشم هر بیننده را میخکوب خود می کند. سواحل مکران، تیس،سواحل نورانی تنگ چابهار و ساحل بریس از سواحل زیبای آن است که آتلیه عروسی حرفه ای بدون شک یکی از آن ها را به شما پیشنهاد خواهد داد. در شب های تاریک پائیز و زمستان ساحل تنگ چابهار پر از شب تاب های نورانی شده و گویی دریا پر از چراغ و ستاره شده است. این لوکیشن های بی نظیر می تواند کلیپ فرمالیته شما را بسیار متفاوت و رویایی کند.

تنگه چاهکو قشم 

بدون شک یکی از سحر انگیزترین‌ جاذبه های طبیعی ایران که شهره جهانی دارد، تنگه چاهکو قشم است. این تنگه دیواره هایی به ارتفاع صد متر دارد و فضای داخلی آن بسیار آرام و البته متفاوت و جادویی است.
شیارهای این تنگه به دلیل عوامل طبیعی مانند باد، باران و فرسایش خاک، اشکال هندسی نا منظم و بشیار زیبایی به خود گرفته اند که در هیچ کجای دنیا مانند آن را نخواهید دید. انتخاب تنگه چاهکو توسط شما و آتلیه عروسیتان می تواند یک انتخاب منحصر به فرد برای شما باشد.

بهترین آتلیه های تهران

آتلیه عروس ملورین مشاهده این کسب و کار
آتلیه عروس پوریا غضنفری مشاهده این کسب و کار
آتلیه عکاسی راویا مشاهده این کسب و کار

ماسال 

اگر برای ساخت کلیپ فرمالیته و ثبت عکس های عروسیتان به دنبال یک مکان بکر، آرام و بسیار زیبا هستید، پیشنهاد ما به شما بهشت طبیعت گردان ایران یعنی ماسال است.
آبشارهای زیبا و متعدد این منطقه، جنگل های سر به فلک کشیده، هوای مه آلود، زمین های همیشه سبز این منطقه را به یکی از زیباترین لوکیشن های عکاسی عروس تبدیل کرده است. علاوه بر طبیعت زیبا و دست نخورده ماسال، در ارتفاعات آن کلبه های چوبی بسیار زیبایی وجود دارد که علاوه بر اقامت در آن ها می توانید همراه با کادر آتلیه عروسی خود، عکس هایی متفاوت و حرفه ای با آن ها بگیرید.

استخرگاه رودبار 

اگر تمامی لوکیشن های عکاسی ایران را لیست کنیم، بدون شک بیش از نیمی از آن ها در شهرهای شمالی همیشه سبز ایران است. روستای استخرگاه رودبار یک مکان بسیار زیبا با طبیعتی بهشتی است که به شما این امکان را می دهد عکس هایی زیبا و ماندگار بگیرید.
دو استخر طبیعی در دو گوشه روستا، ظاهری بسیار متفاوت به این منطقه داده است. عکاسی در کنار این استخرها همراه با هوای مه آلود، پرندگان، طبیعت سبز رنگ و هوای پاک و شفاف بدون شک یک نتیجه رویایی به همراه خواهد داشت. اگر برای ساخت کلیپ فرمالیته خود مشکلی برای سفر به شمال ندارید، استخرگاه را به آتلیه عروسی خود پیشنهاد کنید.

فیلبند 

اگر برای ساخت کلیپ فرمالیته عروسیتان، نمی خواهید خیلی از تهران دور شوید، یکی از بهترین لوکیشن های عکاسی نزدیک پایتخت، روستای فیلبند است. مهم ترین جاذبه گردشگری این روستا علاوه بر طبیعت بسیار زیبا و سرسبز آن، اقیانوس ابرها است.
شما خودتان را برفراز ابرهایی زیبا می بینید و ثبت تصاویرتان در کنار آن ها، خاطره ای بی نظیر و ماندگار برای شما به یادگار خواهد گذاشت. جنگل سنگچال و چلاو و چشمه لار در نزدیکی این روستا از مکان های بسیار زیبایی هستند که می توانید عکس هایی فوق حرفه ای در کنار آن ها بگیرید. اگر هنوز برای انتخاب این روستای زیبا شک دارید از آتلیه عروسی خود بخواهید نمونه کازهای قبلی خود را در این روستا به شما نشان دهد تا شیفته زیبایی آن شوید‌.

پارک جنگلی گیسوم 

یکی دیگر از جاذبه های طبیعی منحصر به فرد شمال کشور و یکی از بهترین لوکیشن های عکاسی جنگل گیسوم با تونل سبز رنگ معروف آن است. جنگل گیسوم نقطه تلاقی جنگل و دریا است و طبیعتی بسیار زیبا و جادویی دارد.
این جنگل زیبا در فاصله ۱۴ کیلومتری رضوان شهر واقع شده و حدود ۸۰ هکتار مساحت دارد. پیشنهاد این جنگل زیبا توسط آتلیه عروسی برای ساخت کلیپ فرمالیته می تواند یک انتخاب منحصر به فرد برای شما و بهترین خاطره زندگیتان باشد.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت