انتخاب سرویس طلا یا جواهر و 10 مدل امروزی

 انتخاب سرویس طلا یا جواهر و 10 مدل امروزی

فهرست عناوین

چنانچه ایده ای در رابطه با انتخاب سرویس طلا یا جواهر عروسی خود ندارید، این نکات می تواند به شما در انتخابتان کمک کند. توجه کنید که خرید طلای عروسی می تواند جنبه سرمایه گذاری نیز داشته باشد پس بهتر است هوشمندانه خرید خود را انجام دهید تا هم لذت داشتن یک ست زیبا را ببرید و هم ارزش آن طی زمان افزایش یابد.

نکاتی برای خرید ست عروسی

امروزه اکثر مردم با مشاهده رسانه های مختلف همه روزه با اسم فلزات گرانبها و قیمت لحظه ای آنها آشنا هستند در ادامه به معرفی مشهورترین آنها می پردازیم.
پلاتین : فلزی سفید رنگ با قابلیت فرم پذیری آسان و قابلیت سایش نسبتا کم
طلا : فلزی کاملا زرد رنگ و نرم با قابلیت فرم پذیری که با افزودن فلزاتی همانند نقره و مس به شمش آن عیار 18 بدست آمده و از تلفیق با فلزاتی مانند پالادیوم و نیکل و نقره طلای سفید حاصل می شود که ارزشش با طلای زرد یکسان می باشد.
پالادیوم : بیشتر کاربرد صنعتی دارد.
نقره : فلزی است ذاتا سفید رنگ که در مصارف جانبی صنعت طلا سازی و تزئینات خانگی به کار می رود.

انواع جواهرات

جواهرات به اقسام گوناگون تقسیم بندی می شود، کانی های قیمتی (الماس، زمرد، یاقوت کبود ، یاقوت سرخ ) و انواع مروارید و نیمه قیمتی (آکومارین، سیترین ، توپاز ، گارنت ، کوازتز ، آماتیس، الکساندریت ، اسموکی ) نکته ای که در این میان مدنظر ماست جواهرات قیمتی است که امروز به اشکال مختلف تراشیده می شود.

انواع تراش 

تراشها بر انواع و اقسام گوناگون بوده و با گذشت زمان به دست بشر تغییرات فراوانی کرده است آنچه که امروز و با تکامل صنعت تراش و سلیقه امروز مشتریان به بازار عرضه می شود شامل موارد ذیل می باشد .
حال با دانستن این نکات شما باید جنس سرویس عروسی و رنگ و برش جواهر آن را قطعی کنید. یک نکته ساده در انتخاب سرویس طلا این است که زیبایی با زیاده روی یکی نیست! یعنی سرویس عروسی شما لازم نیست خیلی بزرگ و چشمگیر باشد. همچنین توجه کنید که می توانید فقط گوشواره های زیبا برای استایل خود انتخاب کنید و از خرید و انداختن گردنبند صرف نظر کنید. ست کردن تاج با گوشواره اخیرا بسیار متداول است.
همچنین عروس خانمهای امروزی مروارید را هم در انتخابهای خود قرار می دهند و ترکیب گردنبند مروارید با تاج مروارید زیبایی و ظرافت فوق العاده ای به آنها می دهد. ولی به طور کلی انتخاب سرویس طلا و جواهر، فارغ از هزینه آن به استایل عروس بستگی دارد.

می‌توانید سرویس خود را با لباستان ست کنید. 

اگر در مورد رنگ سرویس خود بین طلای زرد و سفید دو دل هستید، از راهنمای ذیل استفاده کنید.
اگر لباس شما سفید است، طلای سفید جلوه بیشتری خواهد داشت.
اگر لباستان رنگ کرم، شیری یا شکری است، از سرویس طلای زرد استفاده کنید.
اگر رنگ لباستان قرمز یا صورتی است، می‌توانید از رنگ رزگلد و یا سرویس طلای سه رنگ استفاده کنید.
 یقه لباس خود را هنگام انتخاب سرویس طلا یا جواهر مد نظر قرار دهید.
یقه لباس شما نقش مهمی در زیبایی لباس و سرویس انتخابیتان دارد. بنابراین بعد از تهیه لباس و یا در نظر گرفتن مدل لباس مورد نظرتان، می‌توانید سرویس خود را با توجه به یقه لباستان انتخاب کنید.
اگر یقه لباس شما، یقه دلبری و یا دکلته است، برای اینکه نگاه‌ها به‌سوی لبخند شما باشد، از گردنبند کوتاه استفاده کنید. همچنین در این مدل لباس‌ها می‌توانید از گردنبند استفاده نکنید و فقط از گوشواره‌های آویز بلند استفاده کنید. موهایتان را باز بگذارید و روی شانه‌هایتان بریزید و با چند گل طبیعی آن را بیارایید. همچنین در این حالت حتما از دستبند یا النگو هم استفاده کنید.
چنانچه یقه لباس عروس شما V شکل است، از گردنبند آویز استفاده کنید و با گوشواره کوچک و یا آویز بسته به مدل شینیون موهایتان ست کنید.

طلا یا برلیان؟

اگر تصمیم‌گیری در مورد سرویس طلا، حتی سخت‌تر از خرید لباس عروسی است و هزینه بالایی می‌خواهید صرف آن کنید، وقت زیادی برای جستجو در مورد مدل‌های مختلف سرویس طلا تخصیص دهید. به‌جای یک سرویس طلای بزرگ و سنگین، یک قطعه جواهر زیبا و یا یک قطعه الماس می‌تواند بسیار باشکوه جلوه کند. 

خودتان باشید. 

مهم‌ترین معیار برای انتخاب سرویس طلای مناسب و هماهنگ با لباس عروسیتان، این است که انتخاب شما باید انعکاس‌دهنده خود واقعیتان باشد. بنابراین هر مدلی را که خودتان دوست دارید و با آن راحت هستید انتخاب کنید. به‌عنوان مثال، اگر فکر می‌کنید یک سرویس کامل عروسی اعتماد به نفس شما را بالا می‌برد، حتما آن را تهیه کنید و مطمئن باشید که آن بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. 
در ادامه مدلهای جدیدی از ست و نیم ست عروس برای شما آورده ایم. برای سفارش آنها به بهترین طلا و جواهرفروش ها از سایت بزمینه کمک بگیرید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت