12 ایده خوب و جذاب برای عکاسی از بچه ها

12 ایده خوب و جذاب برای عکاسی از بچه ها

فهرست عناوین

کودکان نتیجههای زیبای زندگی‌اند، والدین کودک از ابتدای تولد فرزندشان با نگاه کردن در او غرق زیباییش می‌شوند و می‌خواهند این چهره‌های زیبا و معصومانه را در قالب عکسهای کودکانه ماندگار کنند. در حالات صورت و رفتارهای کودک جذابیتهایی وجود دارد که عکسبردای از آنها لحظات زیبایی را از رفتار کودک ثبت می‌کند ولی امروزه آتلیههای کودک با خلاقیتهایی که به حرکتهای کودک میافزایند سبب جذابتر شدن این عکسها میشوند. در ذیل به تعدادی از این ابتکارات که باعث می‌شوند لحظات زیبا و ماندگاری از کودکتان ثبت کنید، اشاره میکنیم:

استفاده از حباب

حبابها در زیر نور به زیبایی می‌درخشند و برای کودکان بسیار جذاب می‌باشند، استفاده از حباب در عکسهای کودکانه، سبب ایجاد حرکات جالب در کودک و عکس‌های هنری می‌شود.


آینه

کودکان وقتی خود را در مقابل آینه مشاهده می‌کنند عکس‌العملهای جالبی از خود نشان می‌دهند که برای عکس برداری از کودک بسیار مناسب است.


بادکنک

کودکان علاقه زیادی به بازی با بادکنک دارند و وقتی در محیط اطرافشان بادکنک می‌بینند عکس‌العملهای جالبی را از خود نشان میدهند، همچنین رنگهای متنوع بادکنک، رنگ و روی زیبایی به عکس‌های کودکان می‌دهند.


صندلی یا پایه

یکی دیگر از ایدههای جذاب برای عکاسی از کودک، استفاده از صندلی یا نیمکت است. در این نوع از عکاسی باید مواظب باشیم جای کودک بر روی صندل محکم باشد.


کتاب

کودکان با سن کمی که دارند وقتی به مطالعه کتاب که در اصل نگاه کردن به عکسهای کتاب است، میپردازند صحنههای بامزه‌ای بهوجود میآورند.


اسباب بازی‌های مورد علاقه

کودکان وقتی اسباب‌بازی‌های خود را در کنار خود میبینند خوشحالتر به نظر میرسند و مشغول بازی با آنها می‌شوند و این باعث ایجاد صحنههای بامزهای برای عکاس و عکس‌برداری می‌شود.


خیمه یا سایبان

یکی دیگر از مواردی که  عکاسی از کودکان در آنجا عکس‌های جالبی را می‌آفریند خیمه یا سایبان است.


ارابه یا بارکش

کودکان عاشق سواری بر روی وسایل مختلف می‌باشند و وقتی بر روی وسیله در حال حرکت به آنها نگاه کنید چهرهشان پر از حالتهای بامزه و جذاب می‌شود که برای عکاسی از آنها بسیار خوب است.


جشنهای کودکانه

وقتی کودکان دور میز کوچک جمع میشوند و مثل آدم بزرگها با هم صحبت میکنند صحنههای فوق‌العادهای برای عکاسی پدید می‌آورند.



چمدان

یکی دیگر از مواردی که می‌توان با استفاده از آن عکسهای جالبی از کودک ثبت کرد چمدان است.


استفاده از چراغ‌های ال‌ای‌دی جشن‌ها

با استفاده از این چراغ‌های کوچک و تزیین محیط کودک می‌توان تصاویر زیبایی از کودک ثبت کرد.


کودک چند طبقه

این مورد برای کسانی که چند کودک با فاصله سنی کم دارند مناسب است. با این خلاقیت می‌توان در قالب یک عکس، چهره همه فرزندان را به زیبایی ثبت کرد.


 

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت