۴۰ سالن زیبایی و آرایشگاه برتر عروس تهران در سال 1403

۴۰ سالن زیبایی و آرایشگاه برتر عروس تهران در سال 1403

فهرست عناوین

 این روزها کافی است چند قدم در یک خیابان یا کوچه بردارید تا با حجم زیادی از سالن های زیبایی مواجه شوید. اما آیا کیفیت کار و رعایت اصول بهداشتی و تخصصی در تمام این سالن های زیبایی یکسان است؟ بدون شک خیر. 
پس اگر به سلامت و زیبایی خودتان اهمیت می دهید حتما در انتخاب سالن آرایشی مناسب دقت کافی به خرج دهید زیرا زیبایی و سلامت چیزی نیست که به راحتی بتوانید آن را دوباره به دست آورید. حال اگر برای مراسم عروسی خود به دنبال محیطی آرام و منظم و میکاپی باب میل سلیقه خود هستید، حتما قبل از انتخاب سالن زیبایی، تحقیقات کافی انجام دهید. اگر ساکن پایتخت هستید و به دنبال یک سالن زیبایی معتبر می گردید، ما در این مقاله ۴۰ سالن زیبایی برتر تهران را به شما معرفی خواهیم کرد.

1. سالن زیبایی خالق

سالن زیبایی خالق در شرق تهران واقع شده و محیطی بسیار تمیز و زیبا دارد. خدمات زیبایی این سالن از میکاپ عروس تا خدمات مو و ناخن با بهترین کیفیت و در نهایت تخصص انجام می شود.

2. سالن زیبایی هانس 

اگر برای میکاپ جشن عروسی خود به دنبال یک آرایش اروپایی، شیک و زیبا هستید، بدون شک سالن زیبایی هانس می تواند بهترین انتخاب برای شما به شمار رود. میکاپ آرتیست های این سالن آرایشی امیده قاسمی، سارینا فتحی، مینا راد و سیمین بهرام هستند که دوره های تخصصی بسیاری را در زمینه های خدمات زیبایی گذرانده اند.
یکی از چیزهایی که با ورود به سالن هانس جلب توجه می کند، دکوراسیون بسیار زیبا و اروپایی آن و جو راحت و دوست داشتنی است که با آن ارتباط خوبی برقرار می کنید. در این آرایشگاه به عنوان یکی از بهترین سالن های زیبایی تهران تمامی خدمات از جمله خدمات مو، خدمات ناخن، خدمات صورت، اپیلاسیون، میکاپ و شینیون عروس انجام می شود.

3. مرکز زیبایی ری را

 شعبه Vip مرکز زیبایی ری را در منطقه ولنجک تهران با مدیریت خانم مقصودلو قرار دارد. خدمات زیبایی متنوع شامل میکاپ حرفه ای عروس، خدمات ناخن، رنگ و هایلایت، اکستنشن مژه و خدمات کراتینه در این مرکز زیبایی در بالاترین سطح رضایت مشتریان ارائه می شود.

همچنین رنگ موی تخصصی، اکستنشن مو با مواد درجه یک، تقارن ابرو، کاشت، کاور و ترمیم ناخن، پاک سازی صورت و غیره از خدماتی است که در این سالن می توانید با خیال آسوده از کیفیت از آن ها بهره مند شوید.

4. سالن آرایشی کاژین

سالن زیبایی کاژین یکی از بهترین سالن های آرایشی منطقه الهیه تهران بوده و دارای نشان رسمی از برندهای فرانسوی می باشد. کلیه خدمات زیبایی در این سالن در بالاترین سطح کیفیت و با جدیدترین متدهای روز انجام شده و شما می توانید با خیال آسوده زیبایی خودتان را به آن بسپارید.

5. سالن زیبایی مریم محمودی 

اگر برای میکاپ روز عروسی خود سالن زیبایی مریم محمودی را انتخاب کنید، از همیشه زیباتر خواهید شد. کافی است تعدادی از نمونه کارهای این میکاپ آرتیست خبره را ببینید تا عاشق سبک کاری، تخصص و تجربه او شوید.
این سالن آرایشی در فرشته تهران واقع شده و محیطی بسیار گرم و دوستانه دارد. علاوه بر خدمات میکاپ شما می توانید از دیگر خدمات زیبایی مانند احیا و کراتینه مو، کوتاهی ژورنالی مو، پاک سازی صورت، اپیلاسیون، خدمات کاشت و کاور ناخن، شینیون و غیره در بالاترین سطح کیفیت برخوردار شوید.

6. سالن زیبایی سولو داماس solodamas 

بدون شک سالن زیبایی سولو داماس را می توان یکی از بهترین سالن های زیبایی تهران دانست که خدمات آن به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای ارائه می شود. این سالن آرایشی اولین و البته تنها نمایندگی رسمی سالن های زیبایی اسپانیایی سولوداماس در ایران است.
تخصص، مهارت و کیفیت خدمات این سالن بدون شک در حد استانداردهای جهانی و دیگر شعب این برند در کشورهای اروپایی است. تمامی مواد آرایشی که برای خدمات زیبایی از میکاپ تا خدمات مو یا ناخن از بهترین و با کیفیت ترین مواد بوده و علاوه بر زیبایی، سلامت شما هم تضمین خواهد شد‌

7. سالن زیبایی شبنم نظیف 

سالن آرایشی ویس با مدیریت خانم شبنم نظیف در سعادت آباد واقع شده و محیطی بسیار زیبا، گرم و آرام دارد. شما می توانید با رزرو وقت قبلی از خدماتی مانند کاشت ناخن، ماساژ و اسپا، میکاپ و شینیون، فون بدن، وکس و پاکسازی صورت و غیره بهره مند شوید. علاوه بر خدمات زیبایی این سالن یک مزون لباس بسیار شیک نیز دارد که حتی می توانید لباس عقد و عروسی خودتان را نیز از همان جا تهیه کنید.

8.سالن زیبایی ندا آقایی 

کافی است سری به صفحات مجازی این سالن زیبایی بزنید و با دیدن نمونه کارهای آن کیفیت را با چشم خودتان ببینید. میکاپ های عروس این سالن زیبایی بسیار شیک و زیبا است و می تواند یک شب به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند.

9. سالن زیبایی سرمه وسمه 

سالن زیبایی سرمه وسمه نام دیگری در لیست بهترین سالن های آرایشی تهران است که میکاپ آرتیست هنرمندان و سلبریتی های بسیار است. این سالن آرایشی دو شعبه یکی در سعادت آباد و دیگری در مرزداران داشته و خدمات خود را به صورت تخصصی ارائه می کند.
خدمات ناخن و مو، میکاپ و شینیون عروس، اکستنشن و دیگر خدمات زیبایی در این سالن توسط کادری متخصص، در محیطی آرام و گرم و توسط بهترین تجهیزات انجام می شود. میکاپ آرتیست‌های این سالن خانم‌ها محبوبه ساجدی، هستی‌ بابایی، عاطفه نادری، الناز جمشیدی، هستی یاری و شینیون کار خانم مهناز طوسی در سالن زیبایی سرمه وسمه هستند.

 10. سالن زیبایی شان 

از دیگر سالن های آرایشی که تمامی خدمات زیبایی را به طور تخصصی به شما ارائه می دهد، سالن زیبایی شان واقع در زعفرانیه است. شینیون و میکاپ عروس در این سالن مطابق با جدیدترین متدهای روز اروپایی انجام شده و زیبایی شما را چند برابر خواهد کرد.

11. سالن زیبایی سحر اکار 

سالن زیبایی سحر اکار یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که به دنبال یک آرایش شیک، اروپایی و لایت هستند. اگر عکس های قبل و بعد از میکاپ این میکاپ آرتیست را ببینید، تغییر بسیار در چهره برای خودتان نیز جذاب خواهد بود.
تجهیزات، وسایل و مواد آرایشی مورد استفاده در این سالن زیبایی از بهترین و با کیفیت ترین ها بوده و میکاپ و شینیون شما تا ساعت ها بدون تغییر باقی می ماند. علاوه بر میکاپ عروس، دیگر خدمات زیبایی در این سالن نیز ارائه می شود.

12.سالن زیبایی افسانه صلواتی 

سالن آرایشی افسانه صلواتی یکی دیگر از بهترین سالن های زیبایی تهران است که خدمات خود را به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی ارائه می کند‌. میکروبلیدینگ، شینیون تخصصی، کوتاهی ژورنالی، اکستنشن، طراحی سه بعدی و خدمات حرفه ای ناخن، اپیلاسیون، پاک سازی صورت و میکاپ عروس بخشی از خدمات این سالن زیبایی است که در زعفرانیه تهران واقع شده است.

13.سالن زیبایی بهاره الله وردی 

اگر دوست دارید روز عروسیتان زیباترین روز زندگیتان شود، میکاپ بهاره الله وردی شما را به این خواسته می رساند. گریم، میکاپ و شینیون عروس این میکاپ آرتیست چنان حرفه ای و تخصصی است که شما و همه مهمانان مراسمتان را شگفت زده خواهد کرد.
این سالن زیبایی در سعادت آباد واقع شده و محیطی شیک و آرام دارد. پرسنل این سالن همگی بسیار خوش برخورد هستند و شما در لحظه ورود حس خوبی را تجربه خواهید کرد. تمام خدمات زیبایی در این سالن با رعایت کامل اصول بهداشتی و در نهایت کیفیت و دقت انجام می شود.

14. سالن زیبایی چم 

بدون شک در لیست برترین سالن های آرایشی تهران، سالن زیبایی چم جز اولین ها خواهد بود. این سالن در سعادت آباد واقع شده و محیطی لاکچری و بسیار شیک دارد.
از جمله خدمات این سالن می توان به میکاپ و شینیون تخصصی عروس، اکستنشن و بافت مو، کاشت ناخن، کراتینه، پاک سازی و وکس پوست، مانیکور و پدیکور، میکرو درمال، میکروبلیدینگ و غیره اشاره کرد. در صورتی که تا کنون از این سالن زیبایی استفاده نکرده اید، خیالتان بابت کیفیت، تخصص و بهداشت آسوده باشد.

15. سالن زیبایی لی لی رضایی 

اگر خودتان را سزاوار بهترین ها می دانید، سالن زیبایی لی لی رضایی را جز گزینه های انتخاب خود قرار دهید. این سالن آرایشی بیش از یک دهه فعالیت موفق داشته و توانسته رضایت مشتریان چند ساله خود را به طور کامل به دست آورد.
در این سالن آرایشی ۳۰ نفر پرسنل مشغول به فعالیت هستند که هر کدام در زمینه های مختلف کاشت ناخن، کوتاهی ژورنالی، رنگ مو، کراتین و احیا مو، پاک سازی و وکس صورت، میکاپ، شینیون و غیره کاملا تخصصی و حرفه ای هستند. این سالن که یکی از معروفترین سالن های آرایشی تهران است را می توانید در بلوار ایران زمین در شمال غرب تهران بیابید.

16. سالن زیبایی مریم دربندی 

سالن زیبایی مریم دربندی یکی دیگر از لیست برترین سالن های آرایشی تهران واقع در فرمانیه است. میکاپ آرتیست این سالن زیبایی دارای افتخارات، گواهی نامه ها و مدارک داخلی و بین المللی بسیاری بوده و بسیار خوش ذوق و با سلیقه هستند.
تمامی خدمات زیبایی از میکرو و قرینه سازی ابرو تا خدمات کوتاهی و احیا مو، کاشت ناخن، مانیکور و پدیکور تا اپیلاسیون و البته شینیون و میکاپ تخصصی عروس در این سالن زیبایی انجام می شود.

17. سالن زیبایی شیمر 

شاید در وهله اول مدیریت این سالن زیبایی جلب توجه کند. خانم مریم سلیمانی بازیگر تلویزیون و سینما مدیریت این سالن آرایشی را برعهده داشته و تا کنون خدمات میکاپ و زیبایی بسیاری از هنرپیشگان در این سالن انجام شده است.
اما معروفیت این سالن تنها بخاطر مدیریت آن نیست، خدمات زیبایی فوق تخصصی انجام شده در این سالن شما را به یکی از مشتریان همیشگی آن تبدیل خواهد کرد.

18. سالن زیبایی شیرین فشندی 

اگر در منطقه الهیه تهران به دنبال یک سالن آرایشی با کیفیت و عالی هستید، بدون شک پیشنهاد ما به شما سالن زیبایی شیرین فشندی خواهد بود. این سالن زیبایی از تجهیزات و مواد آرایشی به روز، مارک و با کیفیت استفاده کرده و می توانید با خیال راحت از آن ها استفاده کنید.
میکاپ و شینیون عروس در این سالن به صورت vip و معمولی انجام شده و شما می توانید هر کدام از خدمات زیبایی مورد نظرتان را در این سالن انجام دهید.

19. سالن زیبایی نیکادل 

در معرفی بهترین سالن های زیبایی تهران، باید نام سالن آرایشی نیکادل نیز ذکر شود. این سالن زیبایی با مدیریت محبوبه مدد خانی در خیابان ولی عصر واقع شده است.
نکته قابل توجه درباره این سالن زیبایی آن است که تمامی خدمات خود را در کنار کیفیت بسیار بالا با قیمت مناسب ارائه می کند. بنابراین اگر به دنبال یک سالن آرایشی خوب با قیمت مناسب هستید، نیکادل را از دست ندهید.

20.آرایشگاه عروس مهناز 

اگر سری به میدان ونک، خیابان گاندی بزنید، طراحی زیبا و مدرن آرایشگاه عروس مهناز توجه شما را جلب خواهد کرد. اگر وارد این سالن آرایشی شوید، محیط شیک و برخورد گرم پرسنل نیز برای شما قابل توجه خواهد بود.
در کنار این طراحی و محیط خوب، خدمات زیبایی شامل میکاپ و شینیون عروس، هاشور و قرینه سازی ابرو، اپیلاسیون دائم و گیاهی، کوتاهی ژورنالی، بافت های حرفه ای، انواع رنگ و مش و غیره با کیفیتی بسیار مناسب ارائه می شود.

21. سالن زیبایی الین 

در لیست بعدی برترین سالن های زیبایی تهران، سالن آرایشی الین را به شما معرفی می کنیم. این سالن در کردستان جنوبی، بلوار آقا علیخانی واقع شده است. اگر برای خدمات رنگ و مش یا احیا و کراتین مو، میکرو و هاشور ابرو، خدمان ناخن، اپیلاسیون دائم و طبیعی، پاک سازی و میکاپ عروس به دنبال سالنی با کیفیت هستید، حتما سری به الین بزنید.

22. سالن زیبایی چیلای 

سالن زیبایی چیلای آمیخته ای از تجربه، تخصص و هنر است. در کنار تجربه بیش از یک دهه فعالیت میکاپ آرتیست های این سالن در جدیدترین دوره های داخلی و خارجی شرکت کرده و کاملا به روز هستند.
کیفیت مواد به کار رفته در این سالن بسیار بالا است به طوری که بسیاری از خدمات مانند رنگ مو، اکستنشن یا کاشت ناخن تا مدت ها ماندگاری خود را حفظ می کند. این سالن با مدیریت خانم فریال سلمانی در زعفرانیه واقع شده است.

23. سالن زیبایی چهره ها 

یکی از بهترین سالن های آرایشی تهران که در سه شعبه مختلف میدان ونک، شریعتی و ملاصدرا واقع شده است، سالن زیبایی چهره ها می باشد. خدمات زیبایی در هر سه شعبه در محیطی دوستانه و گرم، توسط کادری متخصص و حرفه ای و با استفاده از بهترین مواد و تجهیزات ارائه می شود.

24.سالن زیبایی گل ها 

اگر به دنبال آن هستید که در شب عروسیتان زیباتر از همیشه شوید، سری به صفحه اینستاگرام سالن زیبایی گل ها زده و نمونه کارهای آن را ببینید. در این سالن تمام تکنینک های آرایشی به کار گرفته می شود تا فرم صورت به زیباترین شکل ممکن درآمده و ایرادهای موجود کاملا رفع شوند.
محیطی کاملا دوستانه، پرسنلی مجرب و متخصص، تجهیزاتی به روز و مدرن و مواد آرایشی بهداشتی با کیفیت از ویژگی های این سالن زیبایی است که در تهرانپارس واقع شده است.

25.سالن زیبایی مریم رئوف 

سالن زیبایی مریم رئوف اولین و تنها سالن آرایشی است که در سال ۹۰ موفق به دریافت تندیس رضایت مشتری از وزارت صنعت، معدن و تجارت شده است. کیفیت خدمات و محصولات، برخورد پرسنل، محیط لاکچری و شیک و قیمت مناسب از فاکتورهایی است که توانسته تا حد زیادی سبب جلب رضایت مشتریان شود.

26.سالن زیبایی مینا رئوف 

سالن زیبایی مینا رئوف در کامرانیه بدون شک می تواند انتخاب مناسبی برای خانم های سخت پسند و وسواسی باشد. انتخاب خانم رئوف به عنوان کار آفرین برتر نشان دهنده کیفیت بالا و تمایز این سالن با مراکز مشابه است.
این میکاپ آرتیست دارای مدرک معتبر میکاپ و گریم عروس از mac کانادا بوده و می تواند زیبایی را به معنای واقعی به شما هدیه کند. علاوه بر میکاپ عروس، دیگر خدمات زیبایی در این مرکز توسط کادری متخصص و مجرب انجام می شود.

26.سالن زیبایی ملینا تقی پور 

آرایش لایت، اروپایی و بسیار زیبا یکی از بارزترین ویژگی های میکاپ آرتیست این سالن زیبایی است که توجه هر شخصی را در نگاه اول به خود جلب می کند. اگر برای مراسم عروسی خود چنین سبک های آرایشی را می پسندید، پکیج های vip این سالن را از دست ندهید.
از دیگر خدمات ارائه شده در این سالن آرایشی می توان به کاشت، مانیکور و پدیکور ناخن، انواع رنگ و لایت مو، اکستنشن مو و مژه، میکرو، هاشور و قرینه سازی، کوپ و براشینگ و انواع بافت اشاره کرد.

27.عروس سرای رادا 

یکی از نام آشنا ترین سالن های زیبایی تهران بدون شک سالن آرایشی رادا واقع در اقدسیه است. میکاپ های عروس این سالن آرایشی را با هیچ جای دیگری نمی توانید مقایسه کنید. تنها کافی است عکس قبل و بعد عروس خانم های این سالن زیبایی را نگاه کرده تا هنر و تبحر این میکاپ آرتیست را با چشم خود ببینید.
اگر برای خدمات زیبایی دیگر نیز به دنبال پرسنلی متخصص و مجرب، موادی با کیفیت، محیطی آرام و کاملا بهداشتی هستید، این سالن زیبایی می تواند پاسخگوی تمامی خواسته های شما باشد.

28.سالن زیبایی مینل 

خدمات زیبایی در سالن مینل به طور کاملا حرفه ای و تخصصی انجام شده تا شما از نتیجه کار رضایت کافی داشته باشید. میکاپ آرتیست این مجموعه مدارک تخصصی خود را از روسیه و استرالیا دریافت کرده و در کار خود یکی از بهترین ها است.
برند مواد به کار رفته در تمامی خدمات اروپایی و بسیار با کیفیت بوده تا نه تنها به زیبایی بلکه به سلامت شما نیز توجه ویژه شود. تمامی خدمات زیبایی در این سالن واقع در میدان هروی انجام می شود.

29.سالن زیبایی سیما مقدم 

اگر سری به صفحه اینستاگرام یا آلبوم فوق حرفه ای عروس این سالن آرایشی بیاندازید، احتمال بسیار زیاد آن را برای مراسم عروسی خودتان انتخاب می کنید. میکاپ و شینیون توسط میکاپ آرتیست این سالن به شکلی کاملا اروپایی، شیک و منحصر به فرد انجام شده تا شما نهایت زیبایی را تجربه کنید.

30.سالن زیبایی قصر جم نیاوران 

سالن زیبایی قصر جم را نیز می توان یکی از کاندیدهای لیست بهترین سالن های زیبایی تهران با مدیریت سارا کیانیان دانست. میکاپ آرتیست این مجموعه با سپری کردن دورهای تخصصی بسیار یکی از بهترین ها در حوزه کاری خود به شماز می رود.
استفاده از مواد درجه یک، اکستنشن با موی طبیعی، ماساژ و اسپا، خدمات ناخن، گریم و میکاپ فوق حرفه ای، محیطی دوستانه و گرم، انواع بافت و شینیون از خدمات این سالن آرایشی است که می توانید از آن ها بهره مند شوید.

31.سالن زیبایی موزا 

سالن زیبایی موزا بت مدیریت شروین ملک را می توان یکی از تخصصی ترین مراکز میکاپ و شینیون عروس دانست. برای اثبات این ادعا کافی است سری به صفحه اینستا این سالن آرایشی زده و نمونه کارهای بی نظیر آن را ببینید.
در کنار خدمات عروس، شما می توانید از انواع بافت مو به صورت تخصصی، لایت های بی نظیر مو، کراتین و احیا موهای آسیب دیده، کوتاهی و براشینگ، کاشت و طراحی متنوع ناخن و غیره بهره مند شوید.

32.سالن زیبایی پروشات 

سالن زیبایی پروشات یکی دیگر از برترین سالن های آرایشی پایتخت در غرب تهران است که توانسته رضایت مشتریان خود را تا حد بسیار زیادی به دست آورد. تمامی پرسنل این سالن در کار خود مجرب و متخصص بوده و با جدیدترین متدهای روز اروپا خدمات خود را ارائه می کنند.

33.سالن زیبایی پرستو گودرزی 

اگر برای خدمات زیبایی خود به دنبال یک سالن به روز با متدهای اروپایی هستید، سالن زیبایی پرستو گودرزی در شریعتی انتخابی مناسب برای شما است. تخصص، تجربه، رضایت مشتری، اصول بهداشتی و تکنیک های روز از فاکتورهایی است که در این سالن آرایشی حرف اول را می زند.

34.سالن زیبایی لیا 

سالن زیبایی لیا با مدیریت نازنین ریخته گران در الهیه واقع شده و سال ها تجربه کاری موفق دارد. علاوه بر میکاپ و شینیون فوق تخصصی عروس، دیگر خدمات زیبایی مربوط به مو، پوست و ناخن در این مرکز توسط پرسنلی متخصص و دوره دیده با بهترین مواد انجام می شود.

35.سالن زیبایی گل 

اگر برای دریافت خدمات زیبایی به دنبال یک پکیج کامل از تخصص، تجربه، روش های جدید اروپایی، محیطی دوستانه و آرام، رعایت اصول بهداشتی و قیمت مناسب هستید، کافی است یک بار از خدمات سالن آرایشی گل استفاده کنید.
سالن آرایشی گل یکی از بهترین سالن های زیبایی تهران بوده و سال ها تجربه کاری موفق همراه با رضایت مندی مشتری دارد.

36.آرایشگاه های گیوا 

مجموعه سالن های زیبایی گیوا بزرگ ترین مجموعه فعال در حوزه ارائه خدمات زیبایی است که دارای شعب متعددی در ولنجک، تهرانپارس، مرزداران و سعادت آباد است. کیفیت و تخصص در تمامی این شعب در بالاترین حد استاندارد بوده و تمامی خدمات با جدیدترین متدهای روز اروپا انجام می شود.

37.سالن زیبایی رویال رزا 

یکی دیگر از برترین سالن های زیبایی تهران واقع در شهرک غرب، سالن زیبایی رویال رزا می باشد. این سالن برای هر کدام از خدمات زیبایی مو، ناخن، اپیلاسیون، اکستنشن، میکاپ و شینیون عروس از کادری متخصص، مجرب و دوره دیده در همان زمینه استفاده می کند.
کیفیت مواد به کار رفته تضمین شده است و شما می توانید با خیال آسوده از آن ها بهره مند شوید.

38.سالن زیبایی چیترا 

سالن آرایشی چیترا با مدیریت مریم رزندی سال ها است که بر اساس سه اصل کیفیت و اصول بهداشتی، ارتباط مناسب با مشتری و استایلی شیک و مدرن فعالیت حرفه ای دارد. با دریافت خدمات این سالن آرایشی می توانید عمل به هر سه اصل را به خوبی دیده و به مشتری دائمی این مرکز تبدیل شوید.

39. سالن زیبایی افسون 

سالن زیبایی افسون با مدیریت شیدا مقدم، واقع در اندرزگو یکی از تخصصی ترین مراکز خدمات زیبایی در تمامی موارد است. در این مرکز شینیون و میکاپ به صورت کاملا تخصصی و اروپایی انجام شده، مواد به کار رفته درجه یک و از برندهای خارجی بوده و تمامی پرسنل در جدیدترین دوره های حوزه کاری خود حضور یافته اند.

40.سالن زیبایی مریم رهنما 

سالن زیبایی مریم رهنما یکی از پرطرفدارترین سالن های میکاپ از نظر هنرپیشگان و هنرمندان است. برای آنکه با نمونه کارهای این میکاپ آرتیست آشنا شوید، کافی است میکاپ هنرمندانی از جمله نفیسه روشن، نیوشا ضیغمی، سمانه پاکدل و غیره را ببینید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت