مراسم عقد خود را لاکچری و شیک در یک سالن عقد لوکس برگزار کنید

مراسم عقد خود را لاکچری و شیک در یک سالن عقد لوکس برگزار کنید

فهرست عناوین

اگر دوست دارید زندگی مشترک خود را بسیار شیک و لاکچری اما با هزینه ای نه چندان بالا، برگزار کنید، برگزاری مراسم در یک سالن عقد لوکس یک انتخاب شگفت انگیز برای شما خواهد بود. شما می توانید به جای آن که چندین مراسم با هزینه های بالا بگیرید، تنها یک مراسم عقد شیک گرفته و با حذف هزینه های جشن نامزدی و حتی عروسی، از همان اول زندگی در هزینه هایتان صرفه جویی کنید. 
در گذشته دفاتر ازدواج، فضایی محدود و دکوراسیونی ساده داشتند و تنها محلی برای ثبت عقد یا طلاق بودند. امروزه این دفاتر با ارائه خدمات جانبی مختلف و ارتقای محیط و دکوراسیون، با تالارهای شیک رقابت می کنند. در ادامه به بررسی سالنهای عقد و شرایط آنها می پردازیم.

  ویژگی های سالن های عقد لوکس 

• در حال حاضر سالن های عقد بسیاری آماده خدمت رسانی به زوج های جوان هستند. این سالن ها معمولا در باغ های زیبا یا خانه های ویلایی و لاکچری طراحی شده اند و محیطی بسیار شیک و زیبا دارند. برخی در روف گاردن ها و فضای باز مراسم را برگزار می کنند و برخی در سالنهای شیک سفره عقد پهن می کنند.
• معمولا سالن های عقد دارای دکوراسیونی کاملا اروپایی و لاکچری هستند، همه اجزا سالن از میز و صندلی تا گل آرایی، لوستر و جایگاه عروس و داماد با یکدیگر همخوانی دارد و شما در آن احساس آرامش خواهید کرد.
• از طرف دیگر اگر دوست دارید مراسم خود را در یک سالن عقد لوکس و متفاوت برگزار کنید، سالن های فضای باز که تلفیقی از طبیعت، چوب، آب، آلاچیق و تجهیزات عروسی است، محیطی رویایی را برای شما فراهم خواهد کرد. چیدمان سبک روستیک در چیدمان سفره عقد و پذیرایی از مهمانان عقد نیز معمولا رعایت می شود.
  • همانند سالن های عروسی، شما در سالن عقد لوکس نیز می توانید پخش موسیقی زنده یا سیستمی داشته باشید و شادی مراسم عقدتان را چند برابر کنید. 
• این سالن ها همچنین دارای امکانات پذیرایی و صرف شام و ناهار هستند. منوی کافی شاپ دارند و می توانید با توجه به فصل، پذیرایی شربت و بستنی یا چای و نسکافه به همراه شیرینی برای مهمانان عزیزتان داشته باشید.
• این سالن های عقد لاکچری، معمولا لوکیشن های بسیار خاص و متفاوتی در حیاط یا باغ برای عکاسی دارند و هم عروس و داماد و هم مهمانان می توانند لحظات زیبای خود را به بهترین شکل ممکن ماندگار کنند. همچنین می توانند با برگزاری مراسم عقد آریایی در کلیپ مراسم خود، لحظات احساسی را خلق کنند.
• چیدن یک سفره عقد با تمامی جزئیات کاری است که هرکسی توانایی انجام آن را ندارد. شاید سفره عقد و نحوه چیدمان آن اولین چیزی باشد که در سالن های عقد و عروسی به چشم می آید. یک سالن عقد لوکس در چیدمان سفره، بسیار حرفه ای عمل کرده و سفره ای زیبا و شیک دارد.
• سالن های عقد معمولا نسبت به سالن های عروسی کوچک تر هستند، این مساله باعث می شود که نورپردازی محیط با کیفیت بیشتری انجام شود. یک نورپردازی زیبا با متدهای جدید و اروپایی می تواند فیلم ها و تصاویر مراسم شما را بسیار زیباتر ثبت کند.
  • ظرفیت مهمان های سالن های عقد نیز محدود و معمولا کم تر از ۱۲۰ نفر است. در نتیجه ارائه خدمات به آن ها با سرعت و کیفیت بسیار مناسبی انجام خواهد شد. 
• سالن های عقد، معمولا دارای پارکینگ اختصاصی بوده و نگرانی بابت این مساله نیز نخواهید داشت.
• جالب است بدانید شما می توانید یک سالن عقد لوکس را انتخاب کنید که در داخل مجموعه خود آتلیه داشته و عکاسی و ساخت کلیپ خود را هم با هزینه کم تر و هم با قیمت مناسب تر انجام دهید.
• سالن های عقد و عروسی عموما با محضر خانه های موفق و به نام نیز همکاری دارند. از این رو شما می توانید کارهای ثبت عقد خود را نیز با سرعت بیشتری پیگیری کنید‌.
به طور کلی برگزاری مراسم در یک سالن عقد لوکس و لاکچری به شما کمک می کند، با یک تیر دو نشان بزنید. می توانید همانند مراسم عروسی لباس عروس بپوشید، آرایشگاه بروید، عکس و کلیپ عروسی داشته باشید، مهمانی و مراسم بگیرید و البته هزینه های خود را به حداقل برسانید. یک سالن عقد زیبا می تواند پاسخگوی مراسم شما با تعداد مهمان های محدود و اقوام درجه یک به بهترین شکل ممکن باشد. 

بهترین سالن های عقد لاکچری در تهران 

اگر برای مراسم عقد خود به دنبال یک سالن لوکس و زیبا هستید، در ادامه شما را با تعدادی از سالن های بسیار شیک و لاکچری در تهران آشنا می کنیم تا بتوانید انتخابی ایده آل و مناسب داشته باشید.

سالن عقد عاشقانه

سالن عقد عاشقانه در غرب تهران واقع شده و می تواند پذیرای حداکثر 40 نفر مهمان شما باشد. شما در این سالن می توانید هم از موزیک زنده و هم پخش موسیقی لذت ببرید. لوکس ترین اکسسوری های سفره عقد در تزئین آن به کار رفته و سخت پسند ترین افراد شیفته زیبایی آن خواهند شد. 
اگر می خواهید مهمانان خود را به شام یا ناهار نیز دعوت کنید، این سالن با کیفیت غذای عالی به شما سرویس ارائه می کند. آتلیه عکاسی و فیلم برداری داخل مجموعه مستقر است تا شما در هزینه و وقتتان را برای این مورد صرفه جویی کنید.
تم کلاسیک و دکوراسیونی بسیار زیبا و مجلل از دیگر ویژگی های این سالن عقد لوکس به شمار می رود.

  سالن عقد ماهور 

اگر دوست دارید مراسم عقد خودتان را در محیطی متفاوت و زیبا برگزار کنید، سالن عقد ماهور واقع در شهرک غرب انتخابی مناسب برای شما خواهد ببود. یکی از تفاوت های جالب این سالن عقد با مراکز دیگر اجرای مراسم عقد همراه به شکلی خاص و همراه با شعرخوانی است.
تزئینات گل آرایی، مه سرد، شمع آرایی به شکلی بسیار شیک و زیبا طراحی شده اند. امکان پذیرایی شام یا ناهار توسط این مجموعه فراهم شده تا شما بتوانید در مراسم عقدتان سنگ تمام بگذارید. منوهای غذایی و پذیرایی در این سالن بسیار متنوع بوده و شما می توانید هر نوع سفارش غذا و پذیرایی برای مراسم خود بدهید.
این سالن عقد لاکچری، یک تیم عکاسی نیز داخل مجموعه خود داشته تا شما دیگر نگران رزور یک آتلیه مناسب نباشید.

  سالن عقد مهرگان 

مهرگان یک سالن عقد لوکس با گنجایش ۷۰ نفر است. سفره عقد طراحی شده و گل آرایی آن یکی از زیباترین چیدمان هایی است که می توانید ببینید.
در این سالن شما می توانید انتخاب کنید که عاقد خطبه عقد شما، معمم یا غیر معمم باشد. این مجموعه نیز دارای گروه عکاسی و فیلم برداری، تدوین و ساخت کلیپ حرفه ای است تا زیباترین لحظات زندگی شما را به بهترین شکل ممکن ثبت کند.
 چیدمان و طراحی داخلی این سالن عقد لوکس و لاکچری به سبک روستیک بوده و پرسنل آن بسیار حرفه ای و خوش اخلاق هستند.
نورپردازی حرفه ای، امکان پخش موسیقی زنده و غیر زنده، تهیه گیفت های عقد، مه سرد، آسانسور، محیطی آرام و زیبا از دیگر ویژگی های این مجموعه به شمار می رود.

  سالن عقد لکسون

از دیگر سالن های عقد لاکچری تهران، می توان به سالن عقد لکسون اشاره کرد. در صورتی که شما به موسیقی سنتی و یا کلاسیک علاقه مند هستید، نوازندگان حرفه ای این مجموعه پیانو، دف و سنتور برای شما می نوازند.
سفره عقد این مجموعه یکی از بزرگ ترین سفره های عقد پایتخت است که علاوه بر چیدمان و گل آرایی بسیار زیبا، نورپردازی نیز دارد.
یکی از نقاط قوت این مجموعه داشتن فضای باز با طراحی و محیطی زیبا و بسیار شیک است که هم عروس و داماد و هم مهمانان می توانند در آن عکس هایی زیبا بگیرند. ظرفیت این سالن عقد لوکس نیز ۶۰ نفر است و شما می توانید مراسم خود را با اقوام درجه یک خود به شکلی رویایی و حرفه ای برگزار کنید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت