نکاتی برای جذابیت بیشتر آقا دامادها در روز عروسی

نکاتی برای جذابیت بیشتر آقا دامادها در روز عروسی

فهرست عناوین

امروزه، زیباتر دیده شدن در روز عروسی صرف عروس‌ها نیست و دامادها نیز دوست دارند در روز عروسی خود زیباتر دیده شوند. به همین دلیل است جدا از انتخاب لباس مناسب و لوازم جانبی دیگر، داشتن رژیم غذایی و زیبایی منظم برای یک داماد اهمیت زیادی دارد تا در روز عروسی خود خیره‌کننده باشد.

درواقع چند نکته برای زیباتر دیده‌شدن داماد وجود دارد که هر داماد قبل از از عروسی باید از آنها باخبر شود تا در روز عروسی خود جذاب‌تر دیده شود. در ذیل به این نکته‌ها اشاره می‌کنیم:

استفاده نکردن از صابون برای شستشوی صورت

استفاده از صابون برای پوست مضر است، پس برای شستشوی صورت از صابون استفاده نکنید. استفاده از صابون بهصورت مرتب باعث خشک شدن پوست صورت می‌شود که در صورت تکرار بیش از حد می‌تواند باعث ایجاد ترک و چین و چروک و دیگر ناراحتی‌های پوستی بر روی صورت گردد. برای شستشوی صورت بهتر است مطابق نوع پوست خود از شوینده‌های صورت استفاده کنید.


استفاده از ضدآفتاب

استفاده از کرم‌های ضدآفتاب مختص خانم‌ها نیست. مردان نیز برای محافظت از پوست خود در مقابل اشعه‌های فرابنفش باید از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنند. همچنین استفاده از کرم‌های ضدآفتاب بهصورت روزانه پوست شما را از پیری محافظت می‌کند. همچنین باعث کاهش خطر ابتلا به سرطان پوست می‌شود.

 استفاده از رژیم مراقبت از پوست

برای اینکه پوست تمیز و صاف داشته باشید، بهتر است از یک رژیم مراقبت از پوست استفاده کنید. قبل از خوابیدن صورت خود را بشورید تا گرد و غباری که در طول روز بر روی صورت مانده را بشورید. تکرار این کار باعث می‌شود تا از شر جوش و آکنه نیز خلاص شوید و در روز عروسی مشکلاتی از این دست نداشته باشید. بنابراین صورت خود را روزانه یکبار یا دوبار شستشو دهید و تمیز و مرطوب کنید.


برخورد آرام با پوست

با توجه به اینکه روز عروسی مهم‌ترین روز زندگی ما است باید اهمیت زیادی برای پوست و تمیزی آن قائل باشیم،  چرا‌که ارتباط مستقیمی با زیباتر دیده‌شدن ما در روز مراسم عروسی دارد. قبل از مراسم عروسی یک سالن خوب پیدا کنید و یک قرار ملاقات برای ماساژ صورت، بدن، پدیکور، مانیکور و ... داشته باشید.

سیاهی زیر چشمان را از بین ببرید

یکی از راه‌های جذاب‌تر دیده‌شدن در روز عروسی از بین‌بردن سیاهیهای زیر چشم است. برای از بین بردن سیاهی‌های زیر چشم، کرم‌های مخصوصی در داروخانه‌ها موجود است که میتوانید از آنها استفاده نمایید همچنین استفاده از ماسک سیب‌زمینی، کیسه‌های چای و خیار نیز در این زمینه مفید است.

مراقبت از لب‌ها

یکی دیگر از اعضای مهم بدن که بر زیبایی شما تاثیر می‌گذارد، لب‌تان است به همین دلیل مراقبت از لب قبل از عروسی برای جذاب‌تر دیده‌شدن امری مهم است و همچنین باید توجه داشته ‌باشید که مراقبت از لب‌ها مختص بانوان نیست و مردان نیز باید از لبهای خود مراقبت نمایند تا لب‌های خشک و پوست پوست شده نداشته باشند. برای آنکه لب‌هایتان در روز عروسی خشک به نظر نرسد، روزانه از مرطوب کننده‌های لب استفاده نمایید همچنین اگر لب‌هایتان اکنون بهصورت خشک و پوست پوست شده است، استفاده مرتب از مرطوب کننده لب باعث می شود از شر ترک‌های روی لب خلاص شوید.

تمیز‌کردن دندان‌ها

یکی دیگر از نکاتی که داماد‌ها برای روز عروسی باید آن را رعایت کنند تمیزی دندان‌هایشان است. اگر جرم دندان‌هایتان بهصورتی است که وقتی می‌خندید بهصورت واضح مشخص می‌شوند، حتما قبل از عروسی با مراجعه به دندان‌پزشک، با جرم‌گیری، زردی دندان‌هایتان را از بین ببرید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت