روزهای قبل از عروسی چه چیزهایی بخوریم؟

روزهای قبل از عروسی چه چیزهایی بخوریم؟

فهرست عناوین

بدون توجه به شکل، اندازه، برنامه یا سبک عروسی، هر عروس خانمی سزاوار این است که در روز جشن عروسی خود مانند یک ملکه به نظر برسد. بنابراین در مرحله اول آن چیزی که لازمه درخشیدن عروس خانم خواهد بود، زیبایی طبیعی پوست و موی اوست. اما بهترین موادغذایی برای داشتن پوستی درخشان و موهایی ابریشمین و داشتن اندامی متناسب چیست؟ ما کارشناسان بزمینه به شما میگوییم که چطور می‌توانید بهترین و طبیعی‌ترین نسخه خود را در روز عروسی خود داشته باشید. این راهنمایی‌های غذایی ساده به شما کمک خواهد کرد که در این روزهای باقیمانده تا عروسی چهره ای شاداب داشته باشید.

کاهش مصرف سدیم

بهترین راه کاهش مصرف سدیم است. این رو بدونید که غذاهای آماده و پردازش شده منبعی از سدیم هستن. 75 درصد از مصرف سدیم در ایالات متحده از غذاهای بسته بندی شده و رستوران هاست. بهترین راه، مصرف غذاهایی با حداقل پردازش و یا تهیه غذاهایی ساده است که در منزل می‌پزید.

ترکیبات فیبردار

فیبر باعث کاهش قند خون، حذف کلسترول می‌شود و از سرطان روده و هموروئید جلوگیری می‌کند. به جاییکه اینکه یکدفعه یک کاسه پر از غلات سبوس دار بخورید که باعث می‌شود مقادیر زیادی فیبر منتقل شود. می‌توانید به مرور ترکیبی از ماست کم چرب را با انواع توت ها مصرف کنید. این ترکیبات سرشار از پروتئین و فیبر است.

مواد غذایی پروبیوتیک

پروبیوتیک‌ها رشد باکتری‌های خوب را در روده برای انجام هضم سالم تحریک می‌کنند و همچنین میزان اشتهای شما را نیز کنترل می‌کنند.

خوب جویدن

این نکته فوق العاده ساده را همیشه به یاد داشته باشید. این تغییر در عادت غذایی می تواند به طور کامل رابطه شما را با غذا تغییر دهد. حقیقت این است که معده شما نمیتواند غدا را بطور کامل هضم کند (به همین دلیل ما دندان داریم!). بنابراین هر نوع غذایی که به طور کامل جویده نمی‌شود، در واقع نمی‌تواند خوب هضم شود، و موجب نفخ، افزایش وزن و التهاب معده می‌شود.

آب زیاد بخورید

پوستی که هیدراته است و به خوبی آبرسانی شده است درخشش خوبی دارد. بهترین راه حل نیز نوشیدن آب سالم و فیلتر شده است. با یک لیوان آب صبح خود را شروع کنید و تا قبل خواب حتما 8 لیوان آب بنوشید. اگر آب نوشیدن از شما کسل کننده است، کمی برگ نعنا یا تکه های خیار و لیمو به بطری آب خود اضافه کنید و مطمئن باشید ظاهر و باطن شما با نوشیدن آب بهبود خواهد یافت.

قانون 5 خوراکی

اگر کاهش وزن خوبی داشته اید و در مرحله تثبیت وزن هستید، از قانون ساده پنج خوراکی تبعیت کنید.

حداکثر پنج مدل خوراکی در هر وعده میل کنید. این امر باعث می شود از زیاده روی خودداری کنید. شما نیازی به خوردن سالاد با تاپینگهای جورواجور ندارید، حتی اگر آنها هر کدام مواد سالم و مغذی محسوب شوند. پس بر خوردن یک وعده غذایی سالم و متعادل با حداکثر 5 نوع خوراکی تمرکز کنید. (ادویه ها و روغن زیتون را لازم نیست بشمارید!)

روز قبل از عروسی

روز عروسی و روز قبل آن، فقط غذاهای معمولی بخورید و هیچ غذای جدیدی تست نکنید. زیرا ممکن است تاثیر عجیبی بر سیستم گوارش شما بگذارد یا موجب حساسیت شود. پروتئین‌های گریل شده، برنج قهوه‌ای و سبزیجات معمولا تعادل خوبی ایجاد می کنند و کمتر مشکل گوارشی به همراه خواهند داشت. خوردن صبحانه را هرگز فراموش نکنید. 

به عنوان یک عروس خانم، حساس بودن نسبت به وزن و تناسب اندام امری کاملا طبیعیست؛ به همین دلیل اگر وقت زیادی تا جشن شما باقی مانده، می توانید از برنامه 6 ماهه تناسب اندام قبل از عروسی استفاده کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت