ایده هایی برای جشن دهمین سالگرد ازدواج

ایده هایی برای جشن دهمین سالگرد ازدواج

فهرست عناوین

10 سال باهم بودن بسیار لذت بخش است بنابراین چرا نباید آن را به زیبایی و سادگی جشن گرفت؟! در این مقاله چند راه برای جشن گرفتن این شب زیبا به شما پیشنهاد خواهیم داد.

یک مراسم شام یا جشن شبانه بگیرید

برگزاری یک مراسم شام یا یک جشن صمیمی بعد از شام در منزل شما با حضور دوستان و آشنایان نزدیک ایده دیگری برای جشن گرفتن دهمین سالگرد ازدواج است. تعداد مهمانان خود را حداکثر 20 نفر از نزدیک ترین افراد به خود در نظر بگیرید تا بتوانید یک جشن خودمانی و شاد داشته باشید.

به یک سفر جاده ای بروید

ماشین خود را بردارید و همراه همسر‌تان یک سفر جاده ای چند روزه را آغاز کنید. اگر شما هم جزء افرادی هستید که از سفر زمینی و رانندگی در جاده ها و دیدن مناظر لذت می برید این سفر یک گزینه عالی برای شماست. می توانید در مسیر از رستوران ها، موزه ها، بازارها و سایر مکان های دیدنی شهرهای سر راه بازدید کنید. قبل از حرکت حتما گزارش های هواشناسی مسیر را مطالعه کنید تا در مسیر به مشکل برنخورید. تعدادی ساندویچ خانگی، میوه و سایر تنقلات همراه داشته باشید تا در طول مسیر از خوردن آنها و صحبت با همسر‌تان لذت ببرید. به علاوه در طول مسیر هر جا که منظره خوبی دیدید عکاسی کنید تا بعد از انتهای سفر یک آلبوم زیبا از سفر داشته باشید.


به پیک نیک بروید

یک پیک نیک یکروزه در یک منطقه خوش آب و هوا یک گزینه بسیار خوب برای گرامی داشت سالگرد ازدواج‌تان است. غذا و نوشیدنی ها را بسته بندی کنید و یک زیرانداز و دستگاه پخش موسیقی دیجیتال یا رادیو جیبی خود را برای گوش دادن به موسیقی مورد علاقه تان همراه خود ببرید.

جشن مشترک با حضور اعضای خانواده و دوستان

در اغلب موارد جشن بیستمین و یا بیست و پنجمین سالگرد ازدواج قابلیت تبدیل شدن به یک مراسم بزرگ و باشکوه را دارد که با حضور تعداد زیادی از مهمانان برگزار می شود. اما شما هم اگر علاقه مند هستید می توانید با دعوت 40 الی 50 نفر از افراد فامیل و دوستان و آشنایان یک جشن سالگرد زیبا برگزار کنید.

صرف کردن زمان در کنار یکدیگر

اگر به هر دلیلی امکان انجام هیچ کدام از موارد پیشنهادی فوق را نداشتید، بهترین ایده گذراندن زمان در کنار همسرتان است. برای مثال رفتن به سینما و یا یک شام مشترک در رستوران یا منزل می تواند تاثیرگذار باشد. اگر کودک کوچکی دارید می توانید یک پرستار بچه برای یک شب استخدام کنید، بعد با همدیگر شام مورد علاقه تان را بپزید و فیلم مورد علاقه تان را تماشا کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

افسانه | 1397 مهر 22


من عاشق پیک نیک رفتنم