عقد و عروسی سلبریتی های ایرانی (مراسم ازدواج بازیگران و فوتبالیستهای ایرانی)

عقد و عروسی سلبریتی های ایرانی (مراسم ازدواج بازیگران و فوتبالیستهای ایرانی)

فهرست عناوین

همیشه دیدن تصاویر عقد و ازدواج سلبریتی های ایرانی و خارجی برای دیگران جذاب است، چه طرفدار این افراد باشید چه نباشید، این که بدانید فلان بازیگر یا ورزشکار چه لباسی در روز عقد یا عروسی خود پوشیده، چه سبک آرایشی انتخاب کرده یا از چه زیورآلاتی استفاده کرده احتمالا برای شما جذاب باشد.  
این روزها کافی است جست و جویی در صفحات اجتماعی سلبریتی ها کنید تا بتوانید از جزئیات مراسم آن ها مطلع شوید. اگر اطلاع از این جزئیات برای شما مهم است، با ما همراه شوید تا جزئیات و تصاویر تعدادی از مراسم عقد و عروسی سلبریتی های ایرانی را با شما به اشتراک بگذاریم.

  عقد و عروسی رضا قوچان نژاد 

اگر کمی اهل دنیای ورزش و فوتبال باشید بدون شک رضا قوچان نژاد یا رضا گوچی فوتبال را می شناسید. رضا قوچان نژاد مهاجم تیم فوتبال ایران و بزرگ شده کشور هلند است که چند سال پیش با سروین بیات در تاریخ ۱۱ فروردین مصادف با روز زن عقد کرد.
با وجود انکه قوچان نژاد بزرگ شده هلند است، ارادت خاصی به امام رضا دارد، به خاطر همین مساله مراسم عقد رضا قوچان نژاد در حرم مطهر رضوی برگزار شد. نکته جالب این ازدواج آن است که سروین بیات خواهر هنرپیشه معروف ایرانی ساره بیات است.
  سروین در زمینه طراحی داخلی به صورت حرفه ای فعالیت می کند و در این زمینه دارای برند شخصی است. از این رو عروس خانم دیزاین سفره و مراسم نامزدی را خودش انجام داد. در مراسم عقد رضا قوچان نژاد و سروین، عروس یک لباس رسمی بلوز و شلوار سفید رنگ بسیار شیکی پوشید که هم مناسب برای انتشار در صفحات مجازی بود و هم بسیار زیبا و باکلاس بود. 
مراسم عروسی قوچان نژاد را می توان یکی از لاکچری ترین مراسم عقد و عروسی سلبریتی های ایرانی دانست که در هلند برگزار شد. تالار عروسی، ماشین عروس، پذیرایی، لباس و همه تدارکات بسیار متفاوت برگزار شد.

  مراسم عقد و عروسی محسن افشانی 

مراسم عقد و عروسی محسن افشانی را می توان یکی از جنجالی ترین مراسم عقد سلبریتی های ایرانی دانست. این بازیگر و هنرپیشه جوان پر حاشیه از چند هفته قبل از اعلام رسمی مراسم عقد خود، عکس هایی مشترک با یک دختر خانم منتشر می کرد و در آن ها صورت و چهره همسرش را می پوشاند. حرکات عجیب و جنجالی در این تصاویر و کلیپ ها باعث شد توجه افراد زیادی به این هنرپیشه ایرانی معطوف شود.
بیشتر از آنکه حاشیه به دنبال افشانی باشد، خود آقای بازیگر به دنبال حاشیه است. از انتشار تصویر افشانی همراه با یک خانم بی حجاب، صحبت از یک عشق نافرجام و گریه کردن در برنامه زنده تلویزیونی تا کلیپ هایی با حرکات عجیب باعث شد محسن افشانی بیش از پیش سر زبان ها بیفتد.
 در نهایت محسن افشانی در روز ولنتاین در یک برنامه تلویزیونی همراه با همسرش شرکت کرد و به حواشی تا حد زیادی پایان داد. محسن افشانی نحوه آشنایی خود با همسرش را بسیار جالب می داند و می گوید برای اولین بار همسرش را در یک آسانسور عمومی دیده و به او علاقه مند شده است. 
سویل همسر محسن افشانی برای ساخت کلیپ عروسی، یک لباس بسیار زیبا همراه با دنباله پوشید و با یک آرایش ساده و شیک توجه بسیاری را به خود جلب کرد. عکاسی های عجیب و متنوعی از این زوج توسط تیم عکاسی آقای قاسم ترکاشوند گرفته شد و کلیپ آنها با تم شیطان و فرشته به سرعت وایرال شد. 

  مراسم عقد و عروسی سمانه پاکدل و هادی کاظمی 

اگر بخواهیم در مراسم عقد و عروسی سلبریتی های ایرانی، یک زوج و مراسم بی حاشیه را به شما معرفی کنیم، مراسم عقد و عروسی سمانه پاکدل و هادی کاظمی است.
عروس و داماد هر دو در حرفه بازیگری فعال هستند و مراسم عروسی خود را در مرداد سال ۹۷ برگزار کردند. سمانه پاکدل ۳۱ ساله و هادی کاظمی ۴۲ یکی از تالارهای بسیار مجلل اصفهان را در روز عید قربان برای مراسم عروسی خود رزرو کردند. بیشتر از عکس ها و فیلم های مراسم عروسی سمانه پاکدل و هادی کاظمی، کلیپی که این زوج در صفحه اینستاگرام خود منتشر کردند، مورد بازدید قرار گرفت. در این کلیپ سمانه آرایشی بسیار خاص و متفاوت داشته و دابسمشی جذاب با همسر خود اجرا می کند. آرایش خانم پاکدل در روز عروسی اش توسط میکاپ آرتیست شادی عقیلی انجام شد‌.

 مراسم عقد و عروسی بهاره رهنما 

یکی دیگر از مراسم عقد و عروسی سلبریتی های ایرانی، ازدواج دوم بهاره رهنما بود که حاشیه های بسیاری ایجاد کرد. امیر خسرو عباسی همسر بهاره رهنما، یک کار آفرین موفق و مرد ثروتمند ایرانی است که برای عروسی خود تدارک یک مراسم عروسی بسیار لاکچری را دید.
  بعد از انتشار عکس های عروسی بهاره رهنما، واکنش های منفی بسیاری نسبت به لباس و حرکات این زوج نشان داده شد. رهنما تا مدتی نسبت به این صحبت ها سکوت کرده اما بعد از مدتی راجع به ازدواج دومش صحبت کرد. رهنما درباره مراسم خود بیان کرد که هر فردی در هر سن می تواند آزادانه برای زندگی شخصی خود تصمیم بگیرد. او همچنین در جواب واکنش های منفی نسبت به لباسش گفت که لباس عروسی خود را بسیار دوست دارد و از طراح لباس خود تشکر کرد. مریم رئوف میکاپ آرتیست مطرح خانم رهنما در مراسم عروس اش بود. خانم رهنما جشن سالگرد ازدواج دوم خود را هم بسیار باشکوه برگزار کردند.

  مراسم عروسی الهام حمیدی 

در این بخش از مراسم عقد و عروسی سلبریتی های ایرانی، تصاویر عروسی الهام حمیدی را با شما به اشتراک می گذاریم. الهام حمیدی یکی از خوش اخلاق ترین و کم حاشیه ترین هنرپیشه های ایرانی است که در مراسم عروسی خود از استایلی کاملا پوشیده استفاده کرد.
این هنرپیشه کم حاشیه تا قبل از مراسم ازدواج خود هیچ صحبتی راجع به آن نکرد و با انتشار عکس های عقد خود در صفحه شخصی اش ازدواج خود را اعلام کرد. علاوه بر یک لباس زیبا و پوشیده، الهام حمیدی از یک روسری گلبهی همراه با مروارید تزئین شده استفاده کرد. میکاپ آرتیست این هنرپیشه مریم رهنما بود.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت