نکته هایی برای انتخاب یک لباس عروس رویایی

نکته هایی برای انتخاب یک لباس عروس رویایی

فهرست عناوین

یک لباس عروس رویایی بخش مهمی از زیبایی روز جشن عروسی است. جستجو برای لباس عروس بسیار هیجان‌انگیز است، اما در صورتی که یافتن لباس با مدل یا سایز مناسب با مشکل روبه‌رو شود، این فرایند می‌تواند تا حدودی استرس‌زا هم باشد. بنابراین لازم است در انتخاب لباس قدم‌های صحیحی بردارید تا از ظاهر برازنده خود در روز جشن عروسی مطمئن باشید.

کفش عروسی خود را پیش از اولین پرو لباس عروس تهیه کنید.

این تنها راهی است که می‌توانید از قد مناسب لباس مطئن شوید. اگر تا آن زمان موفق به خرید کفش نشدید، کفشی با پاشنه هم‌اندازه با آنچه مد نظر دارید به همراه داشته باشید.

تور و تاج خود را به همراه لباس عروس انتخابی امتحان کنید.

تور و تاج در ظاهر و زیبایی لباس بسیار موثرند. بخصوص اگر لباس عروس انتخابی شما دنباله‌دار است، باید دقت کنید که اندازه طول با طول دنباله لباس متناسب باشد.

مدل موی خود را از پیش در ذهن داشته باشید.

اگر موهای بلندی دارید و مایلید از مدل موی باز استفاده کنید، نیازی به استفاده از جزئیات زیاد در پشت لباس عروس نخواهد بود.

در زمان پرو لباس از خود عکس بگیرید.

ممکن است به خاطر سپردن تمامی جزئیات در مورد لباس سخت باشد. عکس گرفتن از لباس به شما کمک می‌کند از انتخاب و رضایت خود اطمینان حاصل کنید.

لباس‌های عروس گران هستند؛ لطفا تحقیق کنید!

لباس‌های عروس به دلیل استفاده از پارچه‌های با کیفیتی که در آنها استفاده می‌شود از قیمت بالایی برخوردارند. بنابراین لازم است پیش از تصمیم‌گیری در مورد لباس ایده‌ال خود، سری به فروشگاه‌ها و مزون‌های عروس بزنید تا از حدود قیمت‌های موجود در بازار مطلع شوید. اطلاع از قیمت‌ها به شما کمک می‌کند با دید بهتری در مورد لباس خود تصمیم بگیرید.

 از ابتدا بودجه مشخصی در ذهن داشته باشید.

با توجه به تنوع موجود در قیمت‌ها، در نظر داشتن یک بودجه مشخص به شما کمک می‌کند گزینه‌های موجود برای خرید را محدود کرده و خرید خود را با سرعت بیشتری به نتیجه برسانید.

در انتخاب لباس، نزدیکان مورد اعتماد خود را به همراه داشته باشید.

با توجه به تنوع مدل‌های موجود در بازار، بهتر است پیش از تصمیم‌گیری در مورد مدل لباس خود، نزدیکان مورد اعتماد خود (مانند مادر، خواهر یا بهترین دوست) که به نظر و سلیقه آنها اعتماد کامل دارید را به همراه داشته باشید. بعد از اینکه تا حدودی به نتیجه رسیدید، می‌توانید از مشورت با سایر افراد نیز در تصمیم‌گیری کمک بگیرید.

مطمئن شوید که در لباس عروس خود راحت هستید.

شما در روز جشن عروسی برای چندین ساعت لباس عروس خود را به تن خواهید داشت. بنابراین لازم است مطمئن شوید که می‌توانید به راحتی با لباس خود بنشینید و حرکت کنید.


 چند توصیه کاربردی در انتخاب لباس عروس مناسب

طراحان لباس عروس برای کسانی که به دنبال یافتن یک لباس عروس مناسب و برازنده هستند چند توصیه کلی دارند:

  •  از اینکه خودتان باشید نترسید.

ممکن است لباس شما نیازمند یک یا چند اصلاح جزئی باشد. در این صورت با مشورت مزون خود، تغییرات لازم در قد، سر آستین و سایر قسمت‌های لازم را به نحوی انجام دهید که نهایتا لباس عروس برای شما کاملا مناسب باشد.

  • محل برگزاری جشن خود را در نظر بگیرید.

برای انتخاب لباس عروس و دسته گل عروس یا گل‌های مورد استفاده در تم عروسی خود، محل برگزاری جشن و فصل را هم در نظر داشته باشید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت