مدلهای میکاپ و آرایش عروس در سال 2020

مدلهای میکاپ و آرایش عروس در سال 2020

فهرست عناوین

اگر به دهه 70 و 80 شمسی و عروسی های آن دوره فکر کنید می بینید که بیشتر عروس خانمهای ایرانی ابروهای تیغ زده و مدل موهای عجیب و غریب داشتند! آرایشهای خلیجی و خط چشمهای تند از خصوصیات آرایش عروس در اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 بود.

ولی با گذر زمان، عروس خانم ها در سالهای اخیر بیشتر به دنبال مدلهای آرایش لایت هستند و بهترین و معروفترین آرایشگران ایرانی، آنهایی هستند که میکاپی طبیعی و لایت با توجه به چهره عروس خانم برای او انجام می دهند. در این مقاله با بزمینه همراه باشید تا مدلهای میکاپ عروس در سراسر جهان را در سالهای 2019 و 2020 ببینید و با توجه به این مدلها، عروسی به روز و شیک باشید.

آرایش عروس با رژ قرمز

اگر آرایش نود یا اسموکی یا لایت دوست دارید، باز هم دست شما در انتخاب رنگ رژ باز است. امسال بسیاری از میکاپ آرتیستها رنگهای قرمز را در انتخابها قرار دادند.

آرایش چشم

برای انتخاب سایه مناسب، به فرم چشمها و رنگ چشم و رنگ تم مراسم باید توجه شود.

آرایش فرمالیته

در عکاسی فرمالیته میکاپ و مدل موها در طبیعی ترین حالت آرایش می شوند. براشینگ یا شینیون نیمه باز یا انواع بافتها مناسب مراسم فرمالیته هستند.

 آرایش عقد

اگر مراسم عقد محضری دارید یا به طور کلی استفاده از توربان را در لباس عقد و نامزدی خود می پسندید، می توانید از مدلهای ذیل برای میکاپ شیک و با حجاب ایده بگیرید.میکاپ و آرایش عروسی

شما عروسهای زیبا می توانید با مطالعه مقاله راهنمای آرایش عروس و مقاله 6 نکته در انتخاب آرایشگاه و میکاپ‌ آرتیست عروسی نکات کاملتری درباره آرایش عروسی به دست آورید. ولی توجه کنید که زیبایی شما در چشم و دل آقای داماد است که اهمیت دارد. در ادامه مدلهای میکاپ بیشتری برای شما قرار دادیم.


به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت