50 آتلیه برتر عکس و فیلم عروس در تهران در سال 1402

50 آتلیه برتر عکس و فیلم عروس در تهران در سال 1402

فهرست عناوین

روز عروسی خاطره انگیزترین روز برای هر دختر خانم و آقا پسری است و دوست دارند به بهترین شکل ممکن انجام شود. در کنار انتخاب مناسب سالن زیبایی، تالار عروسی و دفتر عقد، شما باید خاطرات این روز به خصوص را به بهترین شکل ممکن ثبت کنید. عکاسی فرمالیته، فیلم برداری مراسم عروسی و عکاسی عروسی از کارهای حرفه ای و حساسی تلقی می شوند که نیاز به تجهیزات مدرن و دانش روز دارند. در این مقاله آتلیه های برتر عکس و فیلم عروسی در تهران را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید خاطرات روز شیرین عقد و عروسیتان را به بهترین شکل ممکن همیشگی و ماندگار کنید ولی به خاطر داشته باشید حتما برای انتخاب نهایی تیم عکاسی و فیلم برداری عروسی، باید نمونه کارها را از نزدیک ببینید و قرارداد مشخصی طی چارچوب های قانونی ببندید.  

بهترین آتلیه های عکس و فیلم عروسی تهران در سال 1401

اگر برای مراسم عقد یا عروسی، تولد، فرمالیته، و یا هر مراسم جشن و شادمانی خود به دنبال یک استودیو عالی در تهران هستید، خواندن این لیست کمک بسزایی به شما خواهد کرد.

استودیو نگارین

یکی از قدیمی ترین و برترین آتلیه های تهران، بدون شک استودیو نگارین در غرب تهران است. هنر انتخاب لوکیشن مناسب و نورپردازی عالی، و همچنین سابقه طولانی عکاسی حرفه ای این آتلیه را به یکی از بهترین های تهران تبدیل کرده است. 

استودیو ردشات

یکی دیگر از استودیوهای لیست بهترین آتلیه های عکاسی و فیلمبرداری تهران در سال 1401، استودیو ردشات است. با بازدید حضوری از این آتلیه، شما می توانید ژورنال های تخصصی این آتلیه را ببینید، مشاوره لازم را گرفته و پکیج مورد نظرتان را انتخاب کنید‌.

آتلیه عروس پوریا غضنفری

این آتلیه از تیمی از جوانان خلاق و هنرمند تشکیل شده است و در منطقه زعفرانیه تهران واقع شده است. اگر سبک رئال و عکاسی در طبیعت بکر را می پسندید مطمئنا انتخاب آتلیه پوریا غضنفری می تواند رویاهای شما را محقق کند. نورپردازی عالی و مدیریت المانها موجب هرچه زیباتر شدن عکسهای این مجموعه شده است.

استودیو جواد شکری

اگر به دنبال یک آتلیه حرفه ای با تجهیزات پیشرفته و جدید هستید، استودیو جواد شکری انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. در این استودیو جدید ترین و پیشرفته ترین تجهیزات زمینی و هوایی عکاسی مورد استفاده قرار گرفته تا تصاویر به بهترین شکل ممکن ثبت شوند. برای عکاسی در ترکیه نیز می توانید با این آتلیه تماس بگیرید.

استودیو نورا

استودیو نورا در جردن واقع شده است و می تواند تمامی نیازها و خواسته های شما در عکاسی، فیلمبرداری و ساخت کلیپ را برآورده سازد. کافی است یکی از کلیپ های فرمالیته یا عروسی و نمونه کارهای عکاسی و فیلمبرداری این استودیو را ببینید تا با خیال آسوده از کیفیت عالی آن را انتخاب کنید. امنیت در این آتلیه حرف اول را می زند و کادر بانوان حرفه ای نیز دارد.

استودیو رازان

استودیو رازان واقع در زعفرانیه تهران با مدیریت سهیل رازان به ساخت کلیپ های بسیار شیک، ساده و طبیعی معروف است. این آتلیه آمادگی فیلمبرداری و عکاسی در لوکیشین های مختلف در شهرهایی به جز پایتخت و حتی کشورهای دیگر داشته و می توانید از خدمات آن استفاده کنید.

آتلیه پرنسا

در صورتی که برای عکاسی و فیلمبرداری مراسم عقد و عروسی، فرمالیته، مدلینگ، عکاسی کودک و عکاسی صنعتی در غرب تهران به دنبال یک آتلیه حرفه ای هستید، آتلیه پرنسا در پونک قرار دارد و می توانید با خیال راحت کارهای عکس و فیلم خود را به آن بسپارید.

استودیو الماس

این استودیوی عکس و فیلم خوشنام دارای بیش از ۱۵ سال سابقه کاری حرفه ای می باشد و بیش از ۴۰۰۰ مراسم را عکاسی و فیلم برداری کرده اند. سبک های متنوع و لوکیشنهای جذاب از ویژگی های استودیو عکاسی الماس است. کافی است نمونه کارهای این آتلیه را ببینید تا رویاهایی که در دنیای واقعی به تصویر کشیده شده اند را ببینید! 

نازلی استودیو

نازلی استودیو، علاوه بر کار عالی و حرفه ای و تیمی خلاق و به روز، با تجهیزات عکاسی حرفه ای و با تکیه بر سالها تجربه می تواند بهترین انتخاب برای عکاسی و فیلم برداری از مراسم شما باشد. اخلاق خوب این تیم و کیفیت کار آنها خیال عروس و داماد را راحت می کند.

استودیو عکاسی شاهرخ

پیشنهاد دیگر ما برای انتخاب یک آتلیه عقد و عروسی مناسب، استودیو شاهرخ است. در این آتلیه از جدیدترین و بهترین تجهیزات عکاسی و فیلم برداری مانند هلی شات، کرین، دوربین های 4K و فول اچ دی و غیره استفاده شده تا بهترین روزهای زندگی شما به زیباترین شکل ممکن ماندگار شود. اگر باغ عروسی شما در کرج، گرمدره و غرب تهران است، بهترین انتخاب اقتصادی آتلیه های برتر کرج هستند که استودیو شاهرخ مطمئنا از بهترینهای آنهاست.

استودیو زبرا

یکی از بهترین استودیو های عکاسی و فیلمبرداری عقد و عروسی و مدلینگ واقع در شمال تهران، استودیو زبرا است.
برخورد گرم و دوستانه پرسنل، استفاده از تجهیزات جدید و پیشرفته، ژست هایی متفاوت و لوکیشن های لاکچری این استودیو را به یکی از بهترین انتخاب ها برای ثبت خاطرات شما تبدیل کرده است. از لحاظ هزینه، این استودیو جز آتلیه ها با قیمت بالا محسوب می شود که البته به دلیل کیفیت بالای خدمات آن است.

استودیو تصویر

استودیو تصویر در خیابان شریعتی تهران واقع شده است و از نظر قدمت و خوش قولی زبانزد است. این آتلیه حرفه ای عروس، با عمارتهای عکاسی متعددی قرارداد دارد و با انتخاب بهترین لوکیشن عکاسی برای شما، عکسهایی به یاد ماندنی و کلیپی منحصر به فرد خلق می کند. پکیج های تخفیفی خوش قیمت این آتلیه را در بزمینه پیدا کنید.

استودیو ژمرا

از دیگر استودیوهای عکاسی که به شما معرفی می کنیم، آتلیه عکاسی ژمرا در مرزداران است. این آتلیه دارای تمام فاکتورهای یک استودیو حرفه ای و تخصصی بوده و دارای سبک کاری اروپایی و کاملا متفاوت می باشد.

استودیو یونیک

استودیو یونیک واقع در سعادت آباد یکی از بهترین آتلیه های عکاسی و فیلمبرداری عروسی و فرمالیته تهران است که ژست هایی بسیار خاص و لوکیشنهای رویایی به مشتریان خود پیشنهاد می دهد. این آتلیه دارای پکیج های مختلف است که شما می توانید با توجه به بودجه مالی خود آن ها را انتخاب کنید.

آتلیه راویا

آتلیه راویا از آتلیه های منصف تهران است که علاوه بر پکیج های اقتصادی، شرایط عروس و دامادها را هم در پرداخت مبالغ در نظر میگیرد. آتلیه راویا دارای تیم جوان و خلاق برای عکاسی و فیلم برداری مراسم و فرمالیه است و کلیه مراحل تدوین توسط تیم تدوین حرفه ای انجام می شود.

آتلیه رزت

شرایط اقتصادی به گونه ای است که هزینه های صفر تا صد عروسی برای بسیاری از زوج های جوان سخت است. آتلیه رزت با در نظر گرفتن این مساله شرایطی فراهم آورده تا در بالاترین سطح کیفیت بتوانید خاطرات بهترین روز زندگیتان را با قیمت مناسب، ماندگار کنید. آتلیه رزت انتخاب بسیاری از هنرمندان و سلبریتی ها نیز بوده است.

استودیو پارمیس

مهم ترین ویژگی این استودیو استفاده از لوکیشن هایی خاص، رویایی و متفاوت و ساخت تصاویر و کلیپ هایی لاکچری است. تمامی پرسنل استودیو عروس پارمیس خلاق، مجرب و حرفه ای هستند و با برخوردی بسیار گرم و دوستانه یک روز بسیار رویایی و منحصر به فرد برای شما خواهند ساخت. مدیریت این مجموعه با جناب آقای محمدرضا مرادی است.

استودیو راوی (عسل عابدینی)

یکی از معروف ترین آتلیه های عکس و فیلم عروسی تهران، استودیو راوی با مدیریت عسل عابدینی است که لحظات شما را به بهترین شکل ممکن ماندگار می کند.علاوه بر عکاسی مراسم عقد و عروسی، شما می توانید عکاسی تمام مراسم های خاص و دوست داشتنی خود را به راوی بسپارید.

استودیو امید اصلانی (الهیه)

دیدن یک کلیپ عروسی با تصاویر غیر طبیعی و مصنوعی برای هیچ کس جالب نباشد.این استودیو در سبک رئالیسم حرفه ای است و به شکلی کاملا طبیعی و حرفه ای کارهای عکاسی، فیلمبرداری و ساخت کلیپ های شما را انجام می دهد.

آتلیه زنده پیر

یکی از بهترین آتلیه های عکاسی و فیلمبرداری تهران، آتلیه آقای زنده پیر است. عکاس این مجموعه آقای علیرضا زنده پیر به طور کلی ساکن اروپا هستند و کارهای خود را بیشتر به صورت پروازی انجام می دهند.
در صورتی که دنبال یک سبک کار کاملا اروپایی و متفاوت هستید، این آتلیه انتخابی فوق العاده برای شما خواهد بود. عکاسی زیر دریا با تجهیزات حرفه ای ازجمله کارهایی است که هیچ کس مانند آتلیه زنده پیر از پس آن برنمی آید.

استودیو مکس در پالادیوم

یکی از برترین استودیوهای عکاسی و فیلمبرداری تهران استودیو مکس واقع در پاساژ پالادیوم است. با توجه به پکیج انتخابی شما، لوکیشن های عکاسی در جنگل، کویر، باغ و فضاهای داخلی بوده و تصاویری بسیار زیبا و ماندگار برای شما ثبت خواهد شد.

آتلیه عکاسی پرهیب

استودیو عکاسی پرهیب با مدیریت عسل راسخی واقع در نیاوران یکی از برترین آتلیه های تهران شناخته شده است.
این آتلیه دارای خدمات مختلف عکاسی اسپرت، ساخت کلیپ فرمالیته، عکاسی مدلینگ، عکاسی در باغ، ویلا و عمارت اختصاصی است و عکاسی شما را در لوکیشن های مختلف نیز انجام می دهد.

آتلیه درخشانی

یکی دیگر از استودیوهای لیست بهترین آتلیه عروس تهران، استودیو با سابقه درخشانی در سعادت آباد است. عکاسی، فیلمبرداری، ادیت تصاویر و ساخت کلیپ های مختلف در این مرکز به اندازه ای حرفه ای انجام می شود که سخت پسندترین افراد را مجذوب خود می کند.

استودیو مهفا

اگر برای عکاسی عروسی، عکاسی فرمالیته و مدلینگ دنبال یک مرکز در شرق تهران با سطح کیفی بالا هستید، آتلیه مهفا با مدیریت آقای یعقوبی انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. آتلیه مهفا با داشتن باغ اختصاصی، لوکیشن های بسیار زیبا، به همراه فیلمبرداری و عکاسی در عمارت های لاکچری با ژست های بسیار شیک، خاطرات شما را زیباتر ثبت خواهد کرد.

اتلیه میلاد مرادی 

اگر به دنبال یک پکیج کامل و رویایی برای روز عروسی و فرمالیته خود هستید، استودیو میلاد مرادی در غرب تهران را به خاطر داشته باشید. آتلیه میلاد مرادی یکی از بهترین آتلیه های عکاسی و فیلمبرداری تخصصی عروسی و عقد در تهران هستند که تعهد و صداقت از اصول کاری آنها است. در صورتی که نگران هزینه های آتلیه و عکاسی مراسم خود هستید، یکی از خدمات این مجموعه دریافت هزینه به صورت اقساطی است.

استودیو عکی و فیلم لومانا

مهم ترین آیتمی که یک استودیو باید داشته باشد، دادن حس آرامش به عروس و دامادها و یک مشاوره کامل است. استودیو لومانا در خیابان پیروزی تهران واقع شده و هر آنچه از یک استودیو تخصصی انتظار دارید را به شما ارائه می کند. رفتار بسیار دوستانه پرسنل، لوکیشین ها، باغ و عمارت های بسیار زیبا، ادیت های حرفه ای، ژست های متفاوت از خدمات این استودیو به شمار می رود.

آتلیه نمای نزدیک

آتلیه نمای نزدیک یکی از بهترین آتلیه های عکس و فیلم عروس در شرق تهران است که کادری مجرب و حرفه ای دارد. این استودیو دارای فیلمبرداران خانم و آقا بوده و شما می توانید با خیال راحت از کیفیت کار و البته امنیت تصاویر و فیلم ها، از خدمات این استودیو استفاده کنید. مدیریت این مجموعه جناب بهمنی هستند که تاکنون بیش از 5000 مراسم عروسی را عکاسی کرده اند.

سانا استودیو

در لیست آتلیه های برتر تهران، نام درخشان بعدی متعلق به آتلیه یک بانوی هنرمند است. استودیو سانا با مدیریت خانم مهدیه محمدی.  خانم محمدی فارغ التحصیل رشته عکاسی بوده و بیش از 14سال سابقه کار حرفه ای دارد. این مجموعه تا کنون در ساخت کلیپ ویدئوی هنرمندان بسیاری از جمله سیامک عباسی، سعید مدرس و غیره فعالیت داشته است.

فوتو گالری گندم

این آتلیه عکاسی و فیلمبرداری در سعادت آباد واقع شده است و شما می توانید عکاسی و فیلمبرداری مراسم خود، مدلینگ، عکاسی کودک و دوران بارداری و غیره را به سبک کاملا اروپایی و شیک به پرسنل مجموعه فوتوگالری گندم بسپارید.

استودیو ملورین

استودیو عکاسی ملورین از بهترین های تهران برای فیلمبرداری عروسی، ساخت کلیپ و ادیت آن ها است. پرسنل این مجموعه، کارشناسان عکاسی از دانشگاه هنر و معماری بوده و در کارهای خود تخصص و تجربه را در هم آمیخته اند.

استودیو سیلوآسمان

یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین مجموعه های عکاسی و فیلم برداری در پاسداران تهران، استودیو سیلوآسمان است که در تهران و ترکیه مشغول به فعالیت است. این آتلیه با چندین سال سابقه کاری، توانایی ساخت کلیپ های بسیار زیبا در شهرهای مختلف، جنگل، کویر، دریا، عمارت های لاکچری و غیره را داشته و روز عروسی شما را رویایی تر خواهد کرد.

آتلیه فیلم و عکس کلاکت گالری (میترا سابق)

استودیو کلاکت گالری یکی دیگر از آتلیه های عکاسی برتر تهران است که کادری خلاق دارد. در این مجموعه عکاسی خانوادگی، عکاسی عمومی، عکاسی اسپرت، کودک و بارداری انجام می شود. استودیو کلاکت در دو شعبه سعادت آباد و پاسداران واقع شده است.

آتلیه عکاسی قاسم ترکاشوند (لوکس استودیو)

اگر برای بهترین روز زندگی خود به دنبال بهترین ها هستید، استودیو لوکس می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. کادر تخصصی، باغ اختصاصی، عکاسی توسط کادر آقا و خانم به صورت حرفه ای از خدمات این مجموعه است.

فوتو استودیو لینک

آتلیه لینک یکی از بهترین استودیوهای عکاسی و فیلم برداری عروس تهران است که در نیاوران واقع شده است. مدیریت این آتلیه با اقای یوسف پور است که سال ها تجربه کاری موفق دارد.
عمارت اختصاصی، آتلیه های مجهز برای عکاسی مدلینگ، عروس، کودک و بارداری از امکانات این مجموعه بوده و دارای جدیدترین تجهیزات عکاسی زمینی و هوایی می باشد.

آتلیه درویشی

این آتلیه در نیاوران واقع شده و دارای سال ها تجربه کاری موفق است. اگر نمونه کارهای استودیو درویشی را ببینید، کاملا سبک کارهای اروپایی و بسیار شیک این مجموعه توجه شما را جلب خواهد کرد.

فیل فوتوگرافی

پیشنهاد بعدی ما در ۴۵ آتلیه برتر عکاسی و فیلم برداری تهران در سال 1401، فیل فوتوگرافی واقع در نیاوران است. هلی شات، کرین، دوربین های 4K و جدیدترین نرم افزارهای ساخت کلیپ و ادیت عکس، تصاویر و فیلم هایی ماندگار برای شما به یادگار خواهد گذاشت.

آتلیه آرین کریمی

آتلیه آرین کریمی واقع در زعفرانیه یکی از آتلیه هایی است که عکاسی و فیلم برداری مجالس را به سبک کاملا اروپایی انجام می دهد. این مجموعه دارای پکیج های مختلفی است که با توجه به بودجه مالی خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

آتلیه احساس (فیلینگ)

بدون شک آتلیه احساس (فیلینگ) یکی از آتلیه های برتر در تهران است که لوکیشن هایی بسیار متفاوت همراه با ژست هایی کاملا خاص و لوکس به شما ارائه می دهد. کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب باعث شده این استودیو طرفداران زیادی بین زوج های جوان پیدا کند. تیم استودیو احساس علاوه بر عکاسی و فیلم برداری از عروس و داماد، عکاسی و ساخت کلیپ های جشن های تولد را انجام می دهد. 

آتلیه طوس

آتلیه تخصصی عروس طوس واقع در شهرک غرب از دیگر مراکزی است که می توانید فیلم برداری و عکاسی بهترین روزهای خود را به آن بسپارید.
اگر به سبک عکاسی خاص، شیک اما ساده، استایل های اروپایی و ادیت های حرفه ای علاقه مند هستید، این استودیو می تواند خواسته های شما را برآورده کند.

استودیو برگ ها

یکی از تخصصی ترین و بهترین آتلیه های عکاسی و فیلم برداری عروس، استودیو برگ ها در زعفرانیه با مدیریت آقای اسداللهی است.
رضا اسداللهی عکاسی حرفه ای است که بیش از سی سال سابقه فعالیت داشته و علاوه بر تجربه، مدرک تخصصی دانشگاهی نیز در زمینه عکاسی دارد. عمده فعالیت این مرکز عکاسی عروس است اما در دیگر زمینه ها نیز این مجموعه فعالیت تخصصی دارد.

آتلیه عروس اسدی کیا

اگر به دنبال فیلم برداری فرمالیته و ساخت کلیپ های اسپرت در لوکیشن های مختلف، جنگل، کویر و یا عمارت های لاکچری هستید، این آتلیه می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این مجموعه بیش از ده سال فعال بوده و دارای کادر تخصصی خانم و آقا می باشد.

آتلیه آرتا تیم

یکی از مدرن ترین آتلیه های عکاسی و فیلم برداری تهران در سال 1401، استودیو عکاسی آرتا تیم است. این استودیو در زمینه عکاسی عروس، پرتره، مدلینگ، اسپرت و عکاسی خانوادگی با بکارگیری آخرین تکنیکهای روز، آماده ارائه خدمات تخصصی به شما می باشد.

استودیو زئوس

استودیو زئوس واقع در فرشته تهران، سبکی نوین و متفاوت در عکاسی، فیلم برداری و ساخت کلیپ در اختیار شما قرار می دهد.

کادر مجرب آقا و خانم، دکورهایی بسیار متفاوت و لاکچری، جدیدترین تجهیزات فیلم برداری از جمله استدی کم، رونین، مووی کم، هلی شات، کرین و غیره در این مرکز جهت عکاسی حرفه ای به کار گرفته می شود.

استودیو امید طالبی

استودیو طالبی واقع در زعفرانیه یکی از بهترین انتخاب ها برای عکاسی و فیلمبرداری مراسم عقد و عروسی، مدلینگ، کودک، اسپرت و عکاسی پرتره است. این استودیو در زعفرانیه واقع شده و علاوه قیمت های مناسب، با انتخاب پکیج های مختلف به شما تخفیفات ویژه نیز می دهند.

آتلیه ممنتو "memento"

آتلیه ممنتو یکی از آتلیه های خوب عکاسی و فیلم برداری تهران است که پکیج های مختلفی برای ساخت کلیپ در شهرهای مختلف ایران و کشورهای مجاور دارد. این آتلیه به وقت شناسی هم معروف است و تصاویر و کلیپ های عروسی را معمولا به موقع به شما تحویل می دهد.

استودیو علی حمصیان

اگر بخواهیم در لیست بهترین آتلیه های عکاسی و فیلم برداری تهران تنها چند استودیو را به شما معرفی کنیم، بدون شک استودیو علی حمصیان یکی از آن ها است. این استودیو با داشتن کادری متخصص و مجرب، برگزاری تورهای حرفه ای در داخل و خارج از کشور، عکاسی پرتره، مدلینگ و اسپرت یکی از بهترین انتخاب های شما خواهد بود.

استودیو فرهود فرح بخش

اگر عکاسی، فیلم برداری و ساخت کلیپ به سبک اروپایی سلیقه ی شما است، نمونه کارهای استودیو فرهود فرح بخش می تواند توجه شما را به خود جلب کند. کلیپ هایی لاکچری و در عین حال بسیار طبیعی، تصاویری بسیار زیبا و ژست هایی متفاوت می تواند روزهای شیرین شما را ماندگار کند.

استودیو آرته

این استودیو در شهرک غرب واقع شده و کادری متخصص و با تجربه دارد. این مجموعه دارای باغ تخصصی همراه با عمارت بسیار زیبا بوده و تصاویری ماندگار برای شما ثبت می کند.

آتلیه فریما

نام بعدی در لیست آتلیه های عکاسی و فیلم برداری برتر تهران، آتلیه فریما در پاسداران است. این آتلیه دارای کادر متخصص آقا و خانم بوده و در زمینه عکاسی کودک، اسپرت، مدلینگ، پرتره، عروس و داماد به صورت تخصصی فعالیت می کند.

آتلیه ناتالی

در انتهای معرفی بهترین آتلیه های عکاسی و فیلم برداری تهران، پیشنهاد ویژه ما به شما آتلیه ناتالی در غرب تهران است. آتلیه ای باسابقه و معتمد برای ایجاد خاطره هایی ماندگار.

با آرزوی بهترین ها برای شما عزیزان

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت